فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله افسردگی پس از وضع حمل

اختصاصی از فی بوو دانلود مقاله افسردگی پس از وضع حمل دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله افسردگی پس از وضع حمل


دانلود مقاله افسردگی پس از وضع حمل

"من وقت زیادی را به گریه کردن می گذرانم. من نمی توانم خودم را جمع و جور کنم. لیست کارهایی که باید انجام دهم بیش از حد طولانی است. احساس می کنم بعنوان یک مادر کاملا درمانده هستم."

"به نظر نمی رسد بتوانم تصمیمی بگیرم. ذهن من چنان مغشوش است که احساس می کنم به همه می خواهم بپرم. من باید احساس شادی بکنم ولی به جای آن احساس بدبختی می کنم."

"بچه همینطورپشت سر هم گریه می کند و من نمی توانم او را آرام کنم. احساس درماندگی می کنم ولی خشمگین هم می شوم. بعد از آن احساس گناه عجیبی به من دست می دهد. اشکال از بچه نیست از من است."

"احساس می کنم که حس اعتماد به نفس ام را کاملا از دست داده ام. بد قیافه شده ام احساس بدی دارم."

این راهنما چگونه می تواند به شما کمک کند؟

افسردگی پس از وضع حمل وضعیت ناراحت کننده ای است که حداقل از هر ده زن یک نفر آن را پس از وضع حمل تجربه می کنند. نمونه های فوق نمونه های معمول افکار و احساساتی است که زنانی که تجربه افسردگی بعد از زایمان را می گذرانند از آنها برخوردارند.

این جزوه برای زنانی که از این وضعیت رنج می برند و خانواده و دوستان آنان تهیه شده است.

اهداف این کتابچه به این قرارند:

  • به شما کمک کند دریابید آیا از افسردگی بعد از زایمان رنج می برید یا نه
  • به شما توضیح بدهد که عواملی باعث افسردگی بعد از زایمان می شوند
  • به شما راهنمایی کند که بهترین نحوه کمک به خودتان چیست
  • به شما محل هایی را توصیه کند که از آنها می توانید کمک دریافت کنید

چه بکنم اگر بیش از آن افسرده هستم که بتوانم چیزی بخوانم؟

اگر شما افسرده باشید احتمالا برایتان سخت است که بتوانید تمرکز کنید و یا بتوانید این کتابچه را بخوانید. شاید متن این کتابچه برایتان بیش از حد طولانی و دشوار به نظر برسد؟ لطفا از این بابت دلواپس نشوید. در این جا اطلاعات زیادی وجود دارد و شما می توانید آنها را به تدریج مطالعه کنید. اگر درک بخشی از این مطالب برایتان سخت است، شاید بتوانید آنها را با دکتر خانوادگی (GP) و یا مددکار درمانی تان(Health Visitor) بحث کنید و یا دوباره آنها را وقتی قدری احساس بهتری دارید مرور کنید. اگر یک مشاور یا روانکاو این جزوه را به شما داده است در آنصورت شاید بهتر باشد که با کمک آنها متن این جزوه را مطالعه کنید.

شامل 14 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله افسردگی پس از وضع حمل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.