دانلود مقاله دینامیک مکانیزم موتور با عمل مستقیم
نوع فایل : Word
تعداد صفحات : 33
1-5- مقدمه :
مکانیزم حرکت رفت و برگشتی یکی از مکانیزمهای معمولی جهت تبدیل حرکت دورانی به حرکت رفت و برگشتی و برعکس می باشد. در موتورهای احتراق داخلی ، ماشین بخار و غیره ، حرکت رفت و برگشتی پیستون به حرکت دورانی میل لنگ و در کمپرسورهای رفت و برگشتی و دستگاه پانچ حرکت دورانی میل لنگ به حرکت رفت و برگشتی پیستون یا دستگاه پانچ تبدیل میشود. در ابتدا به بررسی تغییرمکان ، سرعت و شتاب پیستون می پردازیم...
2-5- تغییرمکان ، سرعت و شتاب پیستون :
3-5- گشتاور محرک میل لنگ و رسم دیاگرام مربوطه
معادل دینامیکی لینک Dynamically- equivalent link" "
شکل (2-5)
عبارت تقریبی گشتاور پیچشی میل لنگ
Approximate Expression for Turning Moment ""
مسئله 1-5 :
ضریب تصحیح برای گشتاور پیچشی
مسأله 2-5 :
دیاگرام گشتاور پیچشی " "TurningMoment Diagram
(شکل6-5)
4-5- تغییرات سرعت میل لنگ
" Fluctuation of Crankshaft Speed"
( شکل 7-5)
شکل (8-5)
5-5- فلایول ( یک آنالیز تقریبی ):
مسأله 3-5 :
مسأله 4-5- گشتاور اعمالی بمیل لنگ یک موتور دو زمانه از رابطه زیر تعیین می شود :
(ii) دیاگرام گشتاور پیچشی بوسیله شکل 10-5 نشان داده شده است.
نقش فلایول در دستگاه در دستگاه پرس
"The Flywheel in a punching press"
دانلود مقاله دینامیک مکانیزم موتور با عمل مستقیم