فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رهیافتی جدید در طراحی براساس عملکرد

اختصاصی از فی بوو رهیافتی جدید در طراحی براساس عملکرد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

رهیافتی جدید در طراحی براساس عملکرد


رهیافتی جدید در طراحی براساس عملکرد

• پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش زلزله با عنوان: رهیافتی جدید در طراحی براساس عملکرد 

• پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله 

• استاد راهنما: دکتر عبدالرضا سروقد مقدم 

• پژوهشگر: سعید رهجو 

• سال انتشار: تابستان 1381 

• فرمت فایل: PDF و شامل 171 صفحه

 

چکیــــده:

در این تز رهیافتی جدید جهت بررسی و طراحی ساختمان‌ها ارائه گردیده است. روال کار بدین صورت می‌باشد که ابتدا مفاهیم و پارامترهای موجود در آیین نامه در فصل اول مورد بررسی قرار گرفته و سپس در فصل دوم تئوری رهیافت جدید ارائه می‌گردد. در فصل سوم تاریخچه‌ای از حصول به این رهیافت جدید ارائه می‌گردد و در فصل چهارم آنالیز و طراحی برای سه نوع ساختمان با ارتفاع‌های مختلف با استفاده از آیین نامه‌های بارگذاری ثقلی و زلزله 519 و 2800 و باتوجه به رهیافت جدید صورت گرفته و سپس مقایسه ای بین روش آیین نامه‌ای و رهیافت جدید به صورت نتایجی ارائه می‌گردد و در فصل آخر نیز که فصل پنجم می‌باشد، جمع بندی از کل کار صورت گرفته ارائه شده، پیشنهاد و راهکارهایی جهت بهبود روش و رهیافت مورد نظر ارائه می‌گردد.

در فصل چهارم نیز رهیافتی بر اساس میزان توزیع انرژی در طبقات مطرح شد که به نظر میرسد مطلبی حائز اهمیت جهت ابعادبندی اعضاء در ارتفاع می‌باشد. از این رهیافت در حال حاضر تنها از لحاظ عملکرد و مفهوم توزیع انرژی در طبقات میتوان مطالبی را برداشت نمود ولیکن جهت بکارگیری این مطلب هنوز نیاز است تا مطالب بیشتری در زمینه مدل‌های رفتاری اعضاء ورودی‌های زلزله دراختیار داشته باشیم.

مزایای این رهیافت جدید را به طور خلاصه می‌توان به صورت زیر برشمرد:

  1. آغاز طراحی با یک معیار طراحی که دارای چند سطح می‌باشند.
  2. لحاظ کردن خسارت سازه‌ای و غیر سازه‌ای و نتیجتاً طیف طراحی برای ساختمان‌ها.
  3. لحاظ کردن خسارت تجمعی.
  4. کنترل خسارت با کنترل تغییر مکان‌ها و میزان شکل پذیری.
  5. توسعه رهیافت طراحی جامع مفهومی اولیه.

لازم به ذکر است که در این تز به علت تنوع مباحث، در بعضی مباحث چون میزان اضافه مقاومت، ارزیابی قابلیت اعتماد و جزییات طراحی، زیاد دخیل نگردیده و به صورت گذرا این مباحث ارائه گردیده‌اند.

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


رهیافتی جدید در طراحی براساس عملکرد

مدل تأثیر توسعه حمل و نقل جاده ای بر رشد ارزش افزوده کشور با استفاده از الگوی خودرگرسیون برداری

اختصاصی از فی بوو مدل تأثیر توسعه حمل و نقل جاده ای بر رشد ارزش افزوده کشور با استفاده از الگوی خودرگرسیون برداری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مدل تأثیر توسعه حمل و نقل جاده ای بر رشد ارزش افزوده کشور با استفاده از الگوی خودرگرسیون برداری


مدل تأثیر توسعه حمل و نقل جاده ای بر رشد ارزش افزوده کشور با استفاده از الگوی خودرگرسیون برداری

• مقاله با عنوان: مدل تأثیر توسعه حمل و نقل جاده ای بر رشد ارزش افزوده کشور با استفاده از الگوی خودرگرسیون برداری 

• نویسندگان: عبدالرضا رضایی ارجرودی ، آمنه تسبیحی ، سیدرضا موسوی 

• محل انتشار: دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران - دانشگاه تبریز - 15 تا 17 اردیبهشت 94 

• فرمت فایل: PDF و شامل 8 صفحه می باشد.

 

 

چکیــــده:

حمل و نقل از ضرورت ها و اساس مبادلات بازرگانی و کلید توسعه اقتصادی و اجتماعی است. در این میان بخش حمل و نقل جاده‌ای در کشور از اهمیت بیشتری برخوردار است به طوری که از بین شیوه‌های مختلف جابجایی مسافر در کشور، بیش از 90 درصد آن توسط جاده انجام می‌گیرد. بر همین اساس ضرورت اهمیت و توجه به بخش حمل و نقل جاده‌ای کشور آشکار می‌شود، به نحوی که توجه دقیق و جامع به هر یک از عوامل بخش حمل و نقل جاده‌ای در تأمین بازده اجتماعی- اقتصادی جزو الزامات اصلی به ثمر رساندن اهداف رشد و توسعه به شمار می‌رود. در این مقاله نقش توسعه بخش حمل و نقل جاده‌ای بر رشد اقتصادی کشور طی سال های 90-1353 بررسی می‌گردد. برای تخمین مدل از الگوهای خودرگرسیون برداری استفاده شده است. نتایج حاصل از تخمین مدل نشان می‌دهد که در بلندمدت توسعه بخش حمل و نقل جاده‌ای اثر مثبتی بر رشد اقتصادی دارد. همچنین چگونگی تغییرات متغیر ارزش افزوده بخش حمل و نقل جاده‌ای بر رشد اقتصادی با روش تجزیه خطای پیش بینی مورد بررسی قرار گرفته است.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


مدل تأثیر توسعه حمل و نقل جاده ای بر رشد ارزش افزوده کشور با استفاده از الگوی خودرگرسیون برداری

بررسی پارامتریک تاثیر زوایای مختلف گسلش بر فونداسیون ها

اختصاصی از فی بوو بررسی پارامتریک تاثیر زوایای مختلف گسلش بر فونداسیون ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی پارامتریک تاثیر زوایای مختلف گسلش بر فونداسیون ها


بررسی پارامتریک تاثیر زوایای مختلف گسلش بر فونداسیون ها

• مقاله با عنوان: بررسی پارامتریک تاثیر زوایای مختلف گسلش بر فونداسیون ها 

• نویسندگان: مسعود عامل سخی ، امیر عبادی 

• محل انتشار: دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران - دانشگاه تبریز - 15 تا 17 اردیبهشت 94 

• فرمت فایل: PDF و شامل 9 صفحه می باشد.

 

 

 

چکیــــده:

سه زمین لرزه مخوف سال 1999 در ترکیه (DUZCE , KOCAELI) و CHI – CHI تایوان، با داشتن نمونه‌های متعددی از گسلش در زیر سازه‌های مهندسی باعث توجه محققین به این موضوع شد. با این حال شواهد میدانی از زلزله های اخیر نشان می‌دهد که سازه را می‌توان طوری طراحی کرد که در مقابل جابه جایی‌های سطح زمین پایدار باقی بماند. در این تحقیق با استفاده از نرم افزار المان محدود PLAXIS و مدل موهر-کولمب، ابتدا انتشار گسیختگی گسل نرمال و معکوس با یک مرجع معتبر صحت سنجی شده و سپس مطالعات پارامتری از قبیل جابه جایی‌های وارده ناشی از زوایای مختلف گسلش و همچنین تاثیر نوع خاک و سختی فونداسیون در نشست‌های غیریکنواخت فونداسیون بررسی شده است؛ نتیجه آن که گسلش با زاویه کمتر (°45) به مراتب طول بزرگتری از فرو دیواره را تحت تاثیر قرار می دهد و این در حالی است که گسلش با زاویه بزرگتر مقدار جابه جایی قائم بزرگتری را در قسمت دیواره آویز خواهد داشت. همچنین با توجه به نتایج تحلیل عددی می توان گفت با افزایش سختی فونداسیون نمی‌توان از جابه جایی‌های غیر یکنواخت فونداسیون کاست و در بیشتر موارد زاویه نشست فونداسیون صلب نسبت به فونداسیون انعطاف پذیر بیشتر نیز شده است.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


بررسی پارامتریک تاثیر زوایای مختلف گسلش بر فونداسیون ها

بررسی ضوابط شکل پذیری برای طراحی اتصالات تر در سازه های بتنی پیش ساخته

اختصاصی از فی بوو بررسی ضوابط شکل پذیری برای طراحی اتصالات تر در سازه های بتنی پیش ساخته دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی ضوابط شکل پذیری برای طراحی اتصالات تر در سازه های بتنی پیش ساخته


بررسی ضوابط شکل پذیری برای طراحی اتصالات تر در سازه های بتنی پیش ساخته

• پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش سازه با عنوان: بررسی ضوابط شکل پذیری برای طراحی اتصالات تر در سازه های بتنی پیش ساخته 

• دانشگاه تهران 

• استاد راهنما: دکتر محمدصادق معرفت 

• پژوهشگر: محمد صافی 

• سال انتشار: تابستان 1377 

• فرمت فایل: PDF و شامل 175 صفحه

 

چکیــــده:

در این پژوهش ضوابط شکل پذیری اتصالات تر در مساله کنترل پایداری و یکپارچگی سازه‌های بتنی پیش ساخته مورد بررسی قرار می‌گیرند.

