لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه16
فهرست مطالب
مقدمه :
تعریف بازاریابی (MARKETING )
الف : تجزیه و تحلیل رقبا :
- اعتبارات اسنادی LC چیست ؟
- اعتبار اسنادی غیرفعال (LC ) NON Operative کدام است ؟
- اعتبار اسنادی یوزانس Usance LC چیست ؟
- منطقه آزاد تجاری – صنعتی چیست ؟
- فرم A.D در گمرک چیست ؟
- معامله Bay back چیست ؟
- CRF چیست ؟
- فرم SD چیست ؟
- فرم MD چیست ؟
- بازارچه های مرزی چیست ؟
- کشورهای CIS ( کشورهای مستقل مشترک المنافع ) کدامند ؟
- روش خریدهای متقابل چگونه است ؟
- ورود موقت چیست ؟
- گواهی SFR چیست ؟
در برنامه سوم و چهارم ، صادرات به عنوان یک عنصر موثر و کلیدی در توسعه اقتصادی کشور محسوب شده است و بر آمادگی زیرساختهای فرهنگی و اجتماعی جهت بکارگیری استراتژی های صادراتی تأکید گردیده است .
توسعه صادرات و ورود صحیح به بازارهای جهانی و حفظ شرایط ماندگاری در آن حاصل نمی شود مگر با ایجاد یک راهبرد مشخص و پایدار صادراتی که بصورت قانون غیر قابل تغییر درآمده و هر کدام از دستگاههای اجرایی مرتبط با امر صادرات و همچنین اتحادیه ها
و تشکلهای صادراتی و سازمانهای خدمات رسانی تجاری از قبیل بانکها ، بیمه ، حمل و
نقل و . . . به وظایف خود به خوبی عمل نمایند و در جامعه نیز آمادگی فرهنگی تولید بهترین کالا برای صادرات بوجود آید .
در این گزارش بطور مختصر و مفید به مفهوم صادرات و بازاریابی می پردازیم با این
شعار که :
تحقیق در مورد صادرات و بازاریابی