فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تعیین روابط ضرایب تمرکز تنش و بررسی مقاومت نهایی اتصالات لوله ای T با جوش گوشه

اختصاصی از فی بوو تعیین روابط ضرایب تمرکز تنش و بررسی مقاومت نهایی اتصالات لوله ای T با جوش گوشه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تعیین روابط ضرایب تمرکز تنش و بررسی مقاومت نهایی اتصالات لوله ای T با جوش گوشه


تعیین روابط ضرایب تمرکز تنش و بررسی مقاومت نهایی اتصالات لوله ای T با جوش گوشه

• پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش سازه با عنوان: تعیین روابط ضرایب تمرکز تنش و بررسی مقاومت نهایی اتصالات لوله ای T با جوش گوشه 

• دانشگاه تهران 

• استاد راهنما: دکتر شاهرخ مالک 

• پژوهشگر: سعید شیخ امیری 

• سال انتشار: تیر ماه 1380 

• فرمت فایل: PDF و شامل 175 صفحه

 

چکیــــده:

با توجه به کاربرد فراوان اعضاء لوله‌ای در سازه‌های دریایی، تاکنون تحقیقات بسیاری در رابطه با رفتار اتصالات این اعضاء تحت بارهای تکراری و استاتیکی بعمل آمده است. اکثر این تحقیقات مربوط به اتصالات با جوش شیاری می‌باشد.

در این پایان نامه به تعیین روابط ضرایب تمرکز تنش و بررسی مقاومت نهایی اتصالات توخالی T با جوش گوشه پرداخت شده است.

ابتدا تعداد قابل ملاحظه‌ای اتصال با ابعاد هندسی مختلف تحت آنالیز اجزاء محدود در حیطه الاستیک قرار گرفته است. پس از انجام مطالعات پارامتریک و بررسی تاثیر هر یک از پارامترهای هندسی بر ضریب تمرکز تنش، فرمول‌هایی به منظور محاسبه ضرایب تمرکز تنش اتصالات توخالی T متشکل از مقاطع راستگوشه و یا دایروی تحت نیروی محوری، لنگر خمشی درون صفحه‌ای در مقطع عرضی عضو مهاری و اصلی پیشنهاد شده است.

در فصل ششم پس از انجام آنالیز اجزاء محدود غیرخطی بر روی تعدادی اتصال با انواع مختلف جوش به بررسی تاثیر نوع و هندسه جوش بر مقاومت نهایی اتصالات توخالی T در حالتی که اتصال تحت بارگذاری محوری بر انتهای عضو مهاری می‌باشد، پرداخته شده است.

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **

 


دانلود با لینک مستقیم


تعیین روابط ضرایب تمرکز تنش و بررسی مقاومت نهایی اتصالات لوله ای T با جوش گوشه

اصلاح دریچه خودکار هیدرولیکی فلپ و ارائه مدل هیدرولیکی و الگوریتم طراحی دریچه اصلاح شده

اختصاصی از فی بوو اصلاح دریچه خودکار هیدرولیکی فلپ و ارائه مدل هیدرولیکی و الگوریتم طراحی دریچه اصلاح شده دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اصلاح دریچه خودکار هیدرولیکی فلپ و ارائه مدل هیدرولیکی و الگوریتم طراحی دریچه اصلاح شده


اصلاح دریچه خودکار هیدرولیکی فلپ و ارائه مدل هیدرولیکی و الگوریتم طراحی دریچه اصلاح شده

• مقاله با عنوان: اصلاح دریچه خودکار هیدرولیکی فلپ و ارائه مدل هیدرولیکی و الگوریتم طراحی دریچه اصلاح شده 

• نویسندگان: علی ربیعی مقدم ، سعید رضا خداشناس ، محمد رضا اکبر زاده ، علی نقی ضیایی 

• محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93  

• محور: سازه های هیدرولیکی 

• فرمت فایل: PDF و شامل 8 صفحه می باشد.

 

چکیــــده:

در این مقاله به ارائه‌ی مدلی هیدرولیکی از دریچه‌ی خودکار هیدرولیکی بیگی من یا دریچه‌ی فلپ که برای کنترل سطح آب بالا دست در شبکه‌های انتقال آب استفاده می‌شود پرداخته‌ایم. در اینجا دریچه‌ی مذکور به لحاظ ساختار شبیه به دریچه‌ی کرامپ می‌باشد و به لحاظ عملکرد مانند دریچه‌ی خودکار فلپ، بصورت ممان حاصل از وزن دریچه عمل می‌کند در دریچه‌های خودکار فلپ نیروی فشار، نیروی باز کننده دریچه می‌باشد که از مزایای این دریچه‌های خودکار می‌توان به سادگی طراحی و اجرای آن در شبکه‌های انتقال آب اشاره کرد ولی از مهمترین معایب آنها می‌توان به ایجاد لرزه و کاویتاسیون در پای سرریزی که دریچه روی آن قرار می‌گیرد در دبی‌های پایین اشاره کرد. نمونه اصلاح شده‌ی این دریچه در آزمایشگاه هیدرولیک دانشگاه فردوسی مشهد مورد بررسی قرار گرفت و این معایب نیز رفع شد. همچنین مقایسه بین این دو دریچه خودکار نشان دهنده‌ی کارآمدی نمونه‌ی اصلاح شده می‌باشد. در این مقاله با اصلاح ساختار این نوع دریچه باعث کاهش نوسان و لرزه در دریچه و نیز جلوگیری از ایجاد امواج در بالادست آن شده‌ایم. ارائه الگوریتمی که مراحل طراحی و اجرای این دریچه را شرح می‌دهد و نیز کارآمدی این الگوریتم نیز ملاحظه می‌شود.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **

