فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس راهنمایی شهر نیشابور

اختصاصی از فی بوو تحقیق بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس راهنمایی شهر نیشابور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس راهنمایی شهر نیشابور


تحقیق بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی  در مدارس راهنمایی شهر نیشابور

*تحقیق بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی  در مدارس راهنمایی شهر نیشابور*

 

 

 

 

 

تعداد صفحات: 30

فرمت فایل: word

 

فهرست مطالب

عنوان                                                             صفحه

چکیده ............................................... 1

فصل اول : بیان مسئله

 بیان مسئله  .......................................  2

اهداف تحقیق ......................................... 3

اهمیت و ضرورت........................................ 4

سوالات پژوهشی ........................................ 5

فصل دوم : پیشینه تحقیق

پیشینه تحقیق ........................................ 6

فصل سوم : روش تحقیق

روش تحقیق............................................ 8

فصل چهارم : یافته های تحقیق

پاسخ به سوالات پژوهشی ................................ 9

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

نتیجه گیری و بحث ................................... 14

پیشنهادات .......................................... 18

یادداشت ها ......................................... 19

منابع مورد استفاده ................................. 20

پیوست .............................................. 21

فهرست جداول

جدول 1-4....................................... 9

جدول 2-4 ..................................... 10

جدول 3-4...................................... 11

جدول 4-4 ..................................... 11

جدول5-4....................................... 12

جدول 6-4...................................... 12

 

«چکیده»

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین ارزشیابی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی بر روی 64 دانش آموز و 64 معلم انجام گرفته است.

جهت گردآوری داده ها، 2 عدد پرسشنامه شامل سئوالات محقق ساخته، یکی ویژه دانش آموزان با تعداد 10 سئوال و دیگری ویژه معلم با تعداد 20 سئوال تهیه و اجرا شد، که بعد از تجزیه و تحلیل داده ها نتایج حاصل به شرح زیر می باشد:

اکثر دانش آموزان و معلّمان دوست دارند امتحانات به صورت کتبی برگزار شود زیرا این روش اضطراب دانش آموز را کاهش داده و نمره گذاری برای معلم را راحت تر می کند.

آنها معتقدند که ارزشیابی به شیوه ی کیفی و توصیفی بهتر است و برگزاری روش عملی و شفاهی ارزشیابی با مشکلاتی مواجه است. اکثر معلّمان از وضع موجود ارزشیابی راضی هستند که دلایل متفاوتی را برای آن می توان بیان کرد. ارزشیابی به صورت عملی و شفاهی در تشخیص مشکلات یادگیری فراگیران و رفع ابهامات جزئی آنها می تواند بسیار مؤثر باشد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس راهنمایی شهر نیشابور
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.