فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود رام تمامی سری های گوشی Huawei G610

اختصاصی از فی بوو دانلود رام تمامی سری های گوشی Huawei G610 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود رام تمامی سری های گوشی Huawei G610


دانلود رام تمامی سری های گوشی Huawei G610

دانلود رام تمامی سری های گوشی Huawei G610

نیازمندیها:


  1. دانلود رام مورد نظر
  2.  دانلود SP Flashtool در اینجا
  3.  نصب بودن درایور گوشی (دانلود)

آموزش نصب رام از طریق برنامه SP Flashtool  :


آموزش کامل کار با برنامه در (اینجا)

  •  ابتدا رام رسمی و فارسی گوشی مورد نظر را از حالت زیپ بیرون اورده و سپس برنامه sp flashtool  را اجرا کنید.
  •  بر روی گزینه Sctter-loding کلیک کرده و فایل MTK65***-scottr.txtدرون پوشه فریمور را انتخاب کنید.
  •  بر روی گزینه Frimware>upgrade کلیک نمایید.
  • گوشی را خاموش کرده سپس کلیک volum up را نگه داشته و usb  را وارد کنید.
  •  منتظر بمانید تا عملیات فلش انجام شود

 

 

آموزش نصب فایل رام:

  • پوشه dload حاوی فایل رام با پسوند APP را به داخل مموری کارت انتقال دهید(مموری را قبلا با فرمت FAT32 فرمت کنید)
  • برای نصب از طریق گوشی مسیر زیر را دنبال کنید:

Settings > Update > Menu > Local Update

برای نصب از روش دوم:

  • بعد از انجام مرحله اول روش قبلی (کپی رام به مموری)، باتری گوشی را درآورید و بعد از چند ثانیه مجدد جا بزنید.
  • کلیدهای ولوم بالا+ ولوم پایین+ پاور را همزمان بفشارید تا کار نصب رام آغاز شود؛
  • صبر کنید تا کار به پایان برسد و گوشی ری استارت شود…

دانلود با لینک مستقیم


دانلود رام تمامی سری های گوشی Huawei G610

دانلود مقاله ارتباط بین جغرافیا و برنامه ریزی شهری و حمل و نقل در ترافیک

اختصاصی از فی بوو دانلود مقاله ارتباط بین جغرافیا و برنامه ریزی شهری و حمل و نقل در ترافیک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله ارتباط بین جغرافیا و برنامه ریزی شهری و حمل و نقل در ترافیک


دانلود مقاله ارتباط بین جغرافیا و برنامه ریزی شهری و حمل و نقل در ترافیک

ترافیک پدیده ای است ناشی از جا به جایی انسان. حیوان. کالا و وسائل نقلیه از نقطه ای به نقطه دیگر. 3اصل ترافیک موسوم به مثلث اصول 3گانه ترافیک .مشتمل بر مهندسی. اموزش و اجرای قوانین ترافیکی است.

مهندسی ترافیک شاخه ای از مهندسی است که با برنامه ریزی .طراحی مهندسی.مدیریت و کنترل ترافیک در ارتباط بوده و روابط بین وسائل نقلیه و شبکه ارتباطی را در جهت رسیدن به تردد های راحت و کارامد .توام با ایمنی کافی.برای افراد و کالا مورد مطالعه قرار میدهد.

در این راستا هدف اساسی مدیریت ترافیک به کار بردن زوشها و اقداماتی برای استفاده بهینه و حداکثر از امکانات وتاسیسات موجود .بهبود وضع راهها و افزایش ایمنی بدون اسیب رساندن به محیط زیست است.همانگونه که با افزایش جمعیت و رشد شهرنشینی.نیاز به توسعه هماهنگ شهرها منطبق بر اصول و ضوابط شهرسازی و احداث شهرک های جدید وجود دارد همزمان با این توسعه و احداث باید مسائل حمل و نقل و مهندسی راه و ترابری و ترافیک نیز به صورت همزمان و هماهنگ مورد مطالعه و طراحی و اجرا قرار بگیرد.

در شهرهای خودرو .رشد جمعیت به دلیل تنگی و پیچ در پیچ بودن معابر .باعث ایجاد مسائلی از قبیل عقب نشینی ساختمان ها .تعریض معبرها و لزوم افزایش فضای سبز می شود که این اقدامات نارضایتی شهروندان .اختلال در همسایگی و به هم ریختن زندگی انها را در بر دارد.از این رو باید در طراحی ساخت شهرهای جدید پیش بینی لازم برای جلوگیری از ایجاد این مشکلات انجام گیرد. ضمنا امکانات زیربنایی در زمینه حمل و نقل باید به گونه ای طراحی شود که با گسترش بافت شهر و رشد جمعیت انعطاف پذیر و قابل گسترش باشد.

