لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:38
فهرست:
شرح واژه ها و مفاهیم و اصطلاحات به کار رفته در تحقیق
ارتباطات جمعی
رسانه های جمعی
استراتژی
مدیریت ارتباطات
- معاونت صدای جمهوری اسلامی
- نظام برنامه استراتژیک
گروه
- مخاطبان
رسانه
- عوامل داخلی موثر بر معاونت صدا
از آن دسته شنوندگانی که برنامه های رادیوهای داخلی را بهتر دانسته اند، دلایل آن پرسیده شد: نتایج حاکی از آن است که مهمترین دلیل شنوندگان برای بهتر بودن برنامههای رادیوهای داخلی «هماهنگ بودن با فرهنگ ما» (38درصد) است. «صداقت داشتن برنامه های رادیوهای داخلی» (9درصد) و «اطلاعات بیشتری درباره کشور دادن» و «آموزنده بودن» (هر کدام 7 درصد) از جمله دلایل شنوندگان برای بهتر بودن برنامه های رادیوهای داخلی است. سایر دلایل در جدول شماره 17 آمده است.
تحقیق در مورد بررسی و مطالعه حوزه عموم ارتباطات و مدیریت آشنا و تطبیق آن با رادیو