فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

جهت گیری بازار(MO)، ظرفیت بازاریابی(MC) و عملکرد محصول جدید(NPP): نقش کاهش ظرفیت جذب(AC)

اختصاصی از فی بوو جهت گیری بازار(MO)، ظرفیت بازاریابی(MC) و عملکرد محصول جدید(NPP): نقش کاهش ظرفیت جذب(AC) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

جهت گیری بازار(MO)، ظرفیت بازاریابی(MC) و عملکرد محصول جدید(NPP): نقش کاهش ظرفیت جذب(AC)


جهت گیری بازار(MO)، ظرفیت بازاریابی(MC) و عملکرد محصول جدید(NPP):      نقش کاهش ظرفیت جذب(AC)

قابلیت های اخیر ادبیات بازاریابی موجب شناسایی جهت گیری بازار و ظرفیت بازاریابی شده است. پژوهش های قبلی نیزاهمیت ابعاد اثرات متقابل این نوع عملکرد شرکت ها را تایید کرده اند.مطالعه حاضر ادبیات را در این موضوع بوسیله ی معرفی "ظرفیت جذب.....

این مقاله هم دارای مقاله اصلی انگلیسی و هم دارای ترجمه می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


جهت گیری بازار(MO)، ظرفیت بازاریابی(MC) و عملکرد محصول جدید(NPP): نقش کاهش ظرفیت جذب(AC)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.