فرمت فایل: doc
حجم فایل: 8 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 3
قیمت فایل فقط 5,000 تومان
دانلود پرسشنامه
قسمتی از محتوای متن پرسشنامه
گرایش به مشتری
نخستین عاملی که اهداف کسب و کار را تعیین می کند، رضایت مشتری است.
ما به طور پیوسته بر سطح تعهد و تمایل خود جهت تامین نیازهای مشتری نظارت می کنیم.
ما اطلاعات موجد درباره تجرابه های موفق و ناموفق مشتری را به طور ازادانه در تمام حوزه های سازمان توزیع می کنیم.
استراتژی ما برای کسب مزیت رقابتی، مبتنی بر درک نیازهای مشتری است.
ما غالباً رضایت مشتریان را به طور نظام مند می سنجیم.
ما نیازهای مشتریان را به صورت منظم می سنجیم.
ما نسبت به رقبایمان، مشتری محورتر هستیم.
مقیاس پرسشنامه
کاملاً موافقم
موافقم
نه موافقم
نه مخالفم
مخالفم
کاملاً مخالفم
نوع پرسشنامه : روان شناسی سازمانی _ روانشناسی
(توضیحات کامل در داخل فایل)
متن کامل را می توانید دانلود نمائید چون فقط تکه هایی از متن در این صفحه درج شده به صورت نمونه
ولی در فایل دانلودی متن کامل
همراه با تمام متن با فرمت ورد word که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند
موجود است
پرسشنامه ( مشتری ، یادیگیری و کارآفرینی)