فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نقشه مدل رقومی ارتفاع(DEM) شهرستان دزفول

اختصاصی از فی بوو نقشه مدل رقومی ارتفاع(DEM) شهرستان دزفول دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
نقشه مدل رقومی ارتفاع(DEM) شهرستان دزفول

نقشه مدل رقومی ارتفاع(DEM) شهرستان دزفول

 

رادیومتر پیشرفته فضابرد بازتابی و گسیل گرمایی (انگلیسی: Advanced Spaceborne Thermal Emission and Reflection Radiometer) که به اختصار اَستِر (ASTER) نامیده می‌شود، سنجنده‌ای ژاپنی و یکی از پنج ابزار سنجش از دور نصب شده بر روی ماهواره ترا است که در سال ۱۹۹۹ توسط ناسا در مدار زمین قرار گرفت. این سنجنده از فوریه ۲۰۰۰ به گردآوری داده‌های سطحی از زمین مشفول است.

 

استر تصاویر ماهواره‌ای از زمین را با قدرت تفکیک بالا و در ۱۴ باند مختلف از طیف الکترومغناطیسی در بازه طیف مرئی تا فروسرخ حرارتی را تهیه می‌کند. قدرت تفکیک تصاویر استر از ۱۵ تا ۹۰ متر است. داده‌های استر در تولید نقشه‌های تفصیلی دمای سطح زمین، تابندگی، انعکاس و ارتفاع از سطح دریا به کار می‌رود.

مدل جهانی رقومی ارتفاع استر (ASTER GDEM) یکی از تو لیدات این ماهواره می باشد که با قدرت تفکیک کمتر از 30 متر عرضه می شود.

 


دانلود با لینک مستقیم


نقشه مدل رقومی ارتفاع(DEM) شهرستان دزفول

زندگی نامه فردوسی

اختصاصی از فی بوو زندگی نامه فردوسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

زندگی نامه فردوسی


زندگی نامه فردوسی

شاهنامه تبارنامه ملت کهن ماست که از دیر باز نقل مجلس و محفل ایرانیان بوده است و همواره خصلتهای ایرانین را همچون دلیری، آزادگی، یکتا پرستی، میهن دوستی و ... را گوش زد نموده و اشتیاق دفاع از وطن و همچنین فرهنگ ملی را در دلها پرورانیده است.


دانلود با لینک مستقیم


زندگی نامه فردوسی

با کارگاه مدیریت احساسات و هوش هیجانی مسیر ثروتمند شدن را تا بی تهایت مدیریت کنید ...

اختصاصی از فی بوو با کارگاه مدیریت احساسات و هوش هیجانی مسیر ثروتمند شدن را تا بی تهایت مدیریت کنید ... دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

با کارگاه مدیریت احساسات و هوش هیجانی مسیر ثروتمند شدن را تا بی تهایت مدیریت کنید ...


با کارگاه مدیریت احساسات و هوش هیجانی مسیر ثروتمند شدن را تا بی تهایت مدیریت کنید ...

کیفیت هر لحظه را تجربه احساس همان لحظه تعریف می کند نه وزن داشته های ما در آن موقعیت .

در این کارگاه ماهیت و جایگاه اصلی احساسات را در ناخودآگاه بیابید و کنترل آن را در راه رسیدن به اهداف ثروت ، قدرت ، اعتبار، عشق ، معنویت و تمام موهبتهای ارزشمند به کار بگیرید .


دانلود با لینک مستقیم


با کارگاه مدیریت احساسات و هوش هیجانی مسیر ثروتمند شدن را تا بی تهایت مدیریت کنید ...

جزوه درس انتقال حرارت

اختصاصی از فی بوو جزوه درس انتقال حرارت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

جزوه درس انتقال حرارت


جزوه درس انتقال حرارت

این جزوه با کیفیت عالی و به صورت دستنویس در دانشگاه صنعتی اصفهان به نگارش در آمده است ...


دانلود با لینک مستقیم


جزوه درس انتقال حرارت

آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات

اختصاصی از فی بوو آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات


آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات24

چکیده :

تبلیغات ، بعد از ارتباطی استراتژی بازاریابی است . ارتباط عملی فراتر از ارائه اطلاعات   ( ارسال اطلاعات ) است . ارتباط موثر هنگامی برقرار میشود که شخص اطلاعات درستی دریافت و تحلیل کند . بنابراین ارتباط باید به عنوان فرآیندی که دارای عوامل متعدد است نگریسته شود .

