فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد بررسی رضایتمندی مشتری درصنعت بیمه کشور

اختصاصی از فی بوو تحقیق در مورد بررسی رضایتمندی مشتری درصنعت بیمه کشور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد بررسی رضایتمندی مشتری درصنعت بیمه کشور


تحقیق در مورد بررسی رضایتمندی مشتری درصنعت بیمه کشور

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه36

بخشی از فهرست مطالب

 

 

بررسی رضایتمندی مشتری درصنعت بیمه کشور

 

 مقدمه

 

    پژوهشگران تعاریف گوناگونی درخصوص سرمایه‌های دانسته‌ای ارائه داده‌اندلیکن تعریفی که دراین پژوهش مورداستفاده قرارگرفته براساس نظرمرواشمیت درسال 2001است که گفته:سرمایه‌های دانسته‌ای مجموعه‌ای ازدارائیهای دانشی است که تاثیربسزایی درموقعیت رقابتی سازمان ایفا می‌کند هرچندبخش‌هایی ازسرمایه‌های دانسته‌ای مثلاً نیروی فکری انسان از پیدایش بشر تاکنون همیشه وجودداشته‌اندوتازگی ندارندلیکن درک اهمیت آنها درروندکسب و کارکنونی سازمانها مفهوم جدیدونوپایی است که به‌شکل چشمگیری نیزروبه‌رشداست. ازیک سو سرعت تغییرات بسیاربیشترازگذشته‌شده است وازدیگرسو،هرازچندی تغییراتی چنان بنیادی ظهورمی‌کندکه همه فرضیات و قاعده‌ گذشته رابه چالش می‌کشد. ازاین رو مواجهه باچنین تغییراتی یعنی درک فرصتهاو البته تهدیدهای نوظهور برای حفظ بقای کسب وکاروسپس رشدآن، نیازمندنوآوری به ویژه درسطح مدل کسب وکاراست حال آنکه براساس مطالعه یک مؤسسه سوئیسی سازمان‌ها به شکل معمول تنهااز20درصد دانش خودبهره می‌گیرند.

 

یکی از نکاتی که با سرمایه‌های دانسته‌ای ارتباط تنگاتنگ دارد مقوله سازمان‌های یادگیرنده است. سازمان یادگیرنده ویژگی‌هایی داردکه آن راازسازمان‌های سنتی متمایزمی‌کندسازمان یادگیرنده،سازمانی است که‌می‌تواندازطریق سازماندهی تجربیات و یادگیری ازفرایندهای مذکوردرک کند که چه چیزی می‌تواندبرای سازمان اثربخش باشد. این سازمان باتوسعه مهارت‌های کارکنانش خودرابطور مستمر متحول می‌کند.

 

     مدیریت دانش، به اجرا در آوردن یا فرایند خلق، اکتساب، اخذ یا تسهیم و بکارگیری دانش است که در هر گوشه از سازمان ممکن است قرارگرفته باشد‌‌‌ با هدف ارتقای یادگیری و عملکرد سازمانی.

 

     مدیریت دانش و سازمان یادگیرنده،دوبرچسب‌اندکه واقعیات مستقلی ندارندوبرای آشکارساختن نگرش وبینش مربوط به وجودآمده‌اند،مدیریت دانش، مربوط به روش‌هایی است که درشرایط متلاطم محیطی می‌توانددرپروژه‌های سازمانی،نوآوری رابه ارمغان بیاورد .در حالیکه،یادگیری سازمان شامل روش‌هایی است که سازمان برای ارزش‌دهی، مدیریت توسعه کارآ و ارتقای مهارت‌های کارکنان به منظوراستمراردرتحول سازمانی درپیش گیرد.

 

 

 

 

 

 Intellectual Capital(IC)-1

 

2- نویسندگان مقاله به ترتیب عبارتند از:

 

- دکتر علی محقر، استادیار گروه صنعتی دانشگاه مدیریت دانشگاه تهران

 

 - دکتر کامبیز بدیع، از مرکز تحقیقات مخابرات ایران

 

- دکتر کارلوکس، استاد گروه برق و کامپیوتر دانشکده فنی دانشگاه تهران

 

 - عادل مصلحی، کارشناس ارشد مدیریت فن‌آوری اطلاعات دانشگاه تهران

 

ادبیات و پیشینه پژوهش

 

     مدیریت سرمایه‌دانسته‌ای‌برایجادواداره دارایی‌های دانسته‌ای ازدیدگاه راهبردی وتاحدی تاکتیکی دلالت دارد. مدیریت دانش،رویکردتاکتیکی‌وعملیاتی دارد. بدین معناکه بیشترباجزئیات اجرایی سروکاردارد.

 

     برای درک اهمیت بررسی سرمایه‌های دانسته‌ای،بهنقش آنهادرانتخاب واجرای راهبردهای سازمانی پرداخته می‌شود:

1- ازدیدگاه مبتنی برمنابع، تدوین استراتژی رقابتی برای رسیدن به‌مزیت رقابتی


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد بررسی رضایتمندی مشتری درصنعت بیمه کشور
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.