فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

جهت گیری بازار(MO)، ظرفیت بازاریابی(MC) و عملکرد محصول جدید(NPP): نقش کاهش ظرفیت جذب(AC)

اختصاصی از فی بوو جهت گیری بازار(MO)، ظرفیت بازاریابی(MC) و عملکرد محصول جدید(NPP): نقش کاهش ظرفیت جذب(AC) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

جهت گیری بازار(MO)، ظرفیت بازاریابی(MC) و عملکرد محصول جدید(NPP): نقش کاهش ظرفیت جذب(AC)


جهت گیری بازار(MO)، ظرفیت بازاریابی(MC) و عملکرد محصول جدید(NPP):      نقش کاهش ظرفیت جذب(AC)

قابلیت های اخیر ادبیات بازاریابی موجب شناسایی جهت گیری بازار و ظرفیت بازاریابی شده است. پژوهش های قبلی نیزاهمیت ابعاد اثرات متقابل این نوع عملکرد شرکت ها را تایید کرده اند.مطالعه حاضر ادبیات را در این موضوع بوسیله ی معرفی "ظرفیت جذب.....

این مقاله هم دارای مقاله اصلی انگلیسی و هم دارای ترجمه می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


جهت گیری بازار(MO)، ظرفیت بازاریابی(MC) و عملکرد محصول جدید(NPP): نقش کاهش ظرفیت جذب(AC)

دانلود رام رسمی اندروید 6 شیائومی Redmi Note 4

اختصاصی از فی بوو دانلود رام رسمی اندروید 6 شیائومی Redmi Note 4 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود رام رسمی اندروید 6 شیائومی Redmi Note 4


دانلود رام رسمی اندروید 6 شیائومی Redmi Note 4

دانلود فایل فلش Xiaomi Redmi Note 4
دانلود فایل فلش Xiaomi Redmi Note
دانلود فایل فلش Xiaomi Redmi
دانلود فایل فلش Xiaomi
دانلود فایل فلش Redmi Note 4
دانلود فایل فلش Note 4

 

ورژن اندروید: 6.0

ورژن رابط کاربری: V8.1.2.0.MBFMIDI (MIUI8)

 آموزش فلش کردن گوشی های شیائومی

بعد از دانلود فایل آنرا به حافظه داخلی گوشی و پوشه downloaded_rom انتقال بدید (پوشه downloaded_rom را خودتون بسازید)

در داخل گوشی نرم افزار Updater را اجرا کنید

اگر ورژن رابط کاربری شما 6 به بالا بود "..." سمت راست بالا را انتخاب کنید بعد Choose update package را بزنید و فایل فلش داخل پوشه downloaded_rom را انتخاب کنید

اگر ورژن رابط کاربری شما 5 بود دکمه منو را بزنید و بعد Choose update packageو فایل فلش داخل پوشه downloaded_rom را انتخاب کنید

بعد از آن آپدیت گوشی شما شروع خواهد شد و بعد از ریستارت گوشی شما با ورژن جدید اندروید و رابط کاربری جدید بالا خواهد آمد

از ورژن جدید لذت ببرید


دانلود با لینک مستقیم


دانلود رام رسمی اندروید 6 شیائومی Redmi Note 4

دانلود گزارش کارآموزی حسابداری شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری

اختصاصی از فی بوو دانلود گزارش کارآموزی حسابداری شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش کارآموزی حسابداری شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری


دانلود گزارش کارآموزی حسابداری شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری

 

 

 

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه :40

 

بخشی از متن مقاله

آشنائی با فعالیتهای شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و چارت سازمانی آن

شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی از تبدیل شرکت خدمات مهندس جهاد سازندگی سابق که حل تصویب نامه شماره 5592/ت/43 مورخ 11/5/1368 بصورت 100% دولتی تشکیل گردید و وظیفه ، هدف آن انجام و ارائه خدمات مهندسین مشاور در رشته های نقشه برداری و فتوگرامتری ، آبخیزداری ، آبیاری و زهکشی ، طراحی ساختمان طراحی نیروگاه برق ،‌آبی ، مطالعات راه سازی ، ژنتیک ، آزمایشگاه مکانیک خاک ، برنامه ریزی منطقه ای ، خط انتقال آب و ... بوده که با توجه به شروع کار این شرکت از سال 1369 بیش از 2000 پروژه مطالعاتی و عملیاتی به انجام رسانده و هم اکنون نیز با عنایت به تغییر وظایف شرکت فوق همچنان وظیفه اتمام پروژه و تعهدات قبلی را نیز برعهده دارد . با تغییر سیاستها و کاهش تصدی گری دولت و با ادغام وزارت جهاد با وزارت کشاورزی شرکت فوق نیز به شرکت ما در تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی طبق جلسه مورخ 25/12/1381 تا 27/1/1383 و هیئت وزیران بنا به پیشنهاد شماره 16215/28/532/20/500 مورخ 2/7/1380 وزارت جهاد کشاورزی و به استناد ماده 6 قانون برنامه  سوم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب سال 1379 اگر در اساسنامه شرکت فوق که 100% آن دولتی بوده با سرمایه ای معادل دویست میلیارد ریال با هدف حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و در زیر بخشهای زراعت و باغبانی دامداری و دامپروری ، جنگل و مرتع ،  شیلات و آبزیان  و صنایع و خدمات مرتبط با وظایف وزارت جهاد کشاورزی مورد تصویب قرار گرفت که از سال 1382 شروع به فعالیت نمود و چارت سازمانی آن به شرح ذیل می باشد .