ابتدا ضمن مطالعه خصوصیات سازه‌های بتنی پیش ساخته و اصول کلی طراحی آنها، نقش اتصالات در حفظ پایداری و انسجام سازه مورد توجه قرار می‌گیرد.

در ادامه پایداری سازه در مکانیزم‌های مختلف ایجاد شده بر اثر بارگذاری‌های غیرمترقبه را مورد بررسی قرار داده و به مدلسازی و محاسبه روابط نیرو - تغییر شکل آنها می‌پردازیم. در این قسمت همچنین ضمن بررسی حساسیت این روابط نسبت به پارامترهای موثر در آنها، در نهایت مدل‌های بدست آمده را از لحاظ نوع رفتار نیرو و تغییر شکل تقسیم بندی می‌کنیم.

پس از آن به مطالعه رفتار مکانیکی ابزارهای مختلف پیوستگی در اتصالات تر و بررسی پارامترهای موثر در آن پرداخته و این ابزارها را بر اساس نوع پاسخ و ظرفیت مقاومتی و شکل پذیری دسته بندی خواهیم نمود.

در پایان، با استفاده از نتایج بدست آمده و تلفیق آنها، کاربرد انواع ابزار پیوستگی را در هر یک از مدل‌ها و ضوابط و جزئیات طراحی مربوط به آنها را نیز بررسی خواهیم نمود. در این مبحث همچنین سعی شده است، با مطالعه ضوابط و معیارهای طراحی موجود، فلسفه کاربرد آنها برای هر یک از مدل‌های بدست آمده بیان شود.

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


بررسی ضوابط شکل پذیری برای طراحی اتصالات تر در سازه های بتنی پیش ساخته

تحلیل اندرکنش دینامیکی سد و مخزن با استفاده از روش اجزای محدود طیفی

اختصاصی از فی بوو تحلیل اندرکنش دینامیکی سد و مخزن با استفاده از روش اجزای محدود طیفی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحلیل اندرکنش دینامیکی سد و مخزن با استفاده از روش اجزای محدود طیفی


تحلیل اندرکنش دینامیکی سد و مخزن با استفاده از روش اجزای محدود طیفی

• مقاله با عنوان: تحلیل اندرکنش دینامیکی سد و مخزن با استفاده از روش اجزای محدود طیفی 

• نویسندگان: رضا تاری نژاد ، سجاد پیربوداقی 

• محل انتشار: دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران - دانشگاه تبریز - 15 تا 17 اردیبهشت 94 

• فرمت فایل: PDF و شامل 8 صفحه می باشد.

 

 

 

چکیــــده:

اندرکنش دینامیکی سد و مخزن بر روی پاسخ دینامیکی سد بتنی وزنی در مقابل زلزله اثرات قابل توجهی دارد. این اثر باید توسط روش‌های مناسب و قابل اطمینان در طراحی لرزه‌ای سدها به صورت دقیق‌تری در نظر گرفته شود. در این تحقیق، اندرکنش سد و مخزن به عنوان یک مسئله انتشار موج به وسیله روش اجزاء محدود طیفی بر پایه‌ی چند جمله‌ای‌های لژاندر مدل شده است. کدهای خاص جداگانه‌ای برای تحلیل اندرکنش سد و مخزن در حوزه زمان با استفاده از روش‌های اجزاء محدود و اجزاء محدود طیفی نوشته شده است. نتایج بدست آمده از هر دو روش از نظر دقت، کارائی و زمان محاسبات باهم مقایسه شده‌اند. در روش اجزاء محدود طیفی با افزایش تعداد المان‌ها در سد و افزایش درجه‌ی تقریب در مخزن می‌توان با استفاده از همگرایی طیفی به سرعت به نتایج روش اجزاء محدود رسید. می‌توان نشان داد که تمام شرایط مرزی در محیط مخزن با استفاده از روش اجزاء محدود طیفی به صورت دقیق و قطری مدل می‌شود. روش اجزاء محدود طیفی منجر به ماتریس جرم قطری دقیق هم برای سد و هم برای مخزن می‌شود. ماتریس سختی این روش نسبت به روش اجزاء محدود هم برای سد و هم مخزن تنکی تر و دقیق‌تر است. روش اجزاء محدود طیفی به زمان محاسبات کمتری به خصوص برای المان‌های مراتب بالاتر یا سیستم بزرگتر نسبت به روش اجزاء محدود دارد. بنابراین روش اجزاء محدود طیفی روش مناسبی برای تحلیل دینامیکی سیستم سد و مخزن می‌باشد.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


تحلیل اندرکنش دینامیکی سد و مخزن با استفاده از روش اجزای محدود طیفی