موضوع طرح : تولید توپ ورزشی
نوع تولیدات : انواع توپ چرمی
تعداد شاغلین : 19
فرمت:PDF
تعداد صفحات:15
طرح توجیهی تولید توپ ورزشی
موضوع طرح : تولید توپ ورزشی
نوع تولیدات : انواع توپ چرمی
تعداد شاغلین : 19
فرمت:PDF
تعداد صفحات:15
مشخصات این فایل
عنوان: بررسی برندهای معروف دنیا
فرمت فایل: word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 28
این مقاله در مورد بررسی برندهای معروف دنیا می باشد.
نقش و جایگاه بازاریابی
هر کدام از اقتصاددانان و صاحبان نظر تعریف خاصی را در مورد بازاریابی ارائه داده اند ، اما در این مورد تعریفی جدید به چشم می خورد و آن عبارت است از:
بازاریابی یک جنگ متمدانه می باشد با این تفاوت که مشتریان دشمنان ما نیستند بلکه دوستان ما می باشند.
اسپنسر جانسون از بزرگان فروش می گوید:
تولید بدون فروش یعنی آشغال
اولین رکن بازاریابی مدرن شناخت به نیاز می باشد که این شناخت منطبق بر سه رکن مطابقت ذیل می باشد:
حال به معنای کاربردی بازرایابی می پردازیم که عبارت است از تلفیق تجربه ، علم با هنرمندی خاص خود.
طبق فرموده امیر مومنان امام علی (ع): دانشی که به کار آید برترین دانش است.
...(ادامه دارد)
کوکاکولا
نتایج یک بررسی در بریتانیا حاکی است برند کوکاکولا، بزرگترین تولیدکننده نوشیدنیهای غیرالکلی جهان چهار برابر بر پایه این پژوهش مشخص شد برند (نام تجاری) کوکاکولا در بریتانیا با ارزشی حدود یک میلیارد پوند، نه تنها گوی سبقت را از پپسی، با ارزش 240 میلیون پوندی ربوده است بلکه، یکی از 10 برند برتر بریتانیا به شمار میآید.
گفته میشود محبوبیت بالای کوکاکولا در میان مردم و به خصوص جوانان بریتانیایی، به سبب برنامه تبلیغاتی گستردهای است که این شرکت طی چند سال اخیر به اجرا گذاشته است....(ادامه دارد)
گوگل
گوگل با کنار زدن شرکتهایی مانند مایکروسافت و اپل، برای سومین سال متوالی در صدر فهرست صد برند قدرتمند جهان قرار گرفت.
به گزارش ایسنا، بر اساس گزارشی که توسط یک موسسهی پژوهشی بازار منتشر شده و نتایج آن بر پایهی اطلاعات مالی و نظرسنجی از یک میلیون مصرف کننده در جهان است، گوگل ١/٨٦ میلیارد دلار ارزش داشته و این میزان نسبت به سال گذشته سی درصد افزایش یافته است.
بر اساس این گزارش، مجموع ارزش تمامی صد برند برتر این فهرست با ٢١ درصد افزایش از ٦/١ تریلیون دلار در سال ٢٠٠٧ به ٩٤/١ تریلیون دلار در سال ٢٠٠٨ رسید و میزان افزایش ارزش آنها نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.
در فهرست صد برند قدرتمند جهان جنرال الکتریک با ٤/٧١ میلیارد دلار در جایگاه دوم و مایکروسافت با ٨/٧٠ میلیارد دلار در جایگاه سوم قرار گرفتند.
همچنین اپل با ٦/٥٥ میلیارد دلار و نوکیا با ٩/٤٣ میلیارد دلار نسبت به سال گذشته به مکانهای بالاتر صعود کرده و به ترتیب در مکانهای هفتم و نهم این فهرست قرار گرفتند؛ شرکت آی بی ام با ارزش ٣/٥٥ میلیارد دلار در جایگاه ششم وغول مخابراتی چینی چاینا موبایل با ٢/٥٧ میلیارد دلار ارزش در جایگاه پنجم قرار گرفت....(ادامه دارد)
آشنایی با برند رهبری در سازمان
پشاید پیوسته از خود میپرسید نام تجاری شما برای چه ایجاد شده است و چه اثری از خود به جای میگذارد که سایر رقبا قادر به خلق آن نیستند. وقتی دلیل کارکردی روشنی برای خرید یک نام تجاری وجود نداشته باشد، مصرفکننده علاقه خود را به آن از دست می دهد.احتمالا هرچه تاکنون در مورد برند و نام و نشان تجاری شنیده یا خواندهایم، مربوط به اهمیت این موضوع در ارتباط با محصولات، کالاها و خدمات یک سازمان در بازار و در میان مشتریان بالقوه باشد. در این مقاله به موضوع برند از زاویه دیگری نگریسته شده و آن برندی با نام "رهبری و مدیریت" است (Leadership Brand). علاوه بر اینکه برند سازمان تأثیر متقابلی بر کالاها و خدمات عرضه شده دارد، شیوه مدیریت و رهبری نیز میتواند برندی بسیار قدرتمند برای سازمان محسوب شود که البته خود این نوع برند نیز در تعامل دوسویهای با برند اصلی سازمان است. نکته مهمی که در...(ادامه دارد)
بگذارید مشتریان و سرمایهگذاران، آموزگار ما باشند.