فصل سوم : فعالیتها و آموزشهای انجام گرفته  در مدت کارآموزی

الف ـ اقدامات انجام گرفته در دوره کارآموزی ( عملیات مالی خدمات مهندسی جهاد جهت بستن پروژة تعهدات قبلی )

ب ـ اقدامات انجام گرفته در دوره کارآموزی ( عملیات  مالی صندوق مادر تخصصی)

ج ـ تجربیات و مهارتهای بدست آمده در طول کارآموزی

الف ـ اقدامات انجام گرفته در دوره کارآموزی ( عملیات مالی خدمات مهندسی جهاد جهت بستن پروژه ها و تعهدات قبلی )

همچنان که بیان گردید با توجه به فعالیت 12 ساله  شرکت خدمات مهندسی جهاد و انجام حدود 2000 پروژه قسمتی از تعهدات آن باقی مانده بود که به شرکت مادر تخصصی انتقال یافت  و با توجه به رشته تخصصی و تحصیلی اینجانب و با عنایت به دوره کارآموزی که متناسب با فعالیت من بوده اقدامات و وظایف ذیل توسط اینجانب به انجام

1ـ آشنایی با کلیه پروژه های انجام گرفته  و در حال انجام از طریق بررسی پرونده امور حقوقی ، مالی و فنی و برنامه ریزی کنترل پروژه

2ـ آشنایی با مفاد قراردادها از جهت بندهای شرایط عمومی و شرایط خصوصی قراردادها که معمولاً شرایط عمومی قراردادها ثابت و شرایط اختصاصی برای هر قرارداد به خصوص تفاوت می نماید .

3ـ آشنایی با امور مشاوران و پیمانکاران سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که انتخاب و صلاحیت مشاور توسط کارشناسان آنها بر اساس ضوابط و معیارهای فنی ،  نیروی انسانی  تحصیل کرده و ماهی و تجهیزات و امکانات انجام پروژه ها صورت می پذیرد در همین راستا آشنایی با نحوه دریافت رتبه و گرید هر رشته و مطالعه کتبی و نشریات سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که چه کسانی صلاحیت انجام پروژه های مختلف با چه حجم ریالی ( رتبه یک تا حداکثر 340 میلیون ریال ، رتبه دو تا حداکثر 840 میلیون ریال و رتبه سه از 840 میلیون ریال به بالا ) و فنی را دارا می‌باشند.

3ـ آشنایی با فهرست  بهاء انجام کار پروژه های مختلف که به دو سر فصل اصلی اجرایی یا مطالعاتی تقسیم گردیده و هر یک از آنها بر اساس نوع پروژه ها و دستور العمل محاسباتی چاپ شده از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور محاسبه و برای کارفرما جهت دریافت حق الزحمه ارسال می گردد .

4ـ آشنایی با چگونگی تهیه و تنظیم صورت وضعیت بر اساس کار انجام گرفت و گزارشات دفتر فنی و مدیر پروژه و استفاده از دستورالعمل فهرست بها یا چگونگی تنظیم صورت وضعیت لازم به ذکر است که حق الزحمه برخی از قراردادها ممکن است بر اساس فهرست  بهاء محاسبه نگردد که این در شرایط خصوصی پیمان درج گردیده و مبنای محاسباتی  بر اساس توافق به عنوان مثال نظر روز کار باشد.

5ـ آشنایی با خدمات ارائه شده از طرف کارفرما

در بعضی قراردادها به جهت نوع قرارداد برخی از مفاد آن مثل تهیه نقشه پایه ، تجهیزکارگاه ، انجام مطالعات فاز اول ... توسط خود کارفرما انجام گرفته  که باعث کاهش رقم قرارداد بر اساس فهرست بهاء خواهد گردید .

6ـ آشنایی با مفاهیمی نظیر : کارفرما ( ضخی حقیقی یا حقوقی است که اجرای عملیات معینی را به پیمانکار واگذار می کند .)

ـ پیمانکار ( شخصی حقیقی یا حقوقی است که مسئولیت اجرای کامل عملیات موضوع پیمان را تا تکمیل نهایی آن بر اساس قرارداد فی مابین برعهده می گیرد )

ـ قرارداد ( رابطه ای حقوقی یبن پیمانکار و کارفرماست که منشاء تعهد و التزام برای طرفین می باشد ) که کارفرما برای انجام  دادن موارد زیر قرارداد با مؤسسات مشاوره ای یا پیمانکار منعقد می کند .

الف ـ مطالعات بنیادی و تحقیقاتی

ب ـ تهیه طرح

ج ـ اجرای طرح

د ـ نظارت بر اجرای طرح

انواع قراردادهای پیمانکاری با توجه به مواد 10 و 29 قانون مدنی

1ـ قرارداد بر اساس واحد بهاء

2ـ قرارداد مقطوع

3ـ قرارداد امانی

4ـ قرارداد بر اساس مواد و دستمزد

5ـ قرارداد مدیریت اجرا

ـ مناقصه محدود و عمومی و آشنایی با مواد 79 و 89 قانون محاسبات عمومی

ـ ترک مناقصه

ـ انواع وثیقه های مورد قبول بانکی برای صدور ضمانتنامه که شامل : وجه نقد ، طلا ، اسناد خزانه ، اوراق مشارکت ، سپرده ثابت و اوراق قرض الحسنه ،  تضمین بانکهای معتبر خارجی ، سفته  با دو امضاء قابل قبول بانکی ، احوال غیر منقول ، برگ وثیقه انبارهای عمومی ، سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس ، کشتی ، هواپیما می باشد .

ـ حسن انجام تعهدات و قوانین مواد 4ـ83 قانون محاسبات عمومی و ماده 27 آئین نامه معاملات دولتی که در آن قید گردیده برای تضمین حسن انجام تعهدات معادل 50% مبلغ اولیه پیمان ضمانتنامه از بانک گرفته  و یا سپرده نقدی به حساب کارفرما واریز نمایند .

ـ در انعقاد قرارداد : مشخصات طرفین قرارداد کاملاً ذکر گردد .

موضوع پیمان به روئیت طرفین رسیده  و مهر و امضاء شود مبلغ پیمان و شرایط پرداخت کاملاً‌ مشخص گردد .

تغییر مقادیر کار و کارهای جدید با توجه به سقف رعایت حداکثر 25% افزایش قرارداد منعقد و کاملاً مشخص ثبت گردد . مدت پیمان با توجه به نوع پروژه مشخص شود .

تأییدات و تعهدات پیمانکار و تعهدات و اختیارات کارفرما  کاملاً مشخص باشد .

ـ دوره های تضمین

ـ تعدیل آحاد بهاء

ـ تحویل موفقت

ـ تحویل قطعی

7ـ آشنایی با قسمتهای مخلتف شرکت مهندسین مشاور و پیمانکار

الف ـ قسمت برآورد و مهندسی وظایف اصلی این قسمت که بوسیله مهندسان و مترورها انجام می پذیرد شامل

1ـ محاسبه و تعیین مبلغ پیشنهادی برای شرکت در مناقصه و اعلام نتیجه

2ـ تهیه صورت وضعیت های پیشرفت کار

3ـ بررسی قیمتهای پیشنهادی پیمانکاران دست دوم یا جزء

4ـ تهیه فهرست مواد ، سفارشهای خرید و سایر  نیازمندیهای پیمان و ارسال به قسمت حسابداری و رئیس حسابداری کارگاه

ب ـ قسمت اجرای عملیات :

1ـ سازماندهی کارگران و کارکنان لازم

2ـ همکاری در تهیه صورت وضعیتهای پیشرفت کار

3ـ محاسبه دستمزد کارگران و تهیه صورت تجزیه دستمزد بر اساس ساعات کارگران در هر کارگاه و ارسال به قسمت حسابداری

4ـ دریافت و شمارش مواد و مصالح و ارسال به کارگاه و گزارش آن به قسمت حسابداری

5ـ گزارش وضعیت نقدینگی و مخارج کارگاه به دفتر مرکزی

ج ـ قسمت حسابداری

1ـ تطبیق برگ سفارش خرید و گزارش دریافت مواد و مصالح با قبض انبار

2ـ رسیدگی و پرداخت فاکتورها

3ـ کنترل و رسیدگی مخارج کارگاه و تفکیک صحیح آن به جاری و سرمایه ای

4ـ ثبت مخارج و صورت وضعیت های پیمان در اسناد و مدارک مالی و مراکز هزینه

5ـ تهیه گزارش دوره ای از پیشرفت و هزینه های اجرای پیمان و مقایسه آن با اقلام برآوردی ( بودجه به واقعیت )

6ـ تهیه صورت های مالی پایان دوره طبق اصول پذیرفته شده حسابداری و تعیین سود یا زیان پیمان

7ـ وصول مطالبات و تسویه قراردادها

د ـ قسمت اداری و کارگزینی

1ـ تامین نیروی انسانی بر اساس درخواست واحدهای مختلف

2ـ کنترل حضور ، غیاب و مرخصی و ساعات کارگر و پرسنل و تهیه گزارش کارکرد و ارسال به امور مالی

3ـ تهیه قوانین اداری و استخدامی داخلی

ه ـ واحد طرح و برنامه کنترل پروژه و بودجه

1ـ ارائه خط مشی و سیاستهای کلی و جزئی کوتاه مدت و بلند مدت

2ـ ارائه بودجه سالانه و در حد لزوم ماهانه و کنترل آن با گزارشات انجام گرفته مالی

3ـ تهیه انحرافات و گزارش آن و تلاش در جهت کاهش آن

4ـ کنترل زمانی ، سالی و عملیاتی پروژه ها بر اساس برنامه انجام هر پروژه

8 ـ آشنایی با قوانین و دستورالعمل ها شامل :

ـ آیین نامه تعیین برنده مناقصه به شماره 4727 ب - س مورخ 15/4/1354 و اصلاحی مصوب شماره 126842 / ت 108 ص مورخ 28/3/1370

ـ آیین نامه تشخیص صلاحیت و ارجاع کار به پیمانکاران موضوع تصویب نامه شماره 250/1/ت166 مورخ 17/3/1367 هیئت وزیران

ـ تصویبنامه در خصوص مقررات مربوط به اخذ تضمین و تادیه پیش پرداخت برای کارهای پیمانکاری به شماره 33767/ت 325 مورخ 12/7/1371

ـ آیین نامه صدور ضمانتنامه و ظهرنویسی از طرف بانکها به شماره ل ب / 06 مورخ 12/2/1362

ـ مطالعه مجموعه قوانین مالیاتهای مستقیم مخصوصاً مالیات بر درآمد حقوق و اشخاص حقوقی و ماده 151 محاسبه استهلاک

ـ مطالعه دانستنیهایی برای پیمانکاران و  واگذاران کار درباره مقدرات تامین اجتماعی چاپ شده سازمان تامین اجتماعی معاونت فنی و درآمد

9ـ فعالیتها و اقدامات در واحد امور مالی شرکت شامل :

ـ آشنایی با سیستم کدنیگ حساب که شامل حساب کل ، معین ، تفضیل جزء بوده و اطلاعات آن به شرح ذیل می باشد .

حساب کل دو رقمی بوده و از شماره 11 به نام تجهیزات و لوازم نقشه کشی و مهندسی تا شماره 97 هزینه بیمه اجتماعی مسکوره توسط کارفرمایان شماره گذاری گردیده

حساب معین سه رقمی بوده و از 102 به نام تجهیزات و لوازم نقشه کشی و مهندسی دفتر نقشه پردازان شروع و تا 9902 طرف حساب انتظامی شماره گذاری گردیده

حساب تفضیل چهاررقمی بوده و از شماره 1001 به نام دستگاه فتوگرامتری تا شماره 1235 نقشه برداری اصفهان به از ناشماره گذاری گردیده

حساب جزء یک رقمی بوده که به جهت آسانتر شدن و استفاده از سیستم هزینه یابی صحیح و حسابداری صنعتی ( قیمت تمام شده پروژه ها در حسابداری پیمانکاری) در حسابهای محدودی از جلسه هزینه پروژه استفاده شده شامل :

1ـ هزینه حقوق کارکنان عملیاتی

2ـ هزینه مأمورتی کارکنان عملیاتی

3ـ هزینه حقوق کارکنان موقت

4ـ هزینه قرارداد کارشناسی

5ـ هزینه چاپ و تکثیر

6ـ هزینه سربار جذب شده پروژه

7ـ هزینه ابزار و لوزم مصرفی

8ـ سایر هزینه ها

9ـ هزینه 6/3/% بیمه

پس از آشنایی با سیستم کدنیگ حسابها اسناد حسابداری را ثبت نموده که این امر در واقع جزء از تعریف حسابداری که حسابداری فن ثبت طبقه بندی و تجزیه و تحلیل اطلاعاتی که قابلیت تبدیل به اعداد را داشته باشد می باشد ثبت سند شامل سند هزینه پروژه ، سند درآمد پروژه ، سند حقوق و دستمزد ، سند هزینه جاری یا سربار

