فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سیستم های مالی حسابداری بررسی سیستم دارایی ثابت شرکت مخابرات مرکزی خراسان رضوی

اختصاصی از فی بوو سیستم های مالی حسابداری بررسی سیستم دارایی ثابت شرکت مخابرات مرکزی خراسان رضوی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

سیستم های مالی حسابداری

37صفحه

بررسی سیستم دارایی ثابت

شرکت مخابرات مرکزی خراسان رضوی

بخشی از اساسنامه این شرکت به شرح زیر است :

فصل اول کلیات :

ماده 1 - شرکت سهامی مخابرات استان که در این اساسنامه به اختصار «شرکت» نامیده می شود بر اساس قانون اصلاح ماده 7 قانون تاسیس شرکت مخابرات استان مصوب 6/2/1373 تاسیس می گردد تا برابر مقررات این اساسنامه و مقررات مربوط به شرکتهای دولتی اداره گردد.

ماده 2- مرکز اصلی شرکت مرکز اداره کل مخابرات موجود استانها است و شرکت می تواند برای اجرای فعالیتهای مقرر‏، در سایر نقاط استان نسبت به تشکیل واحدهای تابع اقدام نماید.

ماده 3- شرکت دارای شخصیت حقوقی و استقلال مالی است و وابسته به شرکت مخابرات ایران است.

ماده 4- مدت شرکت از تاریخ تاسیس نامحدود است.

ماده 5- موضوع و هدف شرکت ‏، عبارت است از تاسیس و توسعه شبکه و تاسیسات مخابراتی در حوزه عملیاتی شرکت و نگهداری و بهره برداری از آن در قالب تحقق اهداف و برنامه های وزارت پست و تلگراف و تلفن و شرکت مخابرات ایران و انجام وظایف و اختیارات مقرر در قانون تاسیس شرکت مخابرات ایران در حوزه استان و اجرای تکالیف شرکت مخابرات در مواردی که تفویض اختیار می شود.

تبصره 1- آن قسمت از فعالیت شرکت مخابرات ایران در بخش ارتباطات بین شهری و بین المللی اعم از تاسیس ، توسعه z نگهداری و بهره برداری مراکز تلفن بین شهری (اس. تی. دی) ایستگاههای ماهواره ای مایکروویو و غیره و نیز متعلقات آن همچنان تحت مسئولیت و کنترل شرکت مخابرات است.

تبصره 2- تصمیمات مجمع عمومی شرکت مخابرات ایران (شرکت مادر) ناقض مصوبات مجمع عمومی شرکتهای استانی نخواهد بود.

فصل دومسرمایه شرکت :      

ماده 6- سرمایه اولیه شرکت یک میلیارد ریال است که به یکصد سهم ده میلیون ریالی با نام تقسیم شده که از محل اموال و دارایی های واگذاری توسط شرکت مخابرات ایران تامین و تماما متعلق به شرکت اخیر الذکر است.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


سیستم های مالی حسابداری بررسی سیستم دارایی ثابت شرکت مخابرات مرکزی خراسان رضوی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.