فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی راحتی سفر یک خودرو در حالت استفاده از سیستم تعلیق فعال

اختصاصی از فی بوو بررسی راحتی سفر یک خودرو در حالت استفاده از سیستم تعلیق فعال دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
<!--[if gte mso 9]>rn rn rn rn rn<![endif]-->rnrn


  شاید بتوان سرآغاز شروع تحول در علوم مهندسی راrnسال 1769 با خودروی کاگنوت (سیرکا) که بر مبنایrnبخار کار می­کرد، دانست. سال­ها گذشت تا او توانست تاثیر اختراع خود را روی جامعهrnبشری ببیند. کالسکه­های بخار، واگن­های بخار و موتور­های بنزینی که وامدار اختراعrnاو بودند، یکی پس از دیگری روانه بازار مصرف گردیدند. امروزه خودرو­سازی، گردانندهrnچرخ اقتصاد و توسعه صنعتی کشور بوده و کشورهای دارای این امتیاز جزء کشورهایrnثروتمند چه از لحاظ مادی و چه از لحاظ تکنولوژیکی و استراتژیکی به شمار می­روند.

rnrn

  پیشرفت در حوزه­هایrnمهندسی کنترل، الگوسازی­های مجازی و الکترونیکی از یک سو، و به کارگیری دانشrnآکادمیک و استفاده از رایانه­ها از سوی دیگر، خودروسازان را بر آن داشت تا خودرو­هاییrnکه به بازار عرضه     می­کنند، علاوه برrnشکل ظاهری زیبا، مجلل و مدرن از راحتی و فرمان پذیری به مراتب بهترrnاز نمونه­های قبلی موجود برخوردار بوده تا بتوانند پاسخگوی نیاز­های رو به رشدrnمتقاضیان و خریداران باشند. از این روی سیستم­های تعلیق به عنوان دیکته کنندهrnارتعاشات، جابه­جایی­ و سختی جاده به کمک مهندسان آمدند. بالا رفتن توان و درrnنتیجه سرعت خودرو­ها منجر به ناکارآمدی روز­افزون و غیر قابل انکار سیستم­هایrnتعلیق غیر فعالrnگردید، لذا اینrnسیستم­ها جای خود را به سیستم­های تعلیق نیمه فعال و فعال دادند.  

rnrn

در این مقاله ابتدا با توجه به پروفیلrnجاده، مقدار نیروی عملگر برای به حداقل رساندن خیز و پیچ توسط نرم­افزار Mathematicarnمحاسبه و سپس سیستم با استفاده از Simulink در Matlabrnشبیه سازی شده است. سپس مقادیر خروجی RMS با معیار ISOrn2631 مطابقت داده شده است. همچنین مقادیرRMS  برای دو سیستم یکی با ضریب سختی کمتر و دیگری باrnضریب دمپینگ بیشتر با معیار فوق مطابقت داده شده و هر سه سیستم فوق به بحث گذاشتهrnشده­اند.

rnrn
rnrn<!--[if gte mso 9]>rn rn Normalrn 0rn rn rn rn rn falsern falsern falsern rn EN-USrn X-NONErn AR-SArn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn<![endif]--><!--[if gte mso 9]>rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn rn<![endif]--><!--[if gte mso 10]>rnrn /* Style Definitions */rn table.MsoNormalTablern {mso-style-name:"Table Normal";rn mso-tstyle-rowband-size:0;rn mso-tstyle-colband-size:0;rn mso-style-noshow:yes;rn mso-style-priority:99;rn mso-style-qformat:yes;rn mso-style-parent:"";rn mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;rn mso-para-margin-top:0in;rn mso-para-margin-right:0in;rn mso-para-margin-bottom:10.0pt;rn mso-para-margin-left:0in;rn line-height:115%;rn mso-pagination:widow-orphan;rn font-size:11.0pt;rn font-family:"Calibri","sans-serif";rn mso-ascii-font-family:Calibri;rn mso-ascii-theme-font:minor-latin;rn mso-fareast-font-family:"Times New Roman";rn mso-fareast-theme-font:minor-fareast;rn mso-hansi-font-family:Calibri;rn mso-hansi-theme-font:minor-latin;}rnrn<![endif]-->

دانلود با لینک مستقیم


بررسی راحتی سفر یک خودرو در حالت استفاده از سیستم تعلیق فعال
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.