لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه30
فهرست مطالب
نکاتی در مورد بازار یابی
ارتقا:
محیط برند Brand Environment
مدیریت برند Brand Management
طراحی و ساخت برند Brand Architecture
علم نام گذاری تجاری Brand Science
کوکاکولا، برترین نام تجاری در بریتانیا
در بازار هدف چهار بحث مهم مطرح می شود که عبارتند از :
- محصول Product
- قیمت Price
- مکان Place
- ارتقا Promotion
محصول:
لازم به ذکر است که بدانیم محصول بخش اصلی مارکتینگ و بازاریابی می باشد که باید مطابق با میل و خواسته مشتری باشد. در واقع محصول باید مشتری پسند باشد، از آنجا که هر محصولی ویژگیهای متعدد و مختلفی دارد بهتر است در انتخاب محصول طوری اندیشید که نیازی به معرفی نباشد و محصول خودش خود را معرفی کند.که این مطلب به بحث شکل و ظاهر محصول باز می گردد. موضوع بسته بندی اولین موضوعی است که با آمدن نام محصول فکر ما را متوجه آن می نماید. بنابراین شکل و پوششی که برای محصول به کار می رود نقش بسیار موثری را در مراحل اولیه بازاریابی دارد و چه بسا که حتی خود این بسته بندی به فروش هر چه بیشتر کمک نماید.
قیمت:
از جمله موارد بسیار مهم در امر بازاریابی مشخص نمودن قیمت نهایی و یا به عبارتی قیمت مصرف کنند
تحقیق در مورد بررسی برند های معروف دنیا