فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

خانه ویران و زمان گنگ شد از حادثه ای، کز وقوعش دل من با سر زلفت پیوست

اختصاصی از فی بوو خانه ویران و زمان گنگ شد از حادثه ای، کز وقوعش دل من با سر زلفت پیوست دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

خانه ویران و زمان گنگ شد از حادثه ای، کز وقوعش دل من با سر زلفت پیوست


خانه ویران و زمان گنگ شد از حادثه ای، کز وقوعش دل من با سر زلفت پیوست

• فایل Photoshop طرح : خانه ویران و زمان گنگ شد از حادثه ای، کز وقوعش دل من با سر زلفت پیوست  

• شاعر: مصطفی غفاری  

• طراح: نگاره نویسی  

• محتوای فایل: شامل فایل psd و jpg با رزولیشن 2500x2500 و فونت مورد استفاده

 

 

 

سیلی ثانیه بر ساعت دیوار نشست

ساعت از شرم درون عقربه هایش بشکست

خانه ویران و زمان گنگ شد از حادثه ای،

کز وقوعش دل من با سر زلفت پیوست

 

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** درخواست طرح‌های مورد نظر شما با هزینه توافقی:

با ارسال شعر یا متن یا نوشته‌ی درخواستی خود به ایمیل negarehnevisi@gmail.com پس از پرداخت هزینه توافقی طرح مورد نظر خود را پس از پایان مهلت تعیین شده در ایمیل خود دریافت کنید. **


دانلود با لینک مستقیم


خانه ویران و زمان گنگ شد از حادثه ای، کز وقوعش دل من با سر زلفت پیوست
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.