توسعه روز افزون شهرها جا به جایی انسان و کالا را به صورت مسئله ای دراورده است که پیچیدگی ان دائما در حال افزایش است.رشد شهری تقاضای سفر زیادی را روی تسهیلات ناکافی موجود حمل ونقل باعث شده است و شهرها برای خدمات حمل و نقل تا حدود زیادی به سیستم خیابان های خود متکی هستند . برای جوابگویی به تقاضای فزاینده ترافیک اتومبیل ها . ترافیک تجاری . حمل و نقل عمومی . دسترسی به زمین های اطراف و همچنین پارکینگ . این سیستم ها همیشه در حال تحمل بار اضافی هستند.

گسترش شهر نشینی مسائل ملامت اور تراکم ترافیک را کاهش می دهد اگر قرار باشد نواحی شهری رشد نموده و کارایی داشته باشد برنامه ریزی و ساخت امکانات کافی برای حمل و نقل عمومی و خصوصی اجتناب نا پذیر است. این امکانات بعلاوه منابع موجود . باید طوری عمل کند که حرکت روان و خوبی را برای کل ترافیک فراهم نماید . اما اگر قرار باشد یک سطح قابل قبول از سازگاری نیز بوجود اید تسهیلات اضافه شده به سیستم به شکلی باید برنامه ریزی گردد که کاربری مناسب زمین را باعث شود. برای استفاده راحت باشد. و سهم مثبتی در تامین زیبایی و موارد دیگر محیط زیست . هم از نظر رانندگان و هم از نظر تماشا گران داشته باشد.

جامعه تعهد بیشتری رادر مقابل این اهداف به وجود می اورد و در برنامه ریزی و عملکرد راهها . فرودگاهها. سیستم های حمل و نقل عمومی و پایانه های حمل کالا . رقابت در تخصص و دقت بیشتری را طلب می کند. مقامات دولتی نیز با تشکیل و حمایت از کمیته های مخصوص. گروههای برنامه ریزو سازمان های تحقیقاتی در زمینه های حمل و نقل و کاربری زمین نقش خود را ایفا می کنند.

رشد شهرهای بزرگ تا حد زیادی فعالیت اقتصادی و اجتماعی موجود در فراسوی مرز های شهررا تحت تاثیر قرار می دهد بنابراین در برنامه ریزی و تامین تسهیلات حمل و نقل نه فقط شهر مرکزی بلکه نواحی اطراف ان که مستقیما تحت تاثیر هستند نیز باید در نظر گرفته شود. این منطقه به طور کامل به عنوان ناحیه استاندارد اماری شهری شناخته می شود.

ناحیه استاندارد اماری باید با معیارهای معینی تعریف شود . یک ناحیه بزرگ شهری حداقل از یک شهر با جمعیت زیاد و بخش های اطراف ان با توجه به میزان وابستگی اقتصادی و خصوصیات جمعیتی تشکیل می شود.

تسهیلات حمل ونقل نیازاساسی یک جامعه برای رشد و توسعه است . با توجه به سرمایه عظیم لازم برای انواع پروژه های شهری . نتایج عدم وجود برنامه ریزی مناسب از همیشه حادتر شده است . راه حل های موفق برای مسائل پیچیده جا به جایی در مناطق شهری مستلزم فعالیت ها و تفکرات تعداد زیادی افراد متخصص و به طور بخصوص اخص مهندسین ترافیک می باشد.

تعریف مهندسی ترافیک:

 مهندسی ترافیک بخشی از مهندسی راه و ترابری است که درباره برنامه ریزی . طرح هندسی و عملیات ترافیکی راهها . خیابان ها و بزرگراهها و شبکه انها . پایانه ها و کاربری زمین های مجاور و ارتباط انها با سایر سیستم های حمل و نقل صحبت می کند.

مهندسی ترافیک به صورتهای دیگر نیز تعریف شده است به عنوان مثال میتوان گفت که مهندسی ترافیک علم اندازه گیری سفر . شامل مطالعه قوانین اساسی تولید و جریان ترافیک و به کارگیری این دانش در موارد حرفه ای برنامه ریزی . طراحی و عملکرد سیستم های ترافیکی . به منظور تامین حرکت ایمن و مفید افراد و کالاهاست.

