فهرست مطالب
چکیده 4
مقدمه 5
توصیف وضعیت موجود (بیان مسئله) 7
روش گردآوری اطلاعات 8
گردآوری اطلاعات (شواهد 1) 9
پیشینه نظری 9
پیشینه عملی 12
راه حل های پیشنهادی 14
اجرای راه حل ها 16
گردآوری اطلاعات (شواهد2) 18
پیشنهادات 19
فهرست منابع 20
برای دست یابی به تحقق آرمان های مربوط به پویا و شاداب سازی کلاس باید تحولات جدی در نگرش مدیران و مسئولان نظام آموزش و پرورش ایجاد نمود.در واقع پویا و فعال سازی کلاس را باید در ابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جستجو کرد.
این گزارشی از اقدام پژوهی مربوط به کلاس در مطالعات اجتماعی پایه هشتم می باشد. در اوایل سال تحصیلی متوجه شدم حدود نیمی از دانش آموزان در درس مطالعات اجتماعی ضعیف هستند و کلاس بسیار خشک و بی روح است و اگر این روند ادامه یابد آن ها در آخر سال با افت تحصیلی مواجه خواهند شد.این جانب با استفاده از روش های مختلف و تکیه بر پرسش های مستمر و کنترل نمرات دانش آموزان و ارائه بازخورد به آن ها و گفتگو و مشاوره با دانش آموزان ، ارتباط با اولیا دانش آموزان،به کارگیری شیوه های تشویق و تنبیه مناسب،استفاده از روش های تدریس مختلف و ایجادتنوع در کلاس،کمک به افزایش اعتماد به نفس و میزان توجه به مطالب درسی، توانستم این مسئله را به حداقل(حدود 6.70 درصد) برسانم. و کلاسی پویا و فعال داشته باشم.
این تجربیات به صورت ورد (docx ) می باشد و تعداد صفحات آن 20صفحه آماده پرینت می باشد
چیزی که این مقالات را متمایز کرده است آماده پرینت بودن مقالات می باشد تا خریدار از خرید خود راضی باشد
مقالات را با ورژن office2010 به بالا بازکنید
تجربیات مدون چگونه توانستم به کمک درس مطالعات اجتماعی کلاسی پویا و فعال داشته باشم