دانلود پاورپوینت در مورد بهبود مستمر فرآیندها(عارضه یابی و بهره وری)
فرمت فایل: پاورپوینت
تعداد اسلاید:163
اهداف دوره
- تعریف و شناخت فرآیندها
- دسته بندی فرآیندها
- فرآیندهای مشتری مدار
- تعریف اثربخشی و کارایی
- مدل FOCUS PDCA
- مدل SAMIE
تعاریف و مفاهیم
فرآیند
q مجموعهای از فعالیتهای مرتبط به هم یا متعامل که ورودیها را به خروجیها تبدیل میکند.
•مجموعه ورودی های یک فرآیند عمومأ خروجیهای سایرفرآیندها هستند.
•فرآیندها در سازمان عمومأ برنامهریزی میشوند و تحت شرایط کنترل شده به اجرا درمیآیند تا ارزشافزوده ایجاد شود.
یک فعالیـت که با استفاده از منابـع و بصـورت هدایت شده در جهت کسب توانایی برای تبدیل داده ها به ستاندهها عمل میکند را میتوان به عنوان یک فرایند در نظر گرفت.
دانلود پاورپوینت در مورد بهبود مستمر فرآیندها (عارضه یابی و بهره وری)