سند خرید اموال و تجهیزات و هزینه های سرمایه ای ، سند پرداخت و دریافت بانک و سند حسباداری قیمت تمام شده می باشد که تمامی اسناد مختلف را با توجه به ضمائم و پیوستها و وظایف مختلفی که به اینجانب داده شده تهیه و به رئیس حسابداری تحویل نمودم لازم به ذکر است که سیستم حسابداری شرکت  به صورت کامپیوتری بوده و از نرم افزار مالی استفاده شده است . برای تهیه اسناد حسابداری بررسی و تهیه پیوستها بسیار مهم بوده که در اسناد مختلف متفاوت می باشد مثل سند درآمد که با توجه به تهیه صورت وضعیت که در چه میزان پیشرفت فیزیکی تا سقف 100% و یا حداکثر 125% با منظور نمودن متهم 25% و کنترل محاسبات و کسورات که شامل 5% مالیات طبق قانون مالیاتهای مستقیم و کورات بیمه که در پروژه های مختلف از 6/3/% تا 67/16% متفاوت می باشد و همچنین کسورات 10% حسن انجام کار و کسر پیش دریافت و علی الحساب دریافتی که به میزان پیشرفت کار و پرداختی کسر می شود و خالص قابل دریافت محاسبه شده و اعلام گردیده و پس از دریافت از طریق بانک و یا به صورت نقدی سند آن ثبت می گردد .

متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

/images/spilit.png

دانلود فایل 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کارآموزی حسابداری شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری

دانلود گزارش کارآموزی حسابداری شرکت نفت

اختصاصی از فی بوو دانلود گزارش کارآموزی حسابداری شرکت نفت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش کارآموزی حسابداری شرکت نفت


دانلود گزارش کارآموزی حسابداری شرکت نفت

 

 

 

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه :31

 

بخشی از متن مقاله

مقدمه

استانداردهای حسابداری بر مبنای مفاهیم نظری گزارشگری مالی تدوین گردیده است. مفاهیم نظری مزبور توسط کمیته تدوین استانداردهای حسابداری با هدف تدوین استانداردهای حسابداری هماهنگ تهیه و به پیوست این مجموعه ارائه شده است .

دامنه کاربرد استانداردهای حسابداری ، صورتهای مالی با مقاصد عمومی (که از این به بعد صورتهای مالی نامیده می شود) است که به منظور ارائه اطلاعات مفید در مورد وضعیت مالی ، عملکرد مالی و انعطاف پذیری مالی واحد تجاری جهت تصمیم گیری استفاده کنندگان تهیه می شود.

استانداردهای حسابداری در مورد صورتهای مالی کلیه واحدهای تجاری (انتفاعی ) اعم از این که در بخش خصوصی یا عمومی فعالیت کند، کاربرد دارد. اگرچه این استانداردها معطوف به واحدهایی است که با هدف کسب سود فعالیت می کنند اما عمدتاً در مورد واحدهای غیرانتفاعی نیز با اعمال تعدیلات لازم کاربرد دارد.

واحدهای تجاری خارج از کشور که مالکیت آنها متعلق به واحدهای تجاری ایرانی است در صورتی که در تهیه و ارائه صورتهای مالی خود تابع مقررات و استانداردهای حسابداری محلی باشند، ملزم به رعایت الزامات استانداردهای حسابداری ایران نیستند. با این حال در مواردی که واحد تجاری ، واحد فرعی یک واحد سرمایه گذار ایرانی باشد، تهیه صورتهای مالی واحد فرعی براساس استانداردهای حسابداری ایران نیز جهت استفاده در تهیه صورتهای مالی تلفیقی ضروری است .

مرحله اول : آشنایی کلی با مکان کارآموزی

1-1 تاریخچه سازمان

صنعت نفت قدیمی ترین و بزرگترین بخش صنعتی است که صاحب یکی از اولین و منسجم ترین تشکیلات در مجموعه نظام اداری کشور می باشد.

چنانچه سال 1278 شمسی را که عملیات حفاری برای اولین بار در مسجد سلیمان به نتیجه رسید و نفت از عمق 1180 پایی زمین فوران کرد تاریخ آغاز حیات صنعت نفت در ایران محسوب نمائیم ، تا به امروز بیش از 81 سال از عمر این کاراترین پدیده صنعتی قرن حاضر ، در کشورمان سپری گردیده است.

بررسی تحولات مختلف طی این سالها نشان می دهد که صنعت نفت ایران از اولین روزهای تولدش  با تمامی رویدادها و حوادث سیاسی – اقتصادی و اجتماعی کشورمان همراه گردیده و در بسیاری موارد نیز خود عامل و محرک اصلی جریاناتی تاریخ ساز بوده است که پرداختن به این مسائل از جمله اهداف مجموعه حاضر نیست و خود به فرصت و رخصتی شایسته نیازمند است.

اما آنچه در ارتباط با این مجموعه شایان ذکر می باشد ، این است که طی دهه های متمادی پس از آغاز حرکت چرخهای صنعت نفت در ایران ، سازمان و تشکیلات آن نیز همپای تاسیسات فنی و عملیاتی گسترش یافته و امروزه آن هسته کوچک اولیه که از یک دکل حفاری و تعدادی کارگر ساده محلی تحت امر چند تکنیسین خارجی و در راس آنها سوداگری بین المللی بنام « ویلیام ناکس دارسی » انگلیسی پا گرفته بود ، به تشکیلاتی عظیم مبدل گردیده که با نام وزارت نفت هدایت کلیه عملیات مربوط به صنعت نفت کشور ، در بخش های نفت ، گاز و پتروشیمی را عهده دار می باشد.

مجموعه ای که تحت عنوان « شناسنامه وزارت نفت » پیش روی دارید ، کوششی است جهت معرفی این تشکیلات گسترده و پویا که از یک سو به عنوان بخشی ازوظایف روابط عمومی و از دیگر سو به منظور پاسخ به نیاز روزافزونی که در خصوص آشنایی با ساختار کلی وزارت نفت در داخل و خارج از این تشکیلات وجود دارد ، صورت گرفته است. این مجموعه که با شرح مختصری از نوع فعالیتها و وظایف بخش های مختلف عملیاتی و ستادی همراه با نشانی و شماره تلفن های مربوطه تنظیم گردیده ، بدون شک از آنجایی که برای اولین بار با چنین شیوه ای تهیه و منتشر می شود ، از کمی ها و نقاط ضعف بدور نمانده و علیرغم سعی وافری که در تهیه آن بعمل آمده با پاره ای اشتباهات احتمالی نیز همراه است . اما با توجه به اجرای برنامه های نوینی که جهت توسعه و گسترش بخشهای مختلف صنعت نفت پیش بینی گردیده ، طبیعی است که در آینده ای نه چندان دور نیازمند به یک بازنگری کلی و تجدید چاپ می باشد.

