قیمت:5500
چکیده
سازمان های موافق استراتژی های بازاریابی خود را با تغییرات بازار انطباق داده اند. مهره های کلیدی مرزی، مانند فروشندگان، به دلیل اینکه آنها قادر به جا کردن خودشان در شبکه های اجتماعی بیرون از سازمان هستند، نقش کلیدی را در توسعه دانش بازار ایفا می کنند. با این حال، اگر این دانش تنها در زنجیره ی مرزی باقی می ماند، نمی توانست به طور موثر به منظور بهبود عملکرد شرکت مورد استفاده قرار گیرد. این مطالعه، تبادل دانش ضمنی را بین فروش و بازاریابی و توانایی آن در افزایش موفقیت در بازاریابی بررسی می کند. (به عنوان مثال، نوآوری برنامه بازاریابی، بازده نسبی، وا ثر بخشی نسبی)علاوه بر این، با بررسی ۵ سوابق فرض شده برای نفوذ در تبادل دانش ضمنی، یک راهنمای فروش و مدیران بازاریابی، که تمایل به بهبود تبادل دانش ضمنی دارند، و به نوبه ی خود، در بازاریابی موفقند، ارائه می دهد.
کلید واژه ها: تبادل دانش ضمنی، فروشندگان، موفقیت بازاریابی، نوآوری فرآیند بازاریابی، کارایی بازاریابی، اثر بخشی بازاریابی، شبکه های اجتماعی
دانلود مقاله انگلیسی مدیریت با عنوان:بهبود موفقیت بازاریابی : نقش تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی