فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره راههای آموزشی

اختصاصی از فی بوو تحقیق درباره راههای آموزشی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره راههای آموزشی


تحقیق درباره راههای آموزشی

فرمت فایل :        Word    ( قابل ویرایش)         تعداد صفحات : 28 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتة نوکوم کاپلن (Nochum caplan)

درباره لزوم درگیری والدین در آموزش فرزند انشان صحبت کردم و برای هر نظریه ای تعدادی چالش و مشکل جالب را بیان کردم.

دوستی ، نظریة اینستین ( Einstein s) را اینطور بیان کرد که " یادگیری یا تحصیل چیزی است که بعد از فراموشی تمام آنچه که در مدرسه آموخته اید در ذهن شما باقی خواهد ماند."  او گفت : تدریس را به مدرسه وا گذار کنید و خود به آموزش فرزندتان بپردازید. از نظر او درگیر شدن در آموزش فرزندان به معنی روبرو کردن آنها با تجربیات واقعی زندگی و همچنین از بین بردن ترس و نگرانی آنها برای انجام تکالیف شبانه         می باشد ؛ این کارها مسئولیت کودک است نه پدر یا مادر.

مادر دو نوجوان اظهار داشتند که بهترین هدیه ای که او می توانست به دخترانش بدهد اطمینان و اعتماد به نفس بود. " آیا شما هرگز چهرة شرمنده و ترسیدة‌فرزندتان را وقتی که ناگهانی به مدرسه اش سر می زنید دیده اید ؟ به این دلیل خود را درگیر در فرآیند مدرسة رفتن و آموزش بچه ها نمی کنم.

 یکی از دوستانم دربارة فرزند 9 ساله اش اظهار می دارد که " فرزند من دوست ندارد که من دائماً نگران وضعیت او باشم ؛ این والدین از چیزی که من پیشنهاد دادم شگفت زده شدند.

به نظر من والدین حق دارند که بدانند فرزندانشان در مدرسه چه کاری انجام می دهند  چون از این طریق می توانند فرزندشان را در رسیدن به موفقیت یاری رسانند. اما منظور من از گفتن این مطلب آماده کردن کودک برای امتحان و یا تکالیف شبانه و همچنین همکاری با مدرسه و پرسنل آن نیست چون ما در شماره های قبلی در مورد آن صحبت کردیم.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره راههای آموزشی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.