فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد نقش و اهمیت تحقیقات بازاریابی

اختصاصی از فی بوو تحقیق در مورد نقش و اهمیت تحقیقات بازاریابی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 42

 

فصل اول : نقش و اهمیت تحقیقات بازاریابی:

کیفیت تصمیمات بازار یابی به اطلاعاتی بستگی دارد که در دسترس مدیر بازار یابی است. اولین وظیفه ی تحقیقات بازار یابی ارائه اطلاعاتی برغای تصمیم گیر است. هدف از جمع آوری این اطلاعات کاهش خطای تصمیم گیری و بهبود فر آیند آن است.

تحقیقات بازار یابی جزئی از سیستم بازار یابی است. این مشکل مدل سیستم بازار یابی را از دید گاه فروشنده بررسی می کند.

آمیخته بازار یابی: متغیر عنصری است که در زمان های مختلف مقادیر متفاوتی را نشان می دهد، تغییر مستقل بیانگر وضع و حالت متغیر وابسته است. متغیر های قابل کنترل، اجزای آمیخته بازار یابی هستند واین متغیر ها در برنامه ها یا مسیر های عملیاتی جانشین می توانند با هم ترکیب شوند.

عواملی موقعیتی: این عوامل نشان دهنده ی متغیر های مستقلی است که در کنترل سازمان نیست و موقعیتی را به وجود می آورند که سازمان در اجرای برنامه بازار یابی خود را با آنها سازگار کند.

پساخ رفتاری: آمیخته بازار یابی و عوامل موقعیتی متغیر های مستقلی هستند که ممکن است با هم ترکیب شوند و پاسخ رفتاری (مثل قصد خرید و خرید) مرا به وجود آورند. که این پاسخ متغیری وابسته است.

معیارهای عملکرد: پاسخ های رفتاری پایه ای برای معیارهای عملکرد مالی و غیر مالی سازمان است. معیار های مالی مثل سود و فروش و نمره و معیار های غیر مالی مثل ذهنیت مصرف کنند گان درباره ی سازمان. تول به این معیار ها مساله ای است که در مدیریت موثر سیستم بازاریابی اهمیت دارد و تحقیقات بازار یابی با اارئه ابزار و منابع اطلاعاتی نقش مهمی در سنجش عملکرد ایفا می کند.

فر آیند مدیریت بازار یابی:

یکی از نقش های مهم مدیران بازاریابی تصمیم گیری درباره عناصر آمیخته بازار یابی است که


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد نقش و اهمیت تحقیقات بازاریابی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.