فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره بررسی ورود اولین اتومبیل ها به ایران

اختصاصی از فی بوو تحقیق درباره بررسی ورود اولین اتومبیل ها به ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره بررسی ورود اولین اتومبیل ها به ایران


تحقیق درباره بررسی ورود اولین اتومبیل ها به ایران

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه6

در مورد تاریخ ورود اولین اتومبیل ‹رولزرویس› به ایران اطلاعات کاملی در دست نیست اما چاپ یک مطلب کوچک در مجله معتبر ‹اتوکار› در سال 1919 ، این گمان را تقویت می کند که این واقعه در سال 1907 اتفاق افتاده است. در این صورت ورود این اتومبیل در زمان حکومت ‹محمد علی شاه قاجار› و مدل آن ‹سیلور گوست› بوده است. از ان تاریخ تا سال 1923 جمعا 13 دستگاه ‹سیلور گوست› دیگر به ایران وارد شدند و رولز رویس بعد از آن به عصر ‹فانتوم› قدم گذاشت و مدل جدید خود را به این نام مزین نمود. ‹رضا خان› در سال 1926 اولین رولز رویس خود را که یک phantom 1 بود دریافت نمود. از ان پس به تدریج تا دهه 70 تعداد معدودی مدل های مختلف ‹فانتوم› و تعداد بیشتری مدل های ارزان قیمت تر (GAMARGUE , CORNICHE , SILVER SHADOW , SILVERWERWRAITH) به ایران وارد گردیدند و پس از ان تاریخ رولز رویس مدتی در ایران حضور نداشت. تابستان امسال گرچه مانند سال 1385 برای اتومبیل دوستان آنچنان شوک آور نبود، اما ورود یک ‹فانتو› جدید به تهران وضعیت را تغییر داد. در این شماره سعی خواهد شد که به بررسی جزئیات این اتومبیل بپردازیم .

در اولین نگاه فانتوم به دلیل ابعاد بزرگش ، جلب توجه می نماید. ممکن است اینطور تصور شود که این خودرو به دلیل داشتن ظاهری جعبه ای ، خیلی به نظر نیاید اما در روز قرار در خیابانی که رولزرویس در ان پارک بود< مقداری خرده شیشه دیدم و بعد فهمیدم که راننده یک مرسدس بنز عبوری< در حال تماشای این خودرو متوجه توقف خودروی جلویی نشده و با آن برخورد کرده بود.

‹فانتوم› جدید را می توان مدل جدید سری VI ‹فانتوم› دانست که بین سالهای 1968 تا 1991 در خط تولید بود و در این مدت تنها 374 دستگاه از آن ساخته شد.

پس از ان که ‹ب ام و› توانست مارک رولزرویس را در سال 1998 تحت مالکیت خود  در آورد، چند سالی طول کشید تا بتواند مدل جدید را که تحت نظارت مستقیم خود طراحی شده بود، روانه بازار کند. رشته ‹دی.ان.ای› در فانتوم جدید از ژن های انگلیسی و آلمانی تشکیل شده و این را در اولین نگاه می توان فهمید.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره بررسی ورود اولین اتومبیل ها به ایران
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.