بازاریابی به مفهوم مجموعه فعالیتهای انسانی – اقتصادی هدایت شده در جهت ارضای نیازها و خواستههای امروز جامعه از طریق فرآیند مبادلات میباشد. تعریف کاملی ارائه شده از انجمن بازاریابان امریکا:
Marketing is the process of planning andexecuting the conception. Pricing promotion and distribution of ideas, goods and services to create exchanges that satisfy individual and organizational objectives".
به هر گونه وسیله و ابزار ورزشی ملموس، کالای ورزشی میگویند.
به هر نوع محصول غیر ملموس ورزشی، خدمات ورزشی میگویند.
به کارکرد تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی، اجراء و کنترل برنامههایی که جهت ایجاد، ارائه و حفظ فرآیند معاملات سود آور با خریداران مورد نظر به منظور نیل به اهداف سازمانی، مدیریت بازاریابی اطلاق میگردد.
شامل 39 اسلاید powerpoint
دانلود پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی