فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اقدام پژوهی دبیر انشا : چگونه در درس انشا دوره متوسطه اول تحول ایجاد کردم .

اختصاصی از فی بوو اقدام پژوهی دبیر انشا : چگونه در درس انشا دوره متوسطه اول تحول ایجاد کردم . دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی دبیر انشا : چگونه در درس انشا دوره متوسطه اول تحول ایجاد کردم .


اقدام پژوهی دبیر انشا  : چگونه در درس انشا دوره متوسطه اول تحول ایجاد کردم .

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

  فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  تعداددصفحه:14

چرا بیشتر دانش آموزان علاقه چندانی نسبت به درس انشا ونکارش ندارند؟

ازآنها خواهش کردم که به دقت به این سوال بیندیشندوپاسخ دهند.

آنها با اشتیاق به صحبتهای من گوش کردند وبعدبه دنبال جواب این سوال درذهن خود سیر کردند وهمهمه ی عجیبی درکلاس به وجود آمد .دانش آموزان باشوق خاص کودکی می خواستند دراین  بحث شرکت کنند .چکیده ی نظرات آنها درذیل می آید:

1-   ازدوره ی ابتدایی تاکنون خیلی ازمعلمان به درس انشا اهمیت زیادی نمی دادند.

2-   درس انشا خواندن ندارد وآخر سرهم نمره می گیریم.

3-   نوشتن انشا که فایده ای ندارد وبه درد نمی خورد.

4-   خیلی ازمعلمها به این درس اهمیت نمی دهند وآن راخوب تدریس نمی کنند.

وخیلی مطالب دیگر که اکثر آنها رایاداشت کردم وبه دانش  آموزان قول دادم که باکمک آنها راه حل مفید ومناسبی برای این درس پیدا کنم.


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی دبیر انشا : چگونه در درس انشا دوره متوسطه اول تحول ایجاد کردم .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.