فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله نانو سیمان و نانو بتن

اختصاصی از فی بوو دانلود مقاله نانو سیمان و نانو بتن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله نانو سیمان و نانو بتن


دانلود مقاله نانو سیمان و نانو بتن

 

مشخصات این فایل
عنوان: نانو سیمان و نانو بتن
فرمت فایل: word( قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 15

این مقاله در مورد نانو سیمان و نانو بتن می باشد .

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله نانو سیمان و نانو بتن

نانوسیمانهای حاوی نانو سیلیس :
مهمترین ترکیب پوزولانها ، سیلیکا آمورف و یا سیلیس شیشه‌ای است که در نتیجه واکنش آنها با هیدروکسید کلسیم ، سیلیکات کلسیم هیدراته شده ، تولید می‌شود.
سرعت واکنش و واکنش‌پذیری پوزولان‌ها ، سیلیکا آمورف و یا سیلیس شیشه‌ای است که در نتیجه واکنش آنها با هیدروکسید کلسیم ، سیلیکات کلسیم هیدراته شده، ‌تولید می‌شود. بنابراین بدیهی است که نانو سیلیس‌ها بدلیل سطح مقطع .......(ادامه دارد)

نانو سیمانهای حاوی nano-Al2O3
نتایج حاصل از تحقیقات حاصل از افزودن nano-Al2O3 به سیمان نشان داده است، مقاومت فشاری و مدول  الاستیسیته سیمانهای حاوی nano-Al2O3  نسبت به سیمانهای معمولی افزایش می‌یابد.
استفاده از نانو آلومینا در سیمان ، با همگن‌سازی مناسب و به مقدار مناسب (5%) ، باعث افزایش مدول الاستیسیته می‌شود. برای مثال ، مدول الاستیسیته سیمانی حاوی 5% نانو الومینا در طول 28 روز ، 143% افزایش می‌یابد، در صورتی که در .......(ادامه دارد)

نانو بتن
یکی از چالشهایی که در رشته مصالح ساختمانی بوجود آمده است ، تولید بتنهای با عملکرد بالا ، مقاومت زیاد و دوام در برابر شرایط نامناسب جوی می‌باشد. ا ین نوع بتن‌های مقاوم ، از مخلوط سیمانهای مقاوم بهمراه سایر افزودنیها ساخته می‌شوند.
استفاده از خاکستر بادی ، الیاف ، میکرو سیلیس ، پلیمرها به عنوان افزودنی باعث بهود خواص بتن ، افزایش مقاومت ، دوام بیشتر و سایش کمتر و مقاومت در برابر خوردگی می‌شود. مواد نانو ساختار نیز با توجه به رفتارهای بارزی که از خود .......(ادامه دارد)

سیمان فعال نانو ساختار
در طول تحقیقات از آنالیز شیمیایی رزنانس هسته (Nuclear Resonance Reaction Anaysis-NRRA) برای مطالعه هیدراتاسیون سیمان در مقیاس نانو استفاده می‌شود. واکنش بین سیمان و آب در مقیاس بسیار ریز صورت می‌گیرد. بوسیله این تحقیق اطلاعات بهتری از اتفاقی که در سطح ذرات سیمان می‌افتد و هیدراته می‌شوند بدست می‌آید. یک پرتو از اتمهای نیتروژن به سیمانی که به آن آب اضافه شده است ، تابانیده می‌شود و نتایج بصورت یک گراف کشیده می‌شود که .......(ادامه دارد)

نتیجه‌گیری :
نانوتکنولوژی عرصه جدیدی است که در آینده تاثیرات زیادی بر دیگر تکنولوژیها و نیز کیفیت زندگی بشر خواهد گذاشت. در ایران نیز حرکت به سوی این تکنولوژی شروع شده است.
کربن نانوتیوبها یکی از مهمترین موادی هستند که جهت کاربردهای نانوتکنولوژی مورد بحث و بررسی هستند. خواص ویژه آنها طیف گسترده‌ای را در بر می‌گیرد از استحکام فوق‌العاده زیادشان تا رفتار غیرمعمول الکترونیکی ، هدایت حرارت ......(ادامه دارد)

فهرست مطالب مقاله نانو سیمان و نانو بتن

فناوری نانو
نانو سیمان و نانو بتون
مقدمه :
نانوسیمانهای حاوی نانو سیلیس :
نانو سیمانهای حاوی nano-Al2O3  
نانو سیمانهای حاوی نانو مونتموریلونیت
نانو سیمانهای حاوی نانو اکسید روی
نانو بتن
ساختمان تیوب
بتن در مقیاس نانو :
سیمان فعال نانو ساختار
Fly ash :
نتیجه‌گیری :
مراجع :


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله نانو سیمان و نانو بتن
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.