تهیه و ارائه صورتهای مالی در شرکت نفت

مسئولیت تهیه و ارائه صورتهای مالی به عهده مدیریت واحد تجاری است . مدیریت واحد تجاری موظف به تهیه و ارائه صورتهای مالی به گونه ای است که تصویری مطلوب از وضعیت مالی ، عملکرد مالی و انعطاف پذیری مالی واحد تجاری ارائه کند. مدیریت واحد تجاری ممکن است صورتها و گزارشهای دیگری را جهت استفاده داخلی به روشهای مختلف که معطوف به اهداف مدیریت داخلی است ، تهیه کند. هرگاه صورتهای مالی جهت ارائه به دیگر استفاده کنندگان (سهامداران ، بستانکاران ، دولت ، کارکنان و غیره ) تهیه شود، رعایت استانداردهای حسابداری در تهیه و ارائه آن الزامی است .

انحراف از استانداردهای حسابداری در شرکت نفت

تقریباً در تمام شرایط ، رعایت استانداردهای حسابداری منجر به ارائه اطلاعات مفید جهت تصمیم گیری استفاده کنندگان و در نتیجه ارائه تصویر مطلوب توسط صورتهای مالی می شود. با این حال ، ممکن است در مواردی نادر، اعمال یک استاندارد، صورتهای مالی را از هدف اصلی یعنی ارائه تصویر مطلوب باز دارد. در چنین مواردی باید روشهای تعدیل شده یا جایگزین را با توجه به معیارهای ارائه شده در استاندارد حسابداری شماره 1 با عنوان نحوه ارائه صورتهای مالی انتخاب و بکار گرفت .

نظر به اینکه رویه های حسابداری مالی در پاسخ به نیازهای متغیر تجاری و اقتصادی و در راستای ارائه تصویر مطلوب ، دستخوش تغییر و تحول می شود، بنابراین استانداردهای حسابداری به منظور بهبود کیفیت و در پرتو نیازها و تحولات جدید تجدیدنظر یا استاندارد حسابداری جدیدی تدوین و منتشر خواهد شد.

در مورد موضوعاتی که استاندارد حسابداری مربوط به آن صادر نشده است ، صورتهای مالی باید برمبنای یکی از رویه های متداول حسابداری تهیه و ارائه گردد که با معیارهای کلی ارائه شده در مفاهیم نظری گزارشگری مالی نزدیک ترین انطباق را دارد و فراهم کننده تصویر مطلوبی از وضعیت مالی ، عملکرد مالی و انعطاف پذیری مالی واحد تجاری است .

در مواردی که قوانین آمره ، رویه های مشخصی جهت نحوه عمل حسابداری موضوعات خاص ، مقرر نموده است ، در تدوین استانداردهای حسابداری مربوط ، تمهیدات مناسب استانداردهای حسابداری جهت اعمال این موارد با توجه به مبانی مندرج در مفاهیم نظری گزارشگری مالی به عمل آمده است .

نظارت براجرای صحیح تصویب نامه ها ، مقررات وروشهای مالی موردعمل در صنایع پتروشیمی وهماهنگ نمودن کلیه فعالیت های مالی و حسابداری شرکت با توجه به مقررات جاری و تصویب نامه های فوق

نظارت برانجام کلیه فعالیتهای برنامه ریزی مالی بودجه شرکت شامل بررسی های وام و سرمایه‌گذاری و کنترل منابع ومصارف مالی ، برنامه ریزی و تجزیه تحلیلهای آماری ، تهیه آماروگزارشهای تلفیقی مالی ، بررسی قیمت ها ، تنظیم بودجه ، کنترل هزینه های سرمایه ای و جاری

نظارت برانجام کلیه فعالیتهای برنامه ریزی مالی بودجه شرکت شامل بررسی های وام و سرمایه‌گذاری و کنترل منابع ومصارف مالی ، برنامه ریزی و تجزیه تحلیلهای آماری ، تهیه آماروگزارشهای تلفیقی مالی ، بررسی قیمت ها ، تنظیم بودجه ، کنترل هزینه های سرمایه ای و جاری –نظارت بر فعالیت های حسابداری شرکت و ارایه روشها و خط مشی ها و برنامه های مربوط به فعالیتهای حسابداری مالی    ،حسابداری اعتبارات اسنادی وتخصیص ارز

حسابداری طرحها و امور ذیحسابی – نظارت برتدوین ، کنترل و هماهنگی مقررات مالی – نظارت بر بررسی مسایل مالیاتی شرکتهای  تابعه

نظارت بر امور طراحی ، اجرا و کاربرد روشهای سیستمهای یکنواخت مالی و صنعتی در سطح صنعت

امور تدوین و کنترل مقررات مالی

نظارت بر برسی وتفسیرآیین نامه ها ، دستورالعملها ومقررات مالی تهیه شده توسط امورتدوین ومقررات صنعت نفت و کنترل های لازم برای اجرا و هماهنگی آنها

نظارت بر تهیه سیستم ها و روشهای مالی صنعتی یکنواخت درسطح صنعت و تغییرات لازم درآنها و نظارت بر پیاده سازی سیستم ها و روشها

نظارت وبررسی درحل و فصل مسایل و مشکلات مالیاتی شرکتهای تابعه

نظارت بر فعالیتهای واحدخدمات ماشینی و نیز بررسی و اجرای روشها و تکنیک ها،  و تایید برنامه های طراحی شده توسط واحد خدمات ماشینی

 

امور برنامه ریزی و بو دجه

نظارت بر تامین اعتبارات ووجوه لازم برای سرمایه گزاری در طرحهای پتروشیمی وبازپرداخت وامها و سررسیدها

نظارت بر ایجاد سیستم متمرکز کنترل منابع و مصارف مالی صنعت پتروشیمی وارایه نحوه استفاده منابع پولی و ارزی شرکت به هیات مدیره

نظارت و کنترل برای جلوگیری از راکد ماندن منابع ریالی و ارزی

نظارت بربرنامه ریزی وبررسی فعالیت های مالی صنعت پتروشیمی و شرکتهای تابعه و تهیه گزارشات به هیات مدیره

