فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد زن و رسانه ها

اختصاصی از فی بوو تحقیق در مورد زن و رسانه ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد زن و رسانه ها


تحقیق در مورد زن و رسانه ها

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه42

 

فهرست مطالب

 

 

شخصیت زن:

زن به عنوان جنس دوم

موقعیت فرهنگی – اجتماعی زن

حضور زن در رسانه ها به عنوان شخصیتی مستقل مطرح

زیبایی زن، صورت یا سیرت

پوشش

تأثیر رسانه ها بر مخاطبین زن

راهکارها

زن و رسانه ها

نویسنده: نوشین جاودان (شیراز)

آخرین مدرک تحصیلی: کارشناس حرفه و فن

سوابق تحقیقات تالیفاتی:

تأثیر توسعه تحقیق و پژوهش ر فرایند یاددهی – یادگیری (منتخب و ارائه در همایش کشوری ارومیه)

راههای افزایش کارایی مدیران (منتخب و ارائه همایش کشوری سنندج)

بیماری ایدز در استان فارس

تاریخچه پوشاک بانوان

معیارهای ارزشیابی از فعالیت های اقدام پژوهی (مجموعه مقالات هفته پژوهش آذر 1383)

 

مقدمه:

اصولاً هنر رسانه ها دارای خصوصیاتی است که گوشه هایی از حالات، اوضاع و رفتار افراد را نمونه برداری می کند و به نمایش می گذارد.

ارسطو برای اولین بار مفهوم ارتباطات را مورد توجه قرار می دهد و به عنوان یک عنصر اجتماعی هسته اصلی آن را (تبادل افکار متعدد) معرفی می کند.

او عناصر جریان ارتباطات را (فرستنده) (پیام) (مخاطب) و هدف فرستنده از ارسال پیام را، متقاعد نمودن مخاطب می داند. وظیفه پیوند دادن اجزای این اجتماع به عهده رسانه ها است.

دکتر الهه کولایی معتقد است که ما به عنوان زن ایرانی باید با توجه به شرایط داخلی برای رسیدن به نتایج مطلوب


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد زن و رسانه ها
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.