چکیده : این مقاله به بررسی حاکمیت شرکتی و تغییرات لازم با توجه به روند جامعه خصوصا از نظر مفهوم پایداری می پردازد. پایداری شررکت
به عنوان توانایی شرکت برای تاثیرگذاری مثبت بر محیط زیست، توسعه اجتماعی و اقتصادی از طریق شیوه های حکومت خود و حضور در بازار
قابل درک می باشد. نگرش شرکت به پایداری و سطح پایداری در حاکمیت شرکتی در میان شرکت ها بررسی شده است. این چنین دریافت شرده
است که شرکت ها از اهمیت مفهوم پایداری برای رسیدن به عملکرد شرکت در بلند مدت آگاهی دارند. با توجه به نتایج تحقیقات، پایرداری بره
عنوان فرایندهای کسب وکار فردی یکپارچه به خصوص توسط شرکت های کوچک و متوسط نمی باشد. تمرکز بر نترایج مرالی شررکت مترداو
است. بسیاری از شرکت ها با پایداری درونی شرکت کار نمی کنند. گزارش کردن فعالیت های شرکت های پایداری خیلی آسان اسرت . شرر لازم
برای اداره کامل حاکمیت شرکتی با توجه به پایداری، بازتاب پایداری از طریق کرل فراینرد مردیریت کسرب وکرار اسرت . پایرداری بایرد ب ر
جدایی ناپذیر از مدیریت استراتژیک و برنامه ریزی شرکت ها باشد.
مقاله توسعه پایداری و ادغام آن به حاکمیت شرکتی با تمرکز بر گزارش و مدیریت عملکرد شرکت