شلینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:97
فهرست و توضیحات:
چکیده
مقدمه
فصل اول : کلیات تحقیق
پیشگفتار
بیان مسئله
سوالات تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیات
تعریف نظری وعملیاتی
اهمیت وضرورت تحقیق
پیشینه تحقیق
فصل دوم : ادبیات نظری تحقیق
گزارش تحقیق
کلیات و مبانی نظری
اهداف پژوهش
روش کار تحقیق
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
روش تحقیق و تحلیل داده ها
فصل چهارم: داده های آماری
داده های آماری
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
جمع بندی و نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع و ماخذ
استند چیست؟
استند طرح یا دستاوری است که بطریقی طراحی و ساخته شده تا بدون استفاده از هر گونه وسیله کمکی روی زمین یا مکانی قراردارده شود و استندهای تبلیغاتی ، طرحهایی هستند که طارح در آن موضوع طراحی شده را طوری پی ریزی میکند که فرم نهایی به تنهایی و با امکانات مخصوص به طرح در محل مناسب خود قرارگیرد و امر تبلیغ را به انجام رساند. استند تلفیقی از طراحی گرافیکی و طراحی صنعتی است[1].
کلمه stand به معنای ایستادن ، واقع شدن ، واداشتن ، تحمل کردن و توقفگاه میباشد. این معنای میتواند برای تعریفی که از این طراحی خاص در چند سطر بالا ارائه شده صحیح باشند؟
بطور مسلم خیر ، اما این جواب منفی نشان دهنده رد کامل نیست ، زیرا معنی ایستادن با این نوع طراحی مترادف است. مسئله مورد نظر این است که وقتی شخصی در مورد معنی استند ( منظور طراحی استند ) است لزوماً سوال نمایند در جواب وی و در مورد معنی استند ، باید تقریباً یک یا چند جمله کامل را بیان کنیم. واضحتر اینکه ، در مقابل کلمه stand نمیتوان درتسی مانند Illustration به معنی « تصویر سازی » و یا Packaging به معنی بستهبندی و یا کلمات و معانی دیگری به مخاطب داد.
1- محمد کیا. تبلیغات بازرگانی. چاپ اول. تهران انتشارات ناقوس. 1367. ص 21
پایانامه استند چیست