فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله ISI اندازه گیری حرکت ضبط با کیفیت داده ها را برای داده محور حرکت انسان سنتز

اختصاصی از فی بوو دانلود مقاله ISI اندازه گیری حرکت ضبط با کیفیت داده ها را برای داده محور حرکت انسان سنتز دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی :اندازه گیری حرکت ضبط با کیفیت داده ها را برای داده محور حرکت انسان سنتز

موضوع انگلیسی :<!--StartFragment -->

Measuring motion capture data quality for data driven human motion synthesis

تعداد صفحه :6

فرمت فایل :PDF

سال انتشار :2016

زبان مقاله : انگلیسی

 

چکیده
در صنعت خودرو، بازار به چرخه زندگی کوتاه تر و محصولات منحصر به فرد. برای مونتاژ کتابچه راهنمای کاربر، این روند منجر به برنامه ریزی مکرر از تعداد روزافزون از انواع فرایند. به منظور اطمینان از کیفیت برنامه ریزی، تأیید مجازی از تولید دستی برای بهینه سازی فرآیند کارآمد بسیار مهم است. با این حال، تأیید مجازی است که در عمل ایجاد نمی کند چرا که ابزار شبیه سازی در دسترس نیاز گران دستی تلاش های مدل سازی برای حرکات انسان از کیفیت قابل قبول. روش سنتز حرکت برای اتوماسیون فرایند مدل سازی، داده محور وعده نامزدها که -however- داده های ورودی با کیفیت بالا برای سنتز قابل قبول است. بنابراین، هدف ضبط حرکت اقدامات با کیفیت داده ها را برای داده محور سنتز حرکت انسان به دنبال.
این کار پیشنهاد و آزمون تجزیه و تحلیل مؤلفههای اصلی (PCA) و اندازه گیری کیفیت آنتروپی شانون است. هر دو اقدامات ارزیابی داده ها پس از پردازش و در نتیجه در نظر سخت افزار ضبط حرکت در ترکیب با یک زنجیره ابزار پس از پردازش.
اقدامات برای انتخاب و اعتبار با استفاده از دو کم هزینه و دو سیستم ضبط حرکت هزینه های بالا تست شده است. آنها در انتخاب برای سیستم های ضبط حرکت هزینه بالا و پایین متفاوت است. هر دو اقدامات درستی پیش بینی کیفیت سنتز حرکت در آزمون با راه رفتن روی تردمیل. بنابراین، می توان آنها را برای آزمایش به کار اگر یک سیستم ضبط حرکت مناسب برای داده محور سنتز حرکت است که در PCA برای کاهش ابعاد ورودی متکی است. تحقیقات بیشتر در مورد استحکام اقدامات در برابر تنوع حرکت ارائه شده است.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ISI اندازه گیری حرکت ضبط با کیفیت داده ها را برای داده محور حرکت انسان سنتز
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.