فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق چهار مفهوم اساسی در روانکاوی

اختصاصی از فی بوو دانلود تحقیق چهار مفهوم اساسی در روانکاوی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 تحقیق چهار مفهوم اساسی در روانکاوی در 38 صفحه با فرمت ورد شامل بخشهای زیر می باشد:

گردآورنده : ژَک اَلَن میلِر
ترجمة : دکتر کرامت موللی

 

تکفیر
- چه چیز مرا مجاز به سخن گفتن می کند؟
- مضحکه
- کار عملی چیست ؟
- مابین علم و مذهب
- فردهیستریک و آرزومندی فروید
خانم ها و آقایان
در سلسله کنفرانس هائی که از طرف مدرسة تعلیمات عالیه ۱ به من محول شده است بر آن
خواهم بود که راجع به مبانی روانکاوی سخن بگویم .
قصد من امروز تنها اینستکه معنائی را که می خواهم به عنوان این سخنرانی بدهم و همچنین
نحوة ارائه ای را که امیدو ارم بدان اختصاص دهم برایتان خاطرنشان کنم . ولی قبلا " لازمست
که خود را بشما معرفی کنم در حالیکه اکثر افرادی که در اینجا حضور دارند و البته نه تمامی
آنها مرا می شناسند زیرا که شرایط چنانند که به نظرم مناسب است که قبل از هرچیز به
بررسی موضوعی خاص بپردازم : چه چیز مرا مجاز به سخن گفتن می کند؟
علت اینکه خود را مجاز می دانم که در حضور شما به ایراد این سخنان بپردازم اینستکه
چنانکه گفته می شود مدت ده سال است که به فراهم آوردن و ارائة کاری می پردازم که بدان
نام سمینار یا مجلس داده اند، مجالسی که خطاب به رو انکاوان ایراد می شدند . همانطور که
تعدادی از حضار می دانند من از این کار که عمر خود را واقعا " صرف آن کرده بودم استعفاء دادم و این به جهت وقایعی است که در داخل آنچه جامعة روانکاوان خوانده می شود یعنی همان
انجمنی که این کار را بمن محول کرده بود رخ دادند .
ممکن است بگوئید که این وقایع لطمه ای به صلاحیت من نزده است چرا که می توانم همین
کار را در جائی دیگر ادامه دهم .
ترجیح می دهم پاسخ به این پرسش را عجالتا " معلق بگذارم . اگر امروز به نحوی از انحاء
قادر به ادامة این تعلیمات هستم وظیفة خود می دانم که قبل از آغاز آنچه مرحلة جدیدی برای
من است به ادای دین خود نسبت به آقای فردینان برُودِل ۱ بپردازم . ایشان که نتوانستند امروز
در جمع ما حضور داشته باشند بمن مأموریت دادند تا تأسفشان را از این بابت به حضار ابلاغ
کنم و این در حالی است که مایلم در اینجا از ایشان ت جلیل بعمل آورده مناعت طبعشان را در
اینکه بر آن شدند مرا از این مخمصه خلاصی بخشند بستایم . گرچه ایشان از دروس تعلیمات
من فقط آوازة سبک و شیوة مرا شنیده بودند مع الوصف نخواستند که سخنان حقیر به سکوت
محکوم شود . بزرگی و مناعت طبع کلماتی مناسب ایشان است خاصه که مسأله مربوط به
وضعیتی است که من در آن گرفتار آمده ام چراکه وضعیتی است همچون موقعیت یک پناهنده .
قبول این پناهندگی بلافاصله بعد از تقاضای دوستم کلُود لِوی اِستروس ۲ صورت گرفت که
من را با حضور خود در این جمع مشعوف ساخته و می داند تا چه اندازه توجهی که به فعالیت من
مبذول می دارد برایم ارزشمند است، فعالیتی که در رابطه با کار و فعالیت خود او نزج و گسترش
می یابد .
همچنین از تمامی کسانی که در این موقعیت مرا مدیون توجهات خویش کرده اند تشکر
، می کنم . این توجهات تا حدی بود که آقای ربِر فلاسلِیر ۱ ، مدیر مدرسه نُرمال سوپِریور مرحمت کرده این تالار را در اختیار مدرسة تعلیمات عالیه گذاشتند . بدون چنین لطف و مرحمتی
نمی دانم چگونه قادر به پذیرائی همة کسان حاضر در اینجا که از ته قلب نسبت بدانها احساس
ممنونیت می کنم می توانستم بود .
هر آنچه گذشت مربوط به پایگاه بمعنای مکانی و حتی نظامی آن می شود یعنی پایگاهی
برای دروس و تعلیمات اینجانب . حال به بررسی مسألة اصلی یعنی مبانی روانکاوی
می پردازم .
۱


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق چهار مفهوم اساسی در روانکاوی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.