فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

طرح توجیهی کارخانه روغن نباتی 26 ص

اختصاصی از فی بوو طرح توجیهی کارخانه روغن نباتی 26 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

طرح توجیهی کارخانه روغن نباتی 26 ص


 طرح توجیهی کارخانه روغن نباتی   26 ص

 

 

 

مقدمه

روغن ها و چربی ها از زمان های بسیار دور یکی از اجزای اصلی و مهم تشکیل دهنده غذای انسان بوده که یک گرم آن حدود 2/9 کیلوکالری انرژی در بدن تولید می کند. همچنین غذای طبخ شده و چربی مزه و طعم مطلوبی را در بر دارد.

یک فرد در کشورهای صنعتی در طول عمر خودش در حدود 3 تن روغن و چربی مصرف می کند که بیش از نصف این مقدار به صورت روغن یا چربی غیر قابل رؤیت مانند پنیر، سوسیس و کالباس و گوشت و نظیر اینها می باشد  اما در کشور های در حال توسعه مصرف چربی و روغن کمتر از مقدار پیشنهاد شده توسط WHOاست. از 1340 تا کنون مصرف سرانه روغن و چربی در جمهوری اسلامی ایران افزایش یافته و در سال 1379 میزان مصرف سرانه چربی وروغن یک ایرانی به 5/14کیلوگرم رسیده است.

فصل اول این مقاله راجع به آشنایی کلی با مکان کارخانه و محصولات جانبی آن و سال تاُسیس و…می باشد. به طور کلی هدف اصلی این شرکت تصفیه روغن های استخراج شده مثل روغن پنبه دانه، سویا، پالم و آفتابگردان بوسیله کارخانجات مختلف می باشد . فصل دوم ارزیابی بخش های مرتبط با رشته علمی ام و توضیح خط تولید است. فصل سوم توضیحی درباره ی آزمایشات  انجام شده در آزمایشگاه می باشد. 


دانلود با لینک مستقیم


طرح توجیهی کارخانه روغن نباتی 26 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.