کتاب سلامت روان و اختلالات یادگیری
36 صفحه
پاراگراف اول کتاب
وقتی معلم تصویرروشنی از مشکل خواندن دانش آموز دردست دارد
، وظیفه ی او ارائه راهبرد آموزشی است که عمل و اثربخش هستند
. چنین راهبردهایی باید برپایه ی یک آزمون صورت پذیرد چنانچه
دانش آموز پیشرفت خوبی را نشان داد آن راهبرد باید ادامه یابد . با
این وجود ، اگر یادگیری مشخصی صورت نگیرد بهتر است به نقطه ی
قبلی در چرخه ی آموزشی برگردیم ، یعنی دانش آموز را با توجه به
فرضیه های دیگری که مستلزم کار با آن به روش دیگری است مورد
آزمون قرار داد
کتاب سلامت روان و اختلالات یادگیری