 


دانلود با لینک مستقیم


اصلاح دریچه خودکار هیدرولیکی فلپ و ارائه مدل هیدرولیکی و الگوریتم طراحی دریچه اصلاح شده

بررسی رفتار خمشی تیرهای ساخته شده از بتن با مقاومت بالا

اختصاصی از فی بوو بررسی رفتار خمشی تیرهای ساخته شده از بتن با مقاومت بالا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی رفتار خمشی تیرهای ساخته شده از بتن با مقاومت بالا


بررسی رفتار خمشی تیرهای ساخته شده از بتن با مقاومت بالا

• پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش سازه با عنوان: بررسی رفتار خمشی تیرهای ساخته شده از بتن با مقاومت بالا 

• دانشگاه مازندران 

• استاد راهنما: دکتر مرتضی حسینعلی بیگی - جواد برنجیان 

• پژوهشگر: رسول خیری 

• سال انتشار: تیر 1382  

• فرمت فایل: PDF و شامل 160 صفحه

 

چکیــــده:

جهت بررسی رفتار خمشی تیرهای بتن مسلح ساخته شده از بتن مقاومت بالا و تاثیر افزایش مقاومت بتن و میزان دورگیری بتن ناحیه فشاری تیر روی اینگونه تیرها برنامه آزمایشگاهی زیر ترتیب داده شد. در این بررسی آزمایشگاهی، تیرهایی به عرض b= 10cm، ارتفاع h=20cm و طول L=200cm ساخته شد. جهت بررسی تاثیر افزایش مقاومت فشاری بتن بر روی رفتار خمشی تیر، از تیرهایی با چهار نوع مقاومت فشاری مختلف استفاده شد. تیرهای گروه A از بتنی با مقاومت فشاری f'c=34MPa، تیرهای گروه B از بتنی با مقاومت f'c=52.3MPa، تیرهای گروه C از بتنی با مقاومت f'c=71.6MPa و تیرهای گروه D از بتنی با مقاومت f'c=91.5MPa ساخته شد. جهت بررسی تاثیر میزان دورگیری بتن ناحیه فشاری تیر بر روی رفتار خمشی این تیرها برای هر مقاومت بتن دو تیر ساخته شد. برای دورگیری بتن ناحیه فشاری این تیرها از آرماتور ساده نمره 5.5 نوع AI استفاده شده بود. تیرهای نوع 1 دارای خاموت‌هایی با فواصل 5cm و تیرهای نوع 2 دارای خاموت‌هایی با فواصل 10cm بودند. کلیه این تیرها بصورت ساده با دهانه l=180cm تحت بارگذاری دو بار متمرکز به فاصله 40cm در وسط تیر قرار گرفت. تمامی این تیرها با گام های 5000N بارگذاری شده و در هر گام بارگذاری تغییر مکان وسط دهانه تیر، کرنش در ارتفاعات مختلف اندازه گیری گردید و با توجه به این اطلاعات نتیجه گیری نهایی انجام شد. تیرهای A-1، A-2 و B-1 هر کدام دارای سه آرماتور نمره 14 و تیرهای B-2 و C-1 هر کدام دارای سه آرماتور نمره 16 و تیرهای C-2، D-1 و D-2 هر کدام دارای 3 آرماتور نمره 18 بودند.

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **

 


دانلود با لینک مستقیم


بررسی رفتار خمشی تیرهای ساخته شده از بتن با مقاومت بالا

شبیه سازی سه بعدی شالوده توربین های بادی به روش عددی اختلاف محدود

اختصاصی از فی بوو شبیه سازی سه بعدی شالوده توربین های بادی به روش عددی اختلاف محدود دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

شبیه سازی سه بعدی شالوده توربین های بادی به روش عددی اختلاف محدود


شبیه سازی سه بعدی شالوده توربین های بادی به روش عددی اختلاف محدود

• مقاله با عنوان: شبیه سازی سه بعدی شالوده توربین های بادی به روش عددی اختلاف محدود  

• نویسندگان: نوید ناظران ، سید احسان سیدی حسینی نیا  

• محل انتشار: دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران - دانشگاه تبریز - 15 تا 17 اردیبهشت 94  

• فرمت فایل: PDF و شامل 7 صفحه می باشد.