مهندسی ترافیک بر خلاف بسیاری از شاخه های مهندسی با مسائلی درگیراست که نه فقطبه عوامل فیزیکی بلکه اغلب با عوامل و رفتارهای انسانی .راننده و عابر . و ارتباط انها با پیچیدگی های محیطی نیز بستگی دارد. بنابراین شناخت این عوامل و رفتارها از اهمیت خاصی برخوردار است.

نکات تاریخی:

مهندسی ترافیک به شکلی که امروزه شناخته می شود. با تحولات وسائل نقلیه موتوری پیشرفت کرده است. به هر حال بسیاری از سوابق این تخصص دارای ریشه تاریخی است. برای مثال خیابان های یکطرفه در روم قدیم وجود داشته و تسهیلات مخصوص برای پارک ارابه ها در خارج مسیر خیابان ها فراهم بوده است. به خاطر تراکم ترافیک در روم قدیم از ورود ارابه ها به ناحیه مرکزی شهر . در برخی ساعات روز . جلوگیری می شده است. به احتمال زیاد حدود 2000 سال قبل ازمیلاد مسیح برای کنترل تردد درخیابان های فرش شده بابل نیز قوانین و      مقررات ترافیکی مشابهی وجود داشته است . جزایر ترافیکی و میدان ها به بنای یادبود و میادین عمومی که در قرون گذشته ساخته می شدند بر میگردد. علامت گذاری رویه در سال های حدود 1600 ودر جاده ای که از شهر نیومکزیکو شروع می شد به صورت خط محوری ساخته شده با رنگ دیگر مورد استفاده قرار گرفته است. بر اساس گزارشات انستیتو مهندسی ترافیک امریکا . اولین علامتگذاری خط محور در بخش وین ایالت میشیگان و در سال 1911 انجام گرفت. اولین چراغ راهنمایی در شهر هوستن و در سال 1921 نصب گردید و اولین چراغ راهنمایی هماهنگ شده نیز در سال 1922 در همین شهر شروع به کار نمود.

شامل 16 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ارتباط بین جغرافیا و برنامه ریزی شهری و حمل و نقل در ترافیک

پاورپوینت مطالعه معماری ایرانی

اختصاصی از فی بوو پاورپوینت مطالعه معماری ایرانی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت مطالعه معماری ایرانی


پاورپوینت مطالعه معماری ایرانی

این فایل حاوی مطالعه معماری ایرانی می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 51 اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 

 

 

فهرست
معماری ایران
معماری ایلام
زیگورات چغازنبیل
آثار باستانی هفت تپه در خوزستان
تمدن مادها

 

تصویر محیط برنامه


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت مطالعه معماری ایرانی

دانلود تحقیق طراحی لباس با کمک کامپیوتر

اختصاصی از فی بوو دانلود تحقیق طراحی لباس با کمک کامپیوتر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق طراحی لباس با کمک کامپیوتر


