فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

Effect of extended release stimulant-based medications on neuropsychological functioning among adolescents with Attention-Defic

اختصاصی از فی بوو Effect of extended release stimulant-based medications on neuropsychological functioning among adolescents with Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

چکیده

اختلالات بیش فعالی(ADHD) با کاهش عملکرد عصب همراه می باشد. این مطالعه تصادفی، دو سویه کور و کنترل شده با دارونما، مقایسه ای از دو دارو رهش محرک محور (Adderall XR و  Concerta) و دارونما بر عملکرد نوروفیزیولوژیک ADHD می باشد.

نوجوانان مبتلا به ADHD (35 نفر، 19 مرد) سه ارزیابی جداگانه (8، 11 pm) بر سه روز و سه دارو مختلف (Concerta،  Adderall XR  و دارونما) را به انجام رسانیدند. ارزیابی شامل دو نوع آزمون متفاوت نوروفیزیولوژیک می باشد که مطابق نمونه تاخیری و روش Go/No-go (GNG) است که حافظه بصری، گستره توجه و مهار پاسخ را اندازه گیری می کند.

نتایج نشان داد که اثر قابل توجهی از دارو بر روی نشانه های تکانشگری و حافظه می باشد. تضاد ساده ای، بهبود قابل توجهی در عملکرد نوروفیزیولوژیک را نشان داد (که توسط خطاهای کمیسیون، زمان واکنش، و دقت و صحت اندازه گیری شد). 

این نتایج نشان می دهد که ® Concerta فقط اثرات رفتاری ندارد، همچنین عملکرد شناختی می باشد و پیامدهایی برای عملکرد تحصیلی و عملکرد روزانه است.

توسط الزویر ویبولیتین به نمایندگی از آکادمی ملی نوروسایکولوژی در سال 2006 منتشر شده است.


دانلود با لینک مستقیم


Effect of extended release stimulant-based medications on neuropsychological functioning among adolescents with Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.