 

 

 

چکیــــده:

تجدیدناپذیر بودن سوخت‌های فسیلی و تأثیر آلودگی‌های ناشی از آنها بر محیط زیست، علاقه‌ی کشورها به استفاده از انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر، از جمله انرژی باد را افزایش داده است. از توربین‌های بادی برای تبدیل انرژی باد به الکتریسیته استفاده می‌شود و این سازه‌ها نیز همانند هر سازه‌ی دیگری برای نصب به شالوده نیاز دارند. در تحلیل و طراحی شالوده توجه به ماهیت دینامیکی سازه‌ی توربین‌های بادی و اثرات ارتعاشی ناشی از آن بر خاک زیر شالوده، ضروری است. با توجه به رفتار غیرخطی خاک و پیچیدگی‌های ناشی از تحلیل دینامیکی، استفاده از روش‌های عددی در تحلیل و طراحی شالوده‌ی توربین‌های بادی اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد. در این پژوهش شالوده‌ی یک توربین بادی 100 کیلوواتی و خاک پیرامون آن به کمک نرم افزار FLAC 3D مدلسازی و رفتار خاک تحت بارهای چرخه‌ای بررسی شده است. در پایان، مقادیر نشست و تنش‌های ایجاد شده در خاک مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


شبیه سازی سه بعدی شالوده توربین های بادی به روش عددی اختلاف محدود

تسلیح دال های بتنی توسط الیاف فولادی

اختصاصی از فی بوو تسلیح دال های بتنی توسط الیاف فولادی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تسلیح دال های بتنی توسط الیاف فولادی


تسلیح دال های بتنی توسط الیاف فولادی

• پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش سازه با عنوان: تسلیح دال های بتنی توسط الیاف فولادی 

• دانشگاه شیراز 

• استاد راهنما: دکتر محمدجواد فاطمی 

• پژوهشگر: محمودرضا اعتمادی 

• سال انتشار: فروردین 1380 

• فرمت فایل: PDF و شامل 175 صفحه

 

چکیــــده:

در این تحقیق، تاثیر الیاف فولادی بر روی خواص بتن (مقاومت خمشی، سختی خمشی، مقاومت فشاری و مقاومت کششی) به منظور کاربرد در دال‌های دو طرفه بتنی مورد بررسی قرار گرفته است. جهت بررسی تجربی موضوع، یک برنامه آزمایشگاهی شامل خمش، فشار و کشش ترتیب داده شد و چهار نوع الیاف فولادی D,C,B,A مورد استفاده قرار گرفت که الیاف نوع C,B,A تولید داخلی و نوع D از کشورهای خارجی تهیه شده و درصدهای الیاف مورد استفاده قرار گرفته شده در نمونه‌ها بصورت 1، 2 و 3 درصد وزنی بوده است. آزمایش خمش بر روی دال‌هایی به ابعاد 30×1000×1000 میلیمتر، بصورت بار متمرکز در وسط دال و شرایط تکیه گاهی ساده انجام شده است. این نمونه‌ها شامل نمونه مسلح شده به الیاف، ترکیب الیاف و میلگردهای طولی و عرضی، نمونه مسلح شده با میلگردهای طولی و عرضی تنها و بتن خالص بوده است. آزمایش فشار بر اساس استاندارد ASTM C-39 بر روی نمونه‌های استوانه‌ای 151×302 میلیمتر و آزمایش کشش به روش شکافت نمونه‌های استوانه‌ای 151×302 میلیمتر طبق استاندارد ASTM C-496 انجام گرفت. آزمایش‌ها تاثیر قابل توجه الیاف فولادی نوع C,B,A را بر روی مقاومت خمشی و سختی خمشی نشان داد. مشاهده شده که افزایش مقاومت خمشی و سختی خمشی رابطه مستقیمی با درصد الیاف و نسبت ظاهری (l/d) دارد. بطوریکه با اضافه کردن %3 الیاف نوع C,B,A مقادیر اندیس سختی I30,I10,I5 به مقدار اندیس جسم الاستوپلاستیک نزدیک شده است. بهترین نتیجه هم از نظر مقاومت خمشی و هم از نظر سختی خمشی مربوط به الیاف نوع C بوده که رفتاری مشابه با نمونه ساخته شده با میلگردهای طولی و عرضی با سطح مقطع As,min در مقطع دال، دارا می‌باشد. در نمونه‌های فشاری افزایش قابل توجهی در مقاومت فشاری مشاهده نشده است. حداکثر افزایش مقاومت فشار مشاهده شده 22% برای الیاف نوع D با 2% الیاف بوده است. بطور کلی وجود الیاف باعث افزایش مقاومت کششی شده است که این افزایش بعد از اولین ترک قابل توجه می‌باشد.

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


تسلیح دال های بتنی توسط الیاف فولادی