فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کاراقرینی کارآفرینی در جشنوره

اختصاصی از فی بوو کاراقرینی کارآفرینی در جشنوره دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 25

 

مقدمه :

پدیده رشد و افزایش روز افزون جمعیت و محدود بودن تعداد فرصت‌های شغلی در بخش‌های استخدامی و مزد بگیری، سبب شده که موضوع بیکاری به یکی از معضلات اقتصادی و اجتماعی مبدل گردد، به گونه‌ای که ایجاد اشتغال برای جوانان به یکی از اولویت‌های برنامه ریزی بازار کار تبدیل شده است. در همین راستا، دستیابی به سیاست‌ها و اهداف اشتغالزایی در برنامه چهارم توسعه، بهره‌مندی از نیروی خلاق و کارآفرین و استفاده بهینه از آنها در فرآیند تولید از اهمیت بسزایی برخوردار است و به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و کسب موفقیت در عرصه‌های ملی و بین‌المللی در عرضه خدمات و تولید محصولات و نیل به توسعه اقتصادی، به فرهنگ سازی و ترویج در حوزه کارآفرینی نیاز می‌باشد.

با شکل گیری معاونت برنامه‌ریزی منابع انسانی و توسعه کارآفرینی در ساختار وزارت کار و امور اجتماعی، سیاست‌های اشتغال بیشتر به فعالیت‌های کارآفرینانه و حمایت و هدایت از کارآفرینان معطوف شده است. بخشی از این سیاست‌ها به مجموعه اقدامات فرهنگی از جمله برگزاری جشنواره‌ها، همایش‌ها و نشست‌های تخصصی کارآفرینی مربوط می‌شود. به همین منظور با تلاش در شناسایی کارآفرینان در حوزه‌های گوناگون اقتصادی نظیر کشاورزی، صنعت، خدمات، تجارت، فنّاوری اطّلاعات و پزشکی در معرفی الگوهای برتر کارآفرین به عموم جامعه خصوصاً جوانان اهتمام می‌شود.

تعاریف و مفاهیم کلیدی:

کار آفرینی: فرآیند خلق محصول (یا ارایه خدمات) با ارزش افزوده با استفاده از زمان و تلاش کوشش مورد نیاز وضروری، از طریق نوآوری، همراه با ریسک پذیری مالی ، روان

شناختی و اجتماعی جهت دستیابی به پاداش های مادی و رضایت فردی و استقلال

کارآفرین:

فردی که دارای ایده و فکر جدید ( خلاقیت) است و از طریق ایجاد و رشد یک فرآیند کسب و کار توأم با خطر پذیری، محصول یا خدمات جدید به بازار ارایه می‌کند.

کسب و کار:

عبارت از هرگونه فعالیت و فرآیند خرید و فروش کالا، تولید محصول و عرضه خدمات به منظور به دست آوردن سود است.

خلاقیت:

توانایی خلق و آفرینش ایده‌ها، افکار جدید و سودمند که ممکن است در آینده به اجرا در آید.


دانلود با لینک مستقیم


کاراقرینی کارآفرینی در جشنوره
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.