نظارت بر تجزیه و تحلیل وتفسیر گزارشهای مالی شرکتهای تابعه و تهیه گزارشهای تلفیقی و آمارواطلاعات برای هیات مدیره

نظارت برتهیه و تنظیم بودجه و کنترل هزینه های جاری وسرمایه ای شرکت و ارایه به هیات مدیره ومجمع عمومی

ارایه بودجه های مصوب به سازمان برنامه و بودجه

متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

/images/spilit.png

دانلود فایل 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کارآموزی حسابداری شرکت نفت

دانلود گزارش کارآموزی حسابداری (شرکت مادر تخصصی صندوق)

اختصاصی از فی بوو دانلود گزارش کارآموزی حسابداری (شرکت مادر تخصصی صندوق) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش کارآموزی حسابداری (شرکت مادر تخصصی صندوق)


دانلود گزارش کارآموزی حسابداری (شرکت مادر تخصصی صندوق)

 

 

 

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه :40

 

بخشی از متن مقاله

فصل دوم : آشنائی با فعالیتهای شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و چارت سازمانی آن

شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی از تبدیل شرکت خدمات مهندس جهاد سازندگی سابق که حل تصویب نامه شماره 5592/ت/43 مورخ 11/5/1368 بصورت 100% دولتی تشکیل گردید و وظیفه ، هدف آن انجام و ارائه خدمات مهندسین مشاور در رشته های نقشه برداری و فتوگرامتری ، آبخیزداری ، آبیاری و زهکشی ، طراحی ساختمان طراحی نیروگاه برق ،‌آبی ، مطالعات راه سازی ، ژنتیک ، آزمایشگاه مکانیک خاک ، برنامه ریزی منطقه ای ، خط انتقال آب و ... بوده که با توجه به شروع کار این شرکت از سال 1369 بیش از 2000 پروژه مطالعاتی و عملیاتی به انجام رسانده و هم اکنون نیز با عنایت به تغییر وظایف شرکت فوق همچنان وظیفه اتمام پروژه و تعهدات قبلی را نیز برعهده دارد . با تغییر سیاستها و کاهش تصدی گری دولت و با ادغام وزارت جهاد با وزارت کشاورزی شرکت فوق نیز به شرکت ما در تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی طبق جلسه مورخ 25/12/1381 تا 27/1/1383 و هیئت وزیران بنا به پیشنهاد شماره 16215/28/532/20/500 مورخ 2/7/1380 وزارت جهاد کشاورزی و به استناد ماده 6 قانون برنامه  سوم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب سال 1379 اگر در اساسنامه شرکت فوق که 100% آن دولتی بوده با سرمایه ای معادل دویست میلیارد ریال با هدف حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و در زیر بخشهای زراعت و باغبانی دامداری و دامپروری ، جنگل و مرتع ،  شیلات و آبزیان  و صنایع و خدمات مرتبط با وظایف وزارت جهاد کشاورزی مورد تصویب قرار گرفت که از سال 1382 شروع به فعالیت نمود و چارت سازمانی آن به شرح ذیل می باشد .

فصل سوم : فعالیتها و آموزشهای انجام گرفته  در مدت کارآموزی

الف ـ اقدامات انجام گرفته در دوره کارآموزی ( عملیات مالی خدمات مهندسی جهاد جهت بستن پروژة تعهدات قبلی )

ب ـ اقدامات انجام گرفته در دوره کارآموزی ( عملیات  مالی صندوق مادر تخصصی)

ج ـ تجربیات و مهارتهای بدست آمده در طول کارآموزی

الف ـ اقدامات انجام گرفته در دوره کارآموزی ( عملیات مالی خدمات مهندسی جهاد جهت بستن پروژه ها و تعهدات قبلی )

همچنان که بیان گردید با توجه به فعالیت 12 ساله  شرکت خدمات مهندسی جهاد و انجام حدود 2000 پروژه قسمتی از تعهدات آن باقی مانده بود که به شرکت مادر تخصصی انتقال یافت  و با توجه به رشته تخصصی و تحصیلی اینجانب و با عنایت به دوره کارآموزی که متناسب با فعالیت من بوده اقدامات و وظایف ذیل توسط اینجانب به انجام

1ـ آشنایی با کلیه پروژه های انجام گرفته  و در حال انجام از طریق بررسی پرونده امور حقوقی ، مالی و فنی و برنامه ریزی کنترل پروژه

2ـ آشنایی با مفاد قراردادها از جهت بندهای شرایط عمومی و شرایط خصوصی قراردادها که معمولاً شرایط عمومی قراردادها ثابت و شرایط اختصاصی برای هر قرارداد به خصوص تفاوت می نماید .

3ـ آشنایی با امور مشاوران و پیمانکاران سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که انتخاب و صلاحیت مشاور توسط کارشناسان آنها بر اساس ضوابط و معیارهای فنی ،  نیروی انسانی  تحصیل کرده و ماهی و تجهیزات و امکانات انجام پروژه ها صورت می پذیرد در همین راستا آشنایی با نحوه دریافت رتبه و گرید هر رشته و مطالعه کتبی و نشریات سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که چه کسانی صلاحیت انجام پروژه های مختلف با چه حجم ریالی ( رتبه یک تا حداکثر 340 میلیون ریال ، رتبه دو تا حداکثر 840 میلیون ریال و رتبه سه از 840 میلیون ریال به بالا ) و فنی را دارا می‌باشند.

3ـ آشنایی با فهرست  بهاء انجام کار پروژه های مختلف که به دو سر فصل اصلی اجرایی یا مطالعاتی تقسیم گردیده و هر یک از آنها بر اساس نوع پروژه ها و دستور العمل محاسباتی چاپ شده از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور محاسبه و برای کارفرما جهت دریافت حق الزحمه ارسال می گردد .

4ـ آشنایی با چگونگی تهیه و تنظیم صورت وضعیت بر اساس کار انجام گرفت و گزارشات دفتر فنی و مدیر پروژه و استفاده از دستورالعمل فهرست بها یا چگونگی تنظیم صورت وضعیت لازم به ذکر است که حق الزحمه برخی از قراردادها ممکن است بر اساس فهرست  بهاء محاسبه نگردد که این در شرایط خصوصی پیمان درج گردیده و مبنای محاسباتی  بر اساس توافق به عنوان مثال نظر روز کار باشد.

