فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پروژه بازاریابی معکوس

اختصاصی از فی بوو دانلود پروژه بازاریابی معکوس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه بازاریابی معکوس


دانلود پروژه بازاریابی معکوس

مقدمه  4

2-2- بازاریابی انبوه در برابر بازاریابی مشتری‌محور5

2 ـ 3 ـ کارایی در برابر کارایی اثربخش7

بازاریابی معکوس چیست 8

گام اول 10

مزایا و دستاوردهای بازاریابی معکوس را می‌توان در موارد ذیل خلاصه نمود  11

گام دوم 12

▪با متدولوژی بازاریابی معکوس آشناتر شویم 12

مرحله اول - تجزیه‌وتحلیل عملکردی - اقتصادی 12

این فعالیت شامل ۲ بخش است 12

مرحله دوم - آنالیز عملکرد و دمونتاژ مورد 13

مرحله سوم - آنالیز سخت‌افزاری و نرم‌افزاری 14

مرحله چهارم - بهبود محصول و آنالیز ارزش 15

مرحله پنجم - برنامه‌ریزی فرایند تولید و تهیه ملزومات تضمین کیفیت 15

مرحله ششم - تهیه مستندات نهایی 16

بازاریابی معکوس 16

  • استراتژی های دستیابی به فناوری و محصولات19
  • متدولوژی بازاریابی معکوس 21
  • مزایا و دستاوردهای بازاریابی معکوس25

مدیریت بازاریابی  25

نقش بازاریابی معکوس در بازاریابی 44

نتیجه گیری 46

منابع 48

مقدمه :

بازاریابی سنتی بر کالاها و خدماتی که شرکتها ارائه می‌دهند، تمرکز دارد. هدف بازاریابی سنتی ایجاد تقاضا برای محصولاتی است که با نیازمندیهای سازمانی منطبقند و بنابراین مدیریت بازاریابی به طور سنتی، عبارت از مدیریت تقاضا می‌باشد. در بازاریابی سنتی، تمرکز بر محصولات بوده و نقش بازاریابی تثبیت تقاضا از طریق ترفیعات فروش، ارائه کوپن و تخفیفات قیمتی به منظور برآورده ساختن اهداف فروش سازمان می‌باشد.

اینترنت تمرکز بازاریابی را از «‌دیدگاه عرضهکننده»، به «‌دیدگاه مشتری»‌ تغییر داده است که به آن بازاریابی معکوس گفته می‌شود. به جای اینکه ابتدا تولید انجام شود و سپس به دنبال فروش آن باشیم، تولید صرفاً ‌زمانی آغاز می‌شود که سفارش از مشتری دریافت شود. برای مثال می‌توان به موارد مک دونالد اشاره کرد. سابقاً ‌مک دونالد همبرگرها را تولید کرده و آماده نگه می‌داشت تا هر وقت مشتری تقاضا کرد، به او ارائه نماید، اما اخیراً‌ به دلیل رقابت، ترجیحات مشتریان و تغییر در فناوری، فقط زمانی شروع به تهیه غذا می‌کند که سفارش از مشتری دریافت کرده باشد.

اینترنت به طور فزاینده‌ای پاسخگویی بازاریابی را در رابطه با «‌مدیریت عرضه» ‌افزایش می‌دهد. مشتریان به چند دلیل به نقطه شروع فعالیتهای بازاریابی تبدیل شده‌اند. تنوع فزاینده نیازها، خواسته‌ها و منابع شرکت‌ها و خانواده‌ها، امکان پیشبینی دقیق رفتار مشتری را کاهش داده است. در چنین محیطی، شرکتهایی که بتوانند به سرعت عرضه خود را با تقاضا هماهنگ نمایند، موفق خواهند بود. امروزه مشتریان فرایند تبادل را پیش می‌برند و در نتیجه بازاریابی به جای تلاش برای نفوذ بر مردم در مورد اینکه چه چیزی، کی و چگونه بخرند، می‌کوشد تا به نحو بهتری به تقاضاهای مشتریان پاسخ دهد. برای مثال وب سایت سیسکو (Cisco)، به مشتریان امکان می‌دهد تا سختافزار و نرمافزارهای مختص زیرساختهای خود را سفارش دهند.

فایل حاضر در قالب word و در حدود 50 صفحه می باشد


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه بازاریابی معکوس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.