دانلود تحقیق طراحی لباس با کمک کامپیوتر

طراحی لباس با کمک کامپیوتر (CAD):
ظهور کامپیوتر اگرچه رویدادی علمی بود، اما انقلاب صنعتی را که از بسیاری جهات قابل مقایسه با انقلابهای صنعتی دیگر نیست پدید آورد. کامپیوتر در قرن اخیر در کشورهای صنعتی و پیشرفته به سرعت گسترش یافته و حیطه عمل و حکومت ان تمام فعالیت های انسانی را در برگرفته است.
طرز کار و اداره و مدیریت دستگاههای اقتصادی و اجتماعی و آموزشی و اداری و دفاعی پس از اختراع و استفاده از کامپیوتر تحول عظیمی یافت که زندگی بشر را در نیمه دوم قرن بیستم کاملاً تحت تسلط خود در آورد.
یکی از جنبه های کاربرد کامپیوتر، تأثیرگذاریبر طراحی پارچه و لباس و سایزبندی و محاسبه ضایعات پارچه هنگام برش و علامت گذاری بر روی الگو برای دوخت است.
کامپیوترها به چهار گوره تقسیم می شوند:
1- پردازنده مرکزی MAINFRAME
کامپیوتر بزرگی است که ظرفیت آن بسیار بیشتر از یک کامپیوتر کوچک یا ریز کامپیوتر است.
2- کامپیوتر کوچک MINICOMPUTER
3- کامپیوتر خانگکی HOME COMPUTER
4- کامپیوتر شخصی PERSONAL COMPUTER کامپیوتری که در طراحی استفاده می شود، از نوع کامپیوترهای بزرگ با قدرت زیاد POWER of MINI MAINFRAME است. امروزه تعداد این گونه کامپیوترها بسیار افزایش یافته است و با کاهش قیمتهای کامپیوتر CAD کمپانیهای کوچک نیز قادر به تهیه آن شده اند. انواع مختلف نرم افزار و برنامه ها و زبان کامپیوتر و عملیات مربوط را می توان به راههای گوناگون بر روی صفحه مانیتور مشاهده کرد.
خطوط پیشکل ، بردار ، برش الگو
برای کشیدن یک تصویر صفحه نمایش را به مربع های کوچک زیادی تقسیم می کنمی. و سپس با سیاه کردن برخی از آنها شکل مورد نظر را به دست می آوریم. این مربع های کوچک یخته تصویری می گویند. اطلاعات یاخته تصویری برای ویدئو ، طرح های کشباف، طراحی پارچه های بافته شده در طرح های چاپ پارچه در نساجی بسیار مناسب است، البته پس از سیاه کردن تمام صفحه و سفید کردن بعضی از مربعها، می توان به تصویر (منفی) یک شکل دست یافت، لیکن ما در اینجا برای آسانی کار همه نمونه ها را از تصویرهای (مثبت) انتخاب می کنیم. دستگاههای جدیدتر، نگاره سازی ریزنگاشت «HIGH RESOLUTION» می توان تصویرها را با جزئیات بیشتری ارائه کند. نقطهها بر روی صفحه کامپیوتر نشانگر یاخته تصویری هستند خطوط کوچک بین دو نقطه با برداری که هم دارای اندازه و هم جهت فضایی است ثبت می شود. VECTOR LINE به طور کلی هر دستگاه کامپیوتر عملیات زیر را انجام می دهد.
1- خواندن دستورالعملها (قسمت ورودی)
2- ضبط کردن دستورالعملها و اطلاعات لازم در حافظه و استفاده به موقع از آنها؛
3- اجرای عملیات منطقی و محاسبات
4- نظارت بر اجرای کلیه و عملیات
5- چاپ یا ظاهر کردن نتایج (قسمت خروجی)
کاربرد کامپیوتر در الگو و دوخت
تعداد محدودی از کارخانجات بزرگ تولید لباس از کامپیوتر استفاده می کنند. بسیاری از آنها معتقدند که با کامپیوتر فقط می توان طرح الگوها را تغییر داد و انها را اصلاح کرد و این دستگاه در برش الگو کاربردی ندارد. برخی از دلائل عدم استفاده از کامپیوتر عبارت است از :
1- شرکت هایی که سرمایه زیادی دارند. و طرفدارتکنولوژی مدرن جدیدند و در صدد بالابردن کیفیت کار هستند علیرغم قیمت بالای این دستگاه به علت درآمد حاصل از آن و تأثیری که بر روی محصولات کارخانه بجا خواهد گذارد این دستگاه را برای تسریع کارهای مربوط به الگو و دوخت می خرند و استفاده می کنند، لیکن تولیدیها و شرکتهای کوچک به علت هزینه سنگین و آموزش نمی توانند از این دستگاه استفاده کنند.
2- بسیاری از طراحان تمایلی به تغییر روش قدیمی و سنتی خود که در آن مهارت تجربه کافی کسب کرده اند ندارند و ترس از روبرو شدن با دستگاه پیچیده ای متشکل از قطعات الکترونی و سازشی با شرایط جدید و مشکلات آموزشی، آنها را از این کار باز می دارد.
3- شرکت ها با مشکل تربیت تکنسین و کمبود افراد متخصص در این زمینه مواجه هستند. آموزش CAD برای برش الگو، سایزبندی و غیر و ... بسیار گران است  شرکت های می بایست هزینه سنگینی را متقبل شوند. اگر شرکت ها و تولیدیهای لباس، آماده کردن و اجرای طرح و برش الگو را با کامپیوتر انجام دهند و به افراد آموزش لازم را در این زمینه بدهند، در مدت زمان کوتاهی تأثیر متقابل آن را در انسان و ماشین های دوخت در می یابند. در اینجا نمونه کارهای کامپیوتر را به اختصار توضیح می دهیم.
رسم خطو مستقیم و منحنی و طرح های آزاد
پاک کردن خطوط و یا قسمتهایی از آن، امتداد و گسترش خطوط.
تغییر خطوط به اندازه دلخواه ، یا به طول های ویژه.
اندازه گیری خطوط الگو ، تمام و یا قسمت های مورد نظر.
تغییر محیط شکلها در الگو.
جدا کردن قسمتهای مختلف الگو.
اتصال کامل قسمت های جدا شده یا قسمتی از آنها.
حرکت دادن قسمت هایی از الگو به اطراف.
چرخاندن و قرینه کردن الگوها.
اتصال ساسونها و افزودن گشادی (اوازمان) به الگو.
تکمیل الگو ، افزودن اضافه درز برای دوخت، مشخص کردن علائم روی الگوف چرتها و محل اتصال قسمت عهای مختلف الگو.
دادن اطلاعات لازم در مورد خصوصیات پارچه (طول، عرض، و طرح روی پارچه). مدل لباس، سایزهای مورد لزوم، محاسبه ضایعات پارچه و انتخاب سایزهای مناسب برای جلوگیری از هدر رفتن پارچه و کاهش در قیمت پارچه مصرفی.

