طرح تشکیل هسته های بهره وری (پدران – راهنمایان- آموزشیاران – سوادآموزان)
- اعضای هسته
- وظایف هسته
- محورهای کاری
- طرح تشکیل هسته های بهره وری در نهضت سوادآموزی در سه مسیر تشکیل می شود. اول در کلاس سوادآموزی جهت تقویت و شتاب گرفتن کلاس بر اساس ارزشیابی تشخیصی سوادآموزان به سه دسته قوی – ضعیف – متوسط تقسیم و افراد قوی به عنوان سرگروه آموزش انتخاب می شوند و با دسته ضعیف و متوسط کار می شود تا دسته ضعیف و متوسط به دسته قوی ارتقاء یافته و آموزشیار نیز در این زمینه همکاری و نظارت کامل بر هسته های تشکیل شده در کلاس را دارند تا با عث شتاب و ارتقاء کیفیت آموزش در کلاس شود.
هسته های بهره وری ویژه آموزشیاران که در مراکز یاددهی و یادگیری محلی که بیش از سه آموزشیار دارد تشکیل می شود. اهداف تشکیل این هسته ها در مراکز مشارکت دادن کلیه آموزشیاران در مراحل تشکیل و راه اندازی مراکز- همفکری و تبادل تجربه آموزشیاران در کیفیت بخشیدن به امر آموزش – سهیم شدن آموزشیاران در تجارب علمی – آموزشی و مهارتی یکدیگر ترویج فرهنگ بهره وری در بین آموزشیاران – اداره کلاسها بصورت مشارکتی در بعضی از ساعتها به منظور پربار نبودن محتوای مطالب و آموزشهای ارائه شده تغییر نگرش و نگارش و نگاه جدیدتر در همکاران در امر آموزش یعنی مشارکت کلیه افراد در امر آموزش.
دانلود تحقیق طرح تشکیل هسته های بهره وری