فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت رهبری تحولات مثبت - 39 اسلاید

اختصاصی از فی بوو دانلود پاورپوینت رهبری تحولات مثبت - 39 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت رهبری تحولات مثبت - 39 اسلاید


دانلود پاورپوینت رهبری تحولات مثبت - 39 اسلاید

 

 

 

 

 

 

پاورپوینت اماده جهت ارائه کلاسی

رهبری تحولات مثبت
کیم اس ، کمرون ، دیوید ای . وتن

 

کاتر و تیکی رهبری را اینگونه تفسیر میکنند: عملی است که افراد در شرایط تحول انجام میدهند.در حقیقت ؛ باید گفت وظیفه اصلی یک مدیر؛ حفظ ثبات و ممانعت از هرگونه تغییر میباشد.در یک جمله( رهبری یعنی انجام دادن کارهای درست و بجا ) ولی (مدیریت یعنی درست انجام دادن کارها و امور)

امروزه تحقیقات نشان داده است ؛ چنین تفاوتهایی بین رهبری و مدیریت که در دهه های قبل میتوانستند به آنها استناد کنند کاربرد ندارد.

امروزه رد پای تکنولوژی را در همه جا میتوان دید؛ از تعبیه یک کامپیوتر بزرگ در درون یک ساعت مچی تا ورود (لپ تاپ ها) به درون جریان خون.از کامپیوترهای پیچیده تا تجهیزات هسته ای و نرم افزارها ؛ کمتر از شش ماه است. در زمانی کمتر از 6 ماه هر چیزی را میتوان مجددا تولید کرد.در شرایطی که همه چیز در حال تغییر و تحول است ؛ مدیریت تغییر ؛تقریبا کاری غیر ممکن میباشد. مدیریت تغییرات دائم و فراگیر از عهده هیچ کس برنمی آید.(‌مثال: فرض کنید سوار بر هواپیمایی شده اید و در حال حرکت میباشید.در این حالت ؛ همه چیز در حال تغییر و حرکتند وماهم همگام با آنها در حال تغییر و حرکت هستیم. زمانی قادریم که هواپیما را هدایت کنیم که بتوانیم یک نقطه ثابت یا چیزی که در حال تغییر نباشد پیدا کنیم.چارچوبها این امکان را فراهم میکنند که در میانه راه تغییر و تحول نظم و ثبات برقرار بماند.

 

سه فاکتور اساسی در ایجاد فضای مثبت و سازنده

1- ایجاد شبکه های انرژی مثبت

2-ایجاد جوی سرشار از مودت ؛ بخشش و قدردانی

3-توجه نشان دادن به تواناییها و نقاط قوت افراد

تحقیقات نشان داده است که افراد از نظر روابط اجتماعی دو دسته هستند:یک گروه کسانی که به مخاطبین خود انرژیهای مثبت القاء میکنند و گروه دوم کسانی هستند که از خود انرژیهای منفی ساطع میکنند.افراد دارای انرژی مثبت اغلب مجریان توانا و قدرتمندی هستند.در کسب موفقیت و پیشبرد کارهای سازمان ؛ نقش مهمی دارند.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت رهبری تحولات مثبت - 39 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.