نک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه14
فهرست مطالب
بازار و بازاریابی
تعریف بازاریابى
نیاز
خواسته
تقاضا
کالا
مبادله
مدیریت بازاریابى
مبانى اجتماعى بازاریابى
مفهوم تولید
مفهوم کالا
به حداکثر رساندن رضایت مشترى
حداکثر رساندن حق انتخاب
واژه بازاریابى نباید به معنى قدیمى آن، یعنى صرفاً فروختن، معنى و تعبیر گردد. معناى جدید این واژه همانا تأمین نیازهاى مشترى است. شرکتهاى امروزى با رقابت شدید و فزایندهاى روبهرو هستند و پاداش از آن شرکتى خواهد بود که بتواند به بهترین نحو ممکن، خواستهاى مشترى را درک و بالاترین منفعت را براى مشتریان هدف خود تأمین کند. در محدوده بازار، این مهارتهاى بازاریابى است که شرکتهاى حرفهاى را از شرکتهاى غیرحرفهاى تفکیک مىکند.
تحقیق در مورد بازار و بازاریابی