فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کارآفرینی شرکت تولید و بسته بندی چای

اختصاصی از فی بوو کارآفرینی شرکت تولید و بسته بندی چای دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کارآفرینی شرکت تولید و بسته بندی چای


کارآفرینی شرکت تولید و بسته بندی چای

 

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات: 46 صفحه

فرمت اجرایی : Word قابل ویرایش 

  قابل اطمینان از جامع و کامل بودن پروژه کارآفرینی   

فهرست فصل ها

 فصل اول  معرفی طرح

 فصل دوم  تعیین ظرفیت

 فصل سوم  نیروی انسانی

 فصل چهارم  معرفی هزینه ها

 فصل پنجم  شرح فرآیند و اطلاعات فنی مورد نیاز

 فصل ششم  خلاصه مطالعات و نتیجه گیری

 

 تاریخچه چای:

تحقیقات نشان می دهد که بوته چای را در حدود۳هزار سال (ق.م) در چین می شناخته اند . کیاه چای و واریته های آن به حالت وحشی در شمال هند درناحیه ای به نام اسام می روییده . از نظر کاشت و مصرف چین اولین محلی است که این گیاه در آنجا در حدود  ۲۷۰۰  سال (ق.م) کشت می شده وبه مصرف می رسیده در زمانهای گذشته کاهنهای بودایی برای کمتر خوابیدن از چای استفاده می کرده اند و افسانه ای دراین مورد هست که می گوید کاهنی بنام بودهیدهارما در مراجعت از ژاپن به خواب می رود و پس از بیدار شدن برای تنبیه شدن مژه های خود را کند وروی زمین ریخت این مژه ها در خاک ریشه داد وتبدیل به درخت چای شد . انتشار این گیاه از چین به ژاپن وهند و از قرن پانزدهم در اروپا کشت چای رایج شد.

 

کشت چای درایران:

از اوایل قرن بیستم چایکاری در ایران آغاز شد . قبل از سال  ۱۲۸۰(ه . ش ) کشت چای درایران رواج نداشت و ایرانیان قدیم به جای چای قهوه می نوشیدند . به همین دلیل چایخانه های ایران همان نام قدیمی خود یعنی قهوه خانه را حفظ کرده اند  .

علاقه دولت ایران به کشت چای در سال  ۱۲۸۰  (ه .ش) باعث شد تا سفیر ایران در هند بنام حاج محمد میرزا کاشف السلطنه ماموریت یافت تا چگونگی کشت چای را بیاموزد . ایشان پس از مدتها کار و تلاش روی مزارع چای در هند موفق شد اصول و فنون چایکاری را بیاموزد و با موافقت دولت هند تعداد  ۲۰۰۰  نهال چای به ایران بیاورد و آنها را در زمینی در نزدیکی شهر لاهیجان بکارد . پس از آن بود که بتدریج کشت چای در ایران رواج یافت  .

 

 


دانلود با لینک مستقیم


کارآفرینی شرکت تولید و بسته بندی چای
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.