آیا بهترین مشتریان و سرمایهگذاران شما میتوانند روال کار کلاسهای آموزشی را که برای کادر رهبری خود برگزار میکنید، مشاهده کنند؟ واکنش و بازخورد آنها چیست؟ آیا آنها فرایند آموزش را منطبق با خواستهها و انتظارات خود میدانند یا آن را برنامهای تشریفاتی و باری به هرجهت میبینند؟ راهکارهای بسیاری وجود دارد که شرکتها انتظارات و توقعات خارجی را در برنامه آموزشی رهبران دخیل کنند. مشتریان میتوانند با حضور فیزیکی یا مجازی (ویدئویی) در کلاسهای آموزش، از نزدیک این پروسه را لمس کنند. شرکتها میتوانند تریبونی برای مشتریان تعبیه کننند تا صدا و پیام آنها (به طور مستقیم یا غیرمستقیم) به برگزارکنندگان دورههای آموزشی برسد. برخی شرکتها از مشتریان و سرمایهگذاران زبده خود به عنوان هیئت علمی در کلاسهای آموزشی استفاده میکنند. اما راهحل آسانتر، حضور ذینفعان در کلاسها و ارائه نظرات، انتقادها و پیشنهادهایی درمورد محتوای دوره است. نکتهای که باید بر آن تاکید شود، اهمیت فعالیت مدیران ...(ادامه دارد)
خودارزیابی برند رهبری سازمان
سازمان شما در هر یک از موارد زیر چه امتیازی کسب میکند ؟ (کمترین حالت ۱ و بیشترین
حالت 5) ما میدانیم مشتریانمان چگونه باید ما را ببینند و بر این اساس شناسنامه و بیانیه مأموریت سازمانمان را نوشتهایم.
ما بیانیهای شفاف براساس شناسنامه و مأموریت سازمانمان برای توسعه برند رهبری تنظیم کردهایم.
ما بیانیه برند رهبری را به مجموعهای از فعالیتهای هدفمند رهبری در سازمان ترجمه کردهایم.
ما برای شناسایی شکافهای موجود در پرورش نسل آینده رهبران سازمان، فرایندی تعریف کردهایم.
طرح پرورش رهبران آینده سازمان ما شامل فراگیری مهارتها و دانش موردنیاز و جنبههای موردنظر مشتری است.
...(ادامه دارد)
نکاتی در مورد بازار یابی
محصول:
قیمت:
گامهای بنیادین بازاریابی:
مکان:
ارتقا:
نقش و جایگاه بازاریابی
محیط برند Brand Environment
مدیریت برند Brand Management
طراحی و ساخت برند Brand Architecture
BRAND(نام گذاری تجاری)
علم نام گذاری تجاری Brand Science
کوکاکولا، برترین نام تجاری در بریتانیا
آشنایی با برند رهبری در سازمان
"برند رهبری"یست؟
5 گام ایجاد برند رهبری
...(ادامه دارد)
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه: 14
فهرست مطالب:
مطالعه بازار و پیش بینی فروش
تعیین شرح و مشخصات محصول
تدوین روشهای ساخت
طرح ریزی بخش های تولیدی
طرح ریزی بخشهای غیر تولیدی
تعیین چارت سازمانی و استقرار کلی کارخانه
تجزیه و تحلیل مالی
منبع
مطالعه بازار و پیش بینی فروش :
اصولأ قبل از انجام هر گونه فعالیتی در رابطه با طرح ریزی یک واحد صنعتی ؛ بایستی محصول یا محصولات مشخصی را جهت تولید در آینده انتخاب نمود . در این مرحله ابتدا برای انتخاب محصول بهینه لازم است تا تعدادی ازمحصولات قابل تولید را با یکدیگر مقایسه کرده و پس از تعیین بهترین محصول جهت تولید ؛ به جمع آوری اطلاعات اولیه بیشتری در مورد بازار آن محصول پرداخت .
