13صفحه
بحث اول اینست که برای واکنش این مقدار CO اضافی ، هیدروژن کافی در سیستم وجود دارد .
همانگونه که بیان شده شرایط گاز ورودی متفاوت از چیزی است که باید باشد ( آنچه در طراحی دیده شده است ) . در واقع گاز ورودی سبک تر از آن چیزی است که در طراحی دیده شده است و این یعنی افزایش نسبت هیدروژن به کربن . به این صورت که اگر نسبت هیدروژن به کربن را مثلا ً در متان در نظر بگیریم این نسبت 4 به 1 است . ( نسبت هیدروژن به کربن ، 4 است ) اما در اتان این عدد 6 به 2 یعنی 3 ، است .
هیدروکربن های زنجیری خطی ( پارافین ها ) :
هیدروکربن های زنجیری خطی ( پارافین ها ) یکی از محصولات جانبی لوپ سنتز هستند . از آنجا که هر کاتالیست از جمله کاتالیست های مورد استفاده در راکتورهای سنتز تعدادی واکنش جانبی را هم پشتیبانی می کند که نتیجۀ آن مقداری by-produet خواهد بود ، در اینجا هم مقداری برای این محصولات جانبی از جمله پارافین ها دیده شده بود .
Distillation :
مشکل این بود که درصد ترکیب گاز ورودی ، متفاوت از چیزی بود که در مدارک واحد ( بحث های طراحی ) آمده بود . این به معنای افزایش درصد ترکیب گازاهیی چون نیتروژن بود . واکنش هایی که نیتروژن در این شرایط فرآیدی ( دما ، رو کاتالیست ) در آنها شرکت می کند ، محصولاتی تولید می کنند ، که مورد نظر و مطلوب ما نیستند .
تحقیق خط لولۀ CO ورودی به سیستم