5ـ آشنایی با خدمات ارائه شده از طرف کارفرما

در بعضی قراردادها به جهت نوع قرارداد برخی از مفاد آن مثل تهیه نقشه پایه ، تجهیزکارگاه ، انجام مطالعات فاز اول ... توسط خود کارفرما انجام گرفته  که باعث کاهش رقم قرارداد بر اساس فهرست بهاء خواهد گردید .

6ـ آشنایی با مفاهیمی نظیر : کارفرما ( ضخی حقیقی یا حقوقی است که اجرای عملیات معینی را به پیمانکار واگذار می کند .)

ـ پیمانکار ( شخصی حقیقی یا حقوقی است که مسئولیت اجرای کامل عملیات موضوع پیمان را تا تکمیل نهایی آن بر اساس قرارداد فی مابین برعهده می گیرد )

ـ قرارداد ( رابطه ای حقوقی یبن پیمانکار و کارفرماست که منشاء تعهد و التزام برای طرفین می باشد ) که کارفرما برای انجام  دادن موارد زیر قرارداد با مؤسسات مشاوره ای یا پیمانکار منعقد می کند .

الف ـ مطالعات بنیادی و تحقیقاتی

ب ـ تهیه طرح

ج ـ اجرای طرح

د ـ نظارت بر اجرای طرح

انواع قراردادهای پیمانکاری با توجه به مواد 10 و 29 قانون مدنی

1ـ قرارداد بر اساس واحد بهاء

2ـ قرارداد مقطوع

3ـ قرارداد امانی

4ـ قرارداد بر اساس مواد و دستمزد

5ـ قرارداد مدیریت اجرا

ـ مناقصه محدود و عمومی و آشنایی با مواد 79 و 89 قانون محاسبات عمومی

ـ ترک مناقصه

ـ انواع وثیقه های مورد قبول بانکی برای صدور ضمانتنامه که شامل : وجه نقد ، طلا ، اسناد خزانه ، اوراق مشارکت ، سپرده ثابت و اوراق قرض الحسنه ،  تضمین بانکهای معتبر خارجی ، سفته  با دو امضاء قابل قبول بانکی ، احوال غیر منقول ، برگ وثیقه انبارهای عمومی ، سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس ، کشتی ، هواپیما می باشد .

ـ حسن انجام تعهدات و قوانین مواد 4ـ83 قانون محاسبات عمومی و ماده 27 آئین نامه معاملات دولتی که در آن قید گردیده برای تضمین حسن انجام تعهدات معادل 50% مبلغ اولیه پیمان ضمانتنامه از بانک گرفته  و یا سپرده نقدی به حساب کارفرما واریز نمایند .

ـ در انعقاد قرارداد : مشخصات طرفین قرارداد کاملاً ذکر گردد .

موضوع پیمان به روئیت طرفین رسیده  و مهر و امضاء شود مبلغ پیمان و شرایط پرداخت کاملاً‌ مشخص گردد .

تغییر مقادیر کار و کارهای جدید با توجه به سقف رعایت حداکثر 25% افزایش قرارداد منعقد و کاملاً مشخص ثبت گردد . مدت پیمان با توجه به نوع پروژه مشخص شود .

تأییدات و تعهدات پیمانکار و تعهدات و اختیارات کارفرما  کاملاً مشخص باشد .

ـ دوره های تضمین

ـ تعدیل آحاد بهاء

ـ تحویل موفقت

ـ تحویل قطعی

7ـ آشنایی با قسمتهای مخلتف شرکت مهندسین مشاور و پیمانکار

الف ـ قسمت برآورد و مهندسی وظایف اصلی این قسمت که بوسیله مهندسان و مترورها انجام می پذیرد شامل

1ـ محاسبه و تعیین مبلغ پیشنهادی برای شرکت در مناقصه و اعلام نتیجه

2ـ تهیه صورت وضعیت های پیشرفت کار

3ـ بررسی قیمتهای پیشنهادی پیمانکاران دست دوم یا جزء

4ـ تهیه فهرست مواد ، سفارشهای خرید و سایر  نیازمندیهای پیمان و ارسال به قسمت حسابداری و رئیس حسابداری کارگاه

ب ـ قسمت اجرای عملیات :

1ـ سازماندهی کارگران و کارکنان لازم

2ـ همکاری در تهیه صورت وضعیتهای پیشرفت کار

3ـ محاسبه دستمزد کارگران و تهیه صورت تجزیه دستمزد بر اساس ساعات کارگران در هر کارگاه و ارسال به قسمت حسابداری

4ـ دریافت و شمارش مواد و مصالح و ارسال به کارگاه و گزارش آن به قسمت حسابداری

5ـ گزارش وضعیت نقدینگی و مخارج کارگاه به دفتر مرکزی

ج ـ قسمت حسابداری

1ـ تطبیق برگ سفارش خرید و گزارش دریافت مواد و مصالح با قبض انبار

2ـ رسیدگی و پرداخت فاکتورها

3ـ کنترل و رسیدگی مخارج کارگاه و تفکیک صحیح آن به جاری و سرمایه ای

4ـ ثبت مخارج و صورت وضعیت های پیمان در اسناد و مدارک مالی و مراکز هزینه

5ـ تهیه گزارش دوره ای از پیشرفت و هزینه های اجرای پیمان و مقایسه آن با اقلام برآوردی ( بودجه به واقعیت )

6ـ تهیه صورت های مالی پایان دوره طبق اصول پذیرفته شده حسابداری و تعیین سود یا زیان پیمان

7ـ وصول مطالبات و تسویه قراردادها

د ـ قسمت اداری و کارگزینی

1ـ تامین نیروی انسانی بر اساس درخواست واحدهای مختلف

2ـ کنترل حضور ، غیاب و مرخصی و ساعات کارگر و پرسنل و تهیه گزارش کارکرد و ارسال به امور مالی

3ـ تهیه قوانین اداری و استخدامی داخلی

ه ـ واحد طرح و برنامه کنترل پروژه و بودجه

1ـ ارائه خط مشی و سیاستهای کلی و جزئی کوتاه مدت و بلند مدت

2ـ ارائه بودجه سالانه و در حد لزوم ماهانه و کنترل آن با گزارشات انجام گرفته مالی

3ـ تهیه انحرافات و گزارش آن و تلاش در جهت کاهش آن

4ـ کنترل زمانی ، سالی و عملیاتی پروژه ها بر اساس برنامه انجام هر پروژه

8 ـ آشنایی با قوانین و دستورالعمل ها شامل :