بازار هر محصول بستگی به میزان عرضه آن محصول ( مقدار تولیدات داخلی بعلاوه واردات ) و نیز به میزان تقاضای آن محصول ( مقدار صادرات و مصرف داخلی ) دارد . پس از برآورد تقریبی این دو کمیت و همچنین تخمین قیمتی مناسب برای حال و آینده آن محصول ؛ نوبت آنست که سهمی از بازار را که در آینده توسط تولیدات واحد صنعتی مورد نظر تحت پوشش قرار می گیرد ؛ براورد کرده وازاین طریق برنامه ای را برای تولیدات و فروش آینده خود در نظر گرفت .
تعیین شرح و مشخصات محصول :
در این مرحله لازم است تا اطلاعات بیشتری راجع به محصول مورد نظر جمع آوری گردد. این اطلاعات بیشتر جنبه فنی داشته و عموماّ پس از جمع آوری ؛ می بایست از دید فنی و طراحی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد . انجام یک تجزیه تحلیل فنی دقیق و حساب شده ممکن است به تغییر شکل ؛ جنس ویا نوع قطعات و اجزای بکار گرفته شده در محصول بیانجامد و نهایتاّ محصول جدیدی را با خصوصیات و ویژگیهای بهتر پدید آورد
در این مرحله پس از تعیین طرحها و نقشه های دقیق قطعات محصول و نیز نحوه مونتاژ آنها بر روی یکدیگر ؛ نوبت به آن می رسد تا این قطعات و اجزاء را به سه گروه اصلی به شرح زیر تقسیم کنیم :
- قطعاتی که مستقیماّ بایستی از بازار خریداری شوند .
- قطعاتی که برای ساخت به بیرون از کارخانه سفارش داده می شوند .
- قطعاتی که در کارخانه بایستی تولید گردند .
پس از دسته بندی این سه گروه اصلی و کد گذاری آنها ؛ با توجه به نرخ تولید برآورد شده در مرحله قبل ؛ نیاز سالانه به هر یک از قطعات را با احتساب میزان خرابی و دوباره کاری بدست آورد و به کمک این ارقام به محاسبه مقدار مواد اولیه مورد نیاز برای تولید این تعداد از قطعات در طول سال خواهیم پرداخت .
این فقط قسمتی از متن مقاله است . جهت دریافت کل متن مقاله ، لطفا آن را خریداری نمایید
تاریخچه منطق فازی:
اولین با در سال 1965 توسط دکتر لطفی زاده مطرح گردید.
برای برطرف ساختن ناتوانی منطق دوگانه و ریاضیات بسیار دقیق در برخورد با دنیای واقعی و نا دقیق
در سال 1968 نظریات مربوط به کارگیری منطق فازی در بحث کنترل مطرح گردید
اولین با در سال 1974 در ارتباط با فرایند کنترل یک موتور بخار توسط آقایان ممدانی و اصیلیان صورت پذیرفت .
یکی از موارد مهم به کار گیری منطق فازی برای طراحی سیستم های کنترلی براساس کنترل منطقی فازی FLC (Fuzzy Logic Control) می باشد
فهرست:
تاریخچه منطق فازی
بررسی اجمالی کنترلرهای فازی
کنترلرهای ساده فازی
کنترلرهای خود سازمان ده فازی
کنترلرهای وفق پذیر فازی
بررسی چند نمونه از کاربرد کنترلهای فازی در Robotics
شامل 27 اسلاید powerpoint
موضوع:
دانلود آموزش حذف frp گوشی سامسونگ Galaxy Note 5 N9208 بدون باکس با اندروید 6.0.1 با لینک مستقیم
نکته:
زمانی که دستگاه خود را فکتوری ریست می کنید یا فلش می زنید در راه اندازی اولیه میخواد که ایمیل خود را وارد کنید و در برخی موارد ممکنه ایمیل درست رو هم وارد کنید اما بازهم از شما قبول نکند . که در این آموزش سعی کرده ایم مشکل شما را حل کنیم
میتوانید فایل آموزشی به همراه نرم افزارهای مورد نیاز را از طریق این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید
با تشکر