مقاله با عنوان فوق که در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و کارآفرینی ارائه شده آماده دانلود می باشد.
محل برگزاری کنفرانس:شیراز
سال برگزاری کنفرانس:1389
تعداد صفحات مقاله:13
محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf
چکیده
به دلیل وجود ریسک وعدم اطمینان زیاد پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری لازم است با انجام برنامه ریزی مناسب،این ریسک را قبل از اجرای پروژه کاهش داد تا به بهترین شکل به مزایای آن دست یافت. بدین منظور باید باشناخت وضعیت موجود و مطلوب CRM، تعیین فاصله بین این دو وضعیت و مسیر دستیابی به وضعیت بهینه، سرمایه گذاری مناسبی انجام داد. لذا دراین تحقیق برای تعیین مدلی جامع که بتواند دراین زمینه کارگشا باشد ابتدا، مهمترین عامل ها وشاخص ها ازمرور ادبیات و مدلهای مختلف داخلی وخارجی این حوزه استخراج گردید و پس ازنظرسنجی درمورد شکل مدل اولیه از خبرگان و رفع اشکال آنها، این عوامل طی پرسشنامه ای از 20 خبره CRM درایران نظرخواهی شد(به روش دلفی) تا در مورد استخراج اولیه، اطمینان حاصل شود. پس ازجمع آوری اطلاعات این پرسشنامه و انجام تحلیل های آماری توسط نرم افزار spss، کلیه عامل ها وشاخص ها مورد تایید واقع شدند. درنهایت بااستفاده از آماره میانگین اولویت عوامل وشاخص ها نیزمشخص شد.
مدل ایرانی شده ارزیابی آمادگی برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (ECRM) در شرکت مخابرات ایران