دانلود درس پژوهی کامل و آماده به صورت ورد و قابل ویرایش فارسی اول دبستان حرف ل
در این درس پژوهی کلیه مستندات و مراحل اجرا به طور کامل رعایت گردیده است و در ده گام و پنج فصل گرد آوری شده است.
چگونه توانستیم یادآوری و آموزش حرف «ل » را به دانش آموزان کلاس اول در درس فارسی با روش مجسم و عینی تدریس کنیم ؟
موضوع اصلی :
آموزش حرف «لـ ل» درس : فارسی پایه :
اول روش : مجسم و عینی
2- تعیین اهداف :
هدف کلی :
بهبود یادگیری دانش آموزان در بحث حروف الفبای فارسی در پایه ی اول ابتدایی
اهداف ویژه در کتاب فارسی:
توانایی نوشتن حرف «ل» دانش آموز بتواند شکل صحیح حرف «ل» را بنویسد .
دانش آموزان بتوانند کلماتی را که حرف «ل» دارند را بخواند .
دانش آموزان بتوانند املای مربوط به درس مربوط را بدون غلط املایی بنویسد .
اهداف گروه تحقیقاتی:
- افزایش سرعت آموزش و یادگیری و تقویت ماندگاری هر چه بیشتر حروف الفبا در حافظه دانش آموزان 2.کاهش تکلیف شب و کاهش تاثیر سطح سواد اولیای دانش آموزان بر یادگیری حروف الفبا
- افزایش سطح اعتماد به نفس, علاقه و حس کنجکاوی دانش آموزان با استفاده از ابزار آلات و وسایل معمول زندگی و نگارش نام آن ها برای یادگیری حروف جدید توسط دانش آموزان
- توجه و دقت در اشیا , ابزار و موجودات مختلف و ارتباط آن ها با زندگی انسان ها
3 - توصیف وضع موجود :..........
فصل اول
تعریف و تبیین مساله و توصیف چالش های موجود :
فصل دوم
ویژگی های طرح درس ( سناریو )
فصل سوم
برگه ی درس پژوهی
فصل چهارم
ارزشیابی اجرای طرح درس
(نتایج حاصل از تدریس)
فصل پنجم
جمع بندی و نتیجه گیری :
علاون بر موارد فوق مجموعا 5 جزه آموزشی و پاور پوینت زیز به صورت اشانتیون به شما فرهنگی گرامی ارائه میگردد که عناوین آنها عبارتند از :
درس پژوهی معماری نوین تدریس
درس پژوهی تدریس فرصت ساز
ده گام اساسی در فرایند درس پژوهی
درس پژوهی و راه های توسعه آن
آموزش درس پژوهی
دانلود درس پژوهی آموزش الفبا فارسی اول ابتدایی