فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی

اختصاصی از فی بوو دانلود پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی


دانلود پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی
•بازاریابی:

     بازاریابی به مفهوم مجموعه فعالیتهای انسانی – اقتصادی هدایت شده در جهت ارضای نیازها و خواسته‌های امروز جامعه از طریق فرآیند مبادلات می‌باشد. تعریف کاملی ارائه شده از انجمن بازاریابان امریکا:‌

    Marketing is the process of planning andexecuting the conception. Pricing promotion and distribution of ideas, goods and services to create exchanges that satisfy individual and organizational objectives".

•کالاهای ورزشی:

     به هر گونه وسیله و ابزار ورزشی ملموس، کالای ورزشی می‌گویند.

•خدمات ورزشی :

     به هر نوع محصول غیر ملموس ورزشی، خدمات ورزشی می‌گویند.

•مدیریت بازاریابی:‌

    به کارکرد تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی، اجراء و کنترل برنامه‌هایی که جهت ایجاد، ارائه و حفظ فرآیند معاملات سود آور با خریداران مورد نظر به منظور نیل به اهداف سازمانی، مدیریت بازاریابی اطلاق می‌گردد.

 •استراتژی بازاریابی:‌

      استراتژی بازاریابی یعنی برخورداری از توانایی تطبیق امکانات و قابلیتهای سازمان با فرصتهای محیطی به منظور داشتن جایگاه ویژه در بازار.

•بازاریابی بین المللی:

     به فرآیند اجرای فعالیتهای بازرگانی که جریان کالاها و خدمات را به مصرف کنندگان در بیش از یک کشور برای کسب سود، هدایت کند، بازاریابی بین المللی گفته می‌شود.

•حامی مالی:

     فرد، شرکت، کارخانه، رسانه‌های گروهی و یا سرمایه گذاری که با حمایت مالی با اهداف تبلیغات کالا یا خدماتی خاص، سودآوری و یا علاقمندی به سرمایه گذاری در فعالیتی خاص اقدام نماید، حامی مالی گفته می‌شود که این فعالیت خاص میتواند در بخش ورزشی نیز انجام پذیرد.

•بازاریابی ورزشی:

      به مجموعه فعالیتهای انسانی- اقتصادی که در جهت یافتن بازار مصرف کالاها و خدمات ورزشی ارائه شده از سوی سازمان ورزشی جهت دستیابی به سود آوری و اخذ اعتماد مصرف کنندگان، انجام می‌گیرد، بازاریابی ورزشی گفته می‌شود.

•صنعت ورزش:

     مجموعه فعالیتهای است که منجر به تولید محصولات ورزشی می‌گردد.

•محصول ورزشی:

      به هر گونه کالا و خدمات ورزشی و یا ترکیبی از این دو گفته می‌شود که بصورت چهار دسته مختلف رویدادها، اطلاعات، آموزش و کالاها و خدمات ورزشی متجلی می گردند.

•تولید ناخالص داخلی ( GDP) :

      به مجموع تولید کالاها و خدمات بخش‌های مختلف اقتصادی گفته می‌شود که در محدوده جغرافیایی یک کشور طی یک دوره زمانی خاص، مثلاً یک سال به دست می‌آید.

•تولید ناخالص داخلی ورزش (GDSP) :

     به مجموع تولید کالاها و خدمات بخش ورزش گفته می‌شود که در محدوده جغرافیایی یک کشور طی یک دوره زمانی خاص، مثلاً یک سال به دست می‌آید.

•توریسم ورزشی:

     به فعالیتی اطلاق می‌گردد که طی آن مردم از محلی به محل دیگر بخاطر پر کردن اوقات فراغت، تقویت قوای جسمی و روانی، شرکت در نمایشگاهها یا رویدادهای ورزشی بعنوان تماشاگر و یا حتی برقراری روابط اجتماعی بصورت ورزشی ، مسافرت و حداقل به مدت 24 ساعت و حداکثر تا یکسال در آنجا بمانند و به سه شکل فعالیتهای زمان تعطیلی مرتبط با ورزش- فعالیتهای ورزشی آخر هفته و توریسم برای رویدادهای ورزشی متجلی می‌گردد.

شامل 39 اسلاید powerpoint


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.