 

 

شامل 27 صفحه Word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق طراحی لباس با کمک کامپیوتر

گزارش کاراموزی درباره پست فشار قوی نیروگاه

اختصاصی از فی بوو گزارش کاراموزی درباره پست فشار قوی نیروگاه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کاراموزی درباره پست فشار قوی نیروگاه، فرمت ورد، 53 صفحه

مقدمه:

از پست‏های برق جهت رساندن انرژی الکتریکی از نیروگاه ها به محل های مصرف استفاده می شود.

 

پست‏های فشار قوی از لحاظ ساختمان به دلایل مختلفی از جمله متغییر بودن ولتاژ از  KV1 تا  KA380 و بالاتر، جریان نامی مختلف از  KA10 تا  KA15 و متنوع بودن نوع قطع و وصل کلید ها، مختلف بودن نوع شینها ،محل نصب و مورد استعمال آن متنوع و مختلف است. پست‏های فشار قوی را می‏توان بطور کلی به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم کرد.

کلید ها وسیله ارتباط سیستمهای مختلف هستند و باعث عبور و یا قطع جریان می‏شوند. کلید ها باید به نوعی انتخاب شوند که بتوان آنها را در بدترین شرایط جوی براحتی بکار انداخت. شین ها (بخصوص وقتی از سیم استفاده می‏شود) و نقاط اتکای آنها (مقره و پایه ها) باید در مقابل تغییرات درجه حرارت و عوامل جوی پایدار و مقاوم باشند. بار برف را تحمل کنند و در اثر سرمای شدید خیلی کشیده نشوند و در درجه حرارت زیاد و در زیر اشعه مستقیم آفتاب (80 درجه سانتی گراد) زیاد شل و آویزان نگردد. کلیدهای فشار قوی را می‏توان بر حسب وظایفی که به عهده دارند به انواع مختلفی تقسیم کرد.  1- کلید بدون بار یا سکسیونر 2- کلید قابل قطع زیر بار یا سکسیونر قابل قطع زیر بار 3-کلید قدرت یا دیژنکتور بدین ترتیب باید کلید فشار قوی در مقابل اثرات دینامیکی و حرارتی جریآن‏ها مقاوم باشد. البته برای اینکه ساختمان کلید ساده‏تر و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد ، اغلب استقامت الکتریکی و دینامیکی و حرارتی کلید را توسط دستگاه‏های حفاظتی تا حدودی محدود می‏کنند.   

فهرست:

چکیده...                                 7

فصل اول

ویژگی های شرکت..                      9   

محدوده ی شرکت..                        9  

خط مشی شرکت..                        10  

فصل دوم:

چارک شرکت توزیع نیروی برق..         15 

پست فشار قوی نیروگاه.                .  16

تقسیم بندی پست های فشار قوی...        16

طرح های مختلف پست فشار قوی خارجی.. 24

شینه بندی پست..                          26

حفاظت ترانسفورماتور.                  . 27

فصل سوم

کلیدهای فشار قوی.....                   32

انواع کلیدهای فشارقوی.                 . 32

مورد استعمال سکسیونر..                 33

انواع مختلف سکسیونر.                  .34

انتخاب سکسیونر از نظر نوع مشخصات..... 35

کلید قابل قطع زیر بار.                    36

استعمال سکسیونر قابل قطع زیر بار..    37

کلید قدرت..                             .39

انواع کلیدهای قدرت                      .40

منابع..                                   43

فهرست اشکال

نقشه ی میمیک                           26

رله حفاظت دیفرانسیلی..                 27

فهرست جداول

 

 

چارک شرکت توزیع نیروی برق شمال شرق..15

 

مشخصات سکسیونر قابل قطع زیر بار.  38

 

 


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کاراموزی درباره پست فشار قوی نیروگاه