ـ آیین نامه تعیین برنده مناقصه به شماره 4727 ب - س مورخ 15/4/1354 و اصلاحی مصوب شماره 126842 / ت 108 ص مورخ 28/3/1370

ـ آیین نامه تشخیص صلاحیت و ارجاع کار به پیمانکاران موضوع تصویب نامه شماره 250/1/ت166 مورخ 17/3/1367 هیئت وزیران

ـ تصویبنامه در خصوص مقررات مربوط به اخذ تضمین و تادیه پیش پرداخت برای کارهای پیمانکاری به شماره 33767/ت 325 مورخ 12/7/1371

ـ آیین نامه صدور ضمانتنامه و ظهرنویسی از طرف بانکها به شماره ل ب / 06 مورخ 12/2/1362

ـ مطالعه مجموعه قوانین مالیاتهای مستقیم مخصوصاً مالیات بر درآمد حقوق و اشخاص حقوقی و ماده 151 محاسبه استهلاک

ـ مطالعه دانستنیهایی برای پیمانکاران و  واگذاران کار درباره مقدرات تامین اجتماعی چاپ شده سازمان تامین اجتماعی معاونت فنی و درآمد

9ـ فعالیتها و اقدامات در واحد امور مالی شرکت شامل :

ـ آشنایی با سیستم کدنیگ حساب که شامل حساب کل ، معین ، تفضیل جزء بوده و اطلاعات آن به شرح ذیل می باشد .

حساب کل دو رقمی بوده و از شماره 11 به نام تجهیزات و لوازم نقشه کشی و مهندسی تا شماره 97 هزینه بیمه اجتماعی مسکوره توسط کارفرمایان شماره گذاری گردیده

حساب معین سه رقمی بوده و از 102 به نام تجهیزات و لوازم نقشه کشی و مهندسی دفتر نقشه پردازان شروع و تا 9902 طرف حساب انتظامی شماره گذاری گردیده

حساب تفضیل چهاررقمی بوده و از شماره 1001 به نام دستگاه فتوگرامتری تا شماره 1235 نقشه برداری اصفهان به از ناشماره گذاری گردیده

حساب جزء یک رقمی بوده که به جهت آسانتر شدن و استفاده از سیستم هزینه یابی صحیح و حسابداری صنعتی ( قیمت تمام شده پروژه ها در حسابداری پیمانکاری) در حسابهای محدودی از جلسه هزینه پروژه استفاده شده شامل :

1ـ هزینه حقوق کارکنان عملیاتی

2ـ هزینه مأمورتی کارکنان عملیاتی

3ـ هزینه حقوق کارکنان موقت

4ـ هزینه قرارداد کارشناسی

5ـ هزینه چاپ و تکثیر

6ـ هزینه سربار جذب شده پروژه

7ـ هزینه ابزار و لوزم مصرفی

8ـ سایر هزینه ها

9ـ هزینه 6/3/% بیمه

پس از آشنایی با سیستم کدنیگ حسابها اسناد حسابداری را ثبت نموده که این امر در واقع جزء از تعریف حسابداری که حسابداری فن ثبت طبقه بندی و تجزیه و تحلیل اطلاعاتی که قابلیت تبدیل به اعداد را داشته باشد می باشد ثبت سند شامل سند هزینه پروژه ، سند درآمد پروژه ، سند حقوق و دستمزد ، سند هزینه جاری یا سربار

سند خرید اموال و تجهیزات و هزینه های سرمایه ای ، سند پرداخت و دریافت بانک و سند حسباداری قیمت تمام شده می باشد که تمامی اسناد مختلف را با توجه به ضمائم و پیوستها و وظایف مختلفی که به اینجانب داده شده تهیه و به رئیس حسابداری تحویل نمودم لازم به ذکر است که سیستم حسابداری شرکت  به صورت کامپیوتری بوده و از نرم افزار مالی استفاده شده است . برای تهیه اسناد حسابداری بررسی و تهیه پیوستها بسیار مهم بوده که در اسناد مختلف متفاوت می باشد مثل سند درآمد که با توجه به تهیه صورت وضعیت که در چه میزان پیشرفت فیزیکی تا سقف 100% و یا حداکثر 125% با منظور نمودن متهم 25% و کنترل محاسبات و کسورات که شامل 5% مالیات طبق قانون مالیاتهای مستقیم و کورات بیمه که در پروژه های مختلف از 6/3/% تا 67/16% متفاوت می باشد و همچنین کسورات 10% حسن انجام کار و کسر پیش دریافت و علی الحساب دریافتی که به میزان پیشرفت کار و پرداختی کسر می شود و خالص قابل دریافت محاسبه شده و اعلام گردیده و پس از دریافت از طریق بانک و یا به صورت نقدی سند آن ثبت می گردد .

از جمله فعالیتهای  دیگر اینجانب تهیه صورت مغایرت بانکی و صورت نقدینگی شرکت بوده که با توجه به داشتن چندین حساب مختلف و ارسال وجه از طریق بانکهای سراسر ایران به جهت داشتن پروژه های متعدد در سطح کشور تهیه صورت مغایرت بانکی برای مشخص شدن وجوه بین راهی ، چکهای دریافت شده و در جریان وصول و مانده حساب بانکی و درنتیجه وضعیت نقدینگی شرکت نیاز روزانه شرکت بوده .

علاوه بر موارد بالا به جهت مصادف شدن زمان کارآموزی با بستن حسابها و تهیه گزارش مالی در تهیه گزارش همکاری نموده و در قسمتهای مختلف آن شرکت نمودم و با آشنایی با استاندارد سیستم حسابداری پیمانکاری به دو صورت

1ـ روش کار تکمیل شده : در آمد ،‌هزینه و سود ناخالص پیمان هنگامی شناسایی می شود که کل پیمان یا بخش عمده ای از آن تکمیل شده و تنها کارهای جزئی آن باقی مانده باشد .

2ـ روش درصد  پیشرفت کار : درآمد ، هزینه و سود ناخالص پیمان بتدریج ، به تناسب پیشرفت پیمان در پایان هر دوره مالی اندازه گیری و شناسایی می شود .

متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

/images/spilit.png

دانلود فایل 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کارآموزی حسابداری (شرکت مادر تخصصی صندوق)