گام اول دربسط وگسترش یک استراتژی موثر بازاریابی ، تشخیص مخاطب هدف است . تشخیص وتحلیل مخاطب هدف عملی است چون مخاطب مورد نظر روی آمیخته ابزارهای تبلیغات زمان ارتباط ، پیام ارسالی و تعداد بیشماری از سایر عوامل دخیل در یک استراتژی تبلیغات تاثر میگذارد .

شرکت های زیادی نیاز به بسط و ایجاد استراتژی های تبلیغات را مورد توجه قرار داده اند . پاسخی که مدیریت از مخاطبان هدف خود در بازار میگیرد ، تعیین کننده اهداف برنامه تبلیغات خواهد بود .

سلسله مراتب مدل تاثیر در تعیین این که آیا اهداف باید به صورت پاسخ فروش یا پاسخ به ارتباط مطرح شوند ، ازارزش ویژه ای برخوردار است . یکی از جوانب توجه به اهداف تبلیغات بر این نکته مبتنی است که آیا استراتژی برای آگاه دادن ، تشویق و ترغیب و با یادآوری طرح ریزی شده است یا خیر ؟ مقدار بودجه در نظر گرفته شده برای تبلیغات از صنعتی تا صنعت دیگر و یا از مارک و محصولی خاص تا محصولی دیگر متفاوت است . عوامل ایجاد تفاوت در سطوح گوناگون بودجه عبارتند از : کانال ، تناوب ابداع محصول و تغییر شکل آن ، تعداد و وجود مشتریان ، پیچیدگی واحدهای تصمیم گیری ، درجه استاندارد بودن محصول یا خدمت ، مقدار آگاهی مصرف کنندگان از فواید کالا یا خدمت و تناوب زمان خرید .

روش های گوناگونی برای تعیین بودجه تبلیغات مورد توجه قرار میگیرند . روش های معمول عبارتند از درصد فروش ، اهداف و وظایف و تساوی رقابتی .

مقدمه :

تبلیغات یکی از عناصر اصلی استراتژی بازاریابی یک شرکت محسوب میشود . فعالیت های مرتبط  Promotion نقشی کلیدی در برقراری ارتباط بین بازار هدف و استراتژی اتخاذ شده ایفاد می کنند . به همین دلیل ، برنامه های تبلیغاتی سازمان باید به گونه ای طراحی شوند که استراتژی رقابتی کلی سازمان را مورد حمایت قرار داده و به همین دلیل باید با تصمیمات مرتبط با قیمت گذاری نیز تعاملی پایدار ایجاد کند .

Promotion واژه ای است که در طول زمان معانی گوناگونی به خود گرفته است . ریشه این کلمه در زبان لاتین به معنای حرکت به سمت جلو بوده ، اما در تعریفی دیگر اخیرا" بدین گونه معنا شده است : " برنامه ای تحت کنترل و کامل از ارتباطی برقرار شده بین روش ها و ابزار که برای ارائه و معرفی یک شرکت و محصولاتش به مشتریان بالقوه در کنار یکدیگر قرارداده شده اند . " تبلیغات جنبه وظیفه ای ارتباط در بازاریابی را به عهده دارد . حال آنکه ارتباط چیزی بیش از ارائه اطلاعات است . ارتباط زمانی موثر محسوب میشود که افراد ، پیام ارسالی را به خوبی درک کنند و پاسخی مناسب ابراز دارند .

استراتژی تبلیغات از طریق آگهی ، تبلیغات و روابط عمومی ، فروش شخصی و پیشبرد فروش جنبه عملی به خود میگیرد .

تبلیغات آگاهی دهنده ، مشوق و یادآوری کننده است . به کمک تبلیغات و ابزار تبلیغاتی است که برای مثال ، یک فروشگاه از ارائه تخفیف ویژه خبر میدهد و مکان ، زمان وسایر تسهیلات ارائه شده برای خرید ( مثل استفاده از کارت های اعتباری ) را به اطلاع مشتریان بالقوه خود میرساند . با کمک تبلیغات و ارتباطات مفید آن میتوان مشتریان بالقوه را به خرید کالا تشویق کرد و یا انگیزه لازم را در ایشان به وجود آورد . بنابراین ترغیب مشتریان وایجاد رفتار خرید درآنان یکی دیگر از اهداف اصلی تبلیغات است . تعریفی قدیمی از تبلیغات می گوید : تبلیغات ارتباطی ترغیب کننده است .


دانلود با لینک مستقیم


آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات