لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه20
فهرست مطالب
1-روشهای بازاریابی و تبلیغاتی جهت عرضه و معرفی محصولات خدماتی و یا تولیدی
2-توحید اعتقادی محصول یا محصولات تولیدی یا ارائه کار خدماتی
3-روش تامین منابع مالی اعم از آورده های افراد؛ اخذ وام؛ جهت تامین فضا؛ تجهیزات؛ نیروی انسانی و سایر امکانات مورد نیاز (حداکثر تا سقف 000/000/150 ریال)
4-مشخصات نیروی انسانی مورد نیاز از نظر تخصص و توانایی همراه با تقسیم کار و نحوه مدیریت و ترسیم چارت تشکیلاتی حداکثر برای 10 نفر
6-گزارش مختصر بازدید از واحدهای تولیدی یا خدماتی مرتبط با موضوع پروژه جهت کسب تجربه و ایده
7-فهرست تجهیزات مورد نیاز با برآورد قیمت مطابق قیمت روز
8-فهرست مواد مصرفی مورد نیاز بریا حداقل یکماه مطابق قیمت روز
9-برآورد هزینه ای حقوق و دستمزد و همچنین هزینه هیا سوخت (تلفن؛ آب؛ برق و گاز) و اجاره محل کار مطابق قیمتهای روز
10-میزان نسبت بین سود و سرمایه
11-ابتکاری بودن محصول و یا خدمات ارائه شده از طریق طرح
12-میزان مفید بودن طرح برای جامعه
13-میزان اشتغال زایی طرح
14-گروهی بودن کار در قالب یک شرکت تولیدی و یا خدماتی
15-ارتباط موضوع پروژه با رشته مهارتی دانش آموزان
1-روشهای بازاریابی
معرفی محصولات خدماتی و یا تولیدی.
در خصوص روشهای بازاریابی و تبلیغاتی جهت معرفی محصول یا محصولات خدماتی از جمله (تعمیرات موتور خودرو، تعمیرات برق خودرو نصب دردگیر، ضبط و باند و سیستمهای صوتی خودرو انجام کارهای دیگر خودرو اعم از تعویض روغن و پنچرگیری و ...
در این روش برای فعالیت نمایندگی، راههای گوناگونی وجود دارد که برای نمایندگی موثر است نظیر شرکت در نمایشگاههای خودرو در قسمت تعمیرات خودرو و در ارگانها و مکانهایی که بیشتر در آنجا احتیاج به تعمیرات خودرو باشد، و دیگر راه تبلیغات برای ارائه خدمات خود را می توان از طریق نیازمندیهای روزنامه استان و یا با پخش کارت انجام داد. و یا نصب پراکنده پوستر و پلاکارد در خیابان ها می توان مردم را به سمت خود جذب کرد.
2-توجیه اقتصادی محصول یا محصولات تولیدی یا ارائه کار خدماتی
توجیه اقتصادی در حالت کلی یعنی سودآوری به نوعی که با سود حاصله بتوان بقا و دوام شرکت یا کارگاههای تولیدی تضمین گردد و دیگر سخن توجیه اقتصادی یک طرح یعنی اینکه فعالیت یا خدمت در موارد طرحی که مورد نظری می باشد ضمن ارائه مقبولیت و جذابیت نیازی بریا افراد و ارگانهای و سازمانها و ... وجود داشته باشد.
توجیه اقتصادی این طرح به دلیل گستردگی بازار ایران و جهان که هر لحظه خودروهای جدید، با تکنولوژی پیشرفته یئ به وجود می اید مساعد می باشد چون با این پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن خودروهای زیبا و با کیفیت بالا باعث می شود که مردم میل و رقبت بالایی در خرید خودرو داشته باشد. هم اکنون در هر خانواده ایرانی حداقل یک خودرو وجود دارد و این خودروها حتماً احتیاج به تعمیر و یا تعویض قطعات پیدا می کنند و ما می توانیم با به وجود آوردن نمایندگی های متعدد این نیاز را برطرف کنیم، با ایجاد این نمایندگی و ارائه خدمات مطلوب به مردم امید به آینده ی داریم که هر خانواده ایرانی با کمال اطمینان بتوانند خودروی برای خود فراهم کنند.
3-روش تأمین منابع مالی اعم از آورده های افراد، اخذ وام، جهت تأمین فضا، تجهیزات با نیروی انسانی و سایر امکانات مورد نیاز (حداکثر تا سقف 000/000/500/1 ریال)
جهت تأمین این نمایندگی هر یک از شرکا به نسبت مساوی پولی را به عنوان سرمایه اولیه برای شروع درنظر گرفته که عبارت اند از:
تحقیق در مورد نمایندگی انحصاری خودرو «ریو