فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله زیست شناسی

اختصاصی از فی بوو دانلود مقاله زیست شناسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله زیست شناسی


 دانلود مقاله زیست شناسی

 

مشخصات این فایل
عنوان:  زیست شناسی
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 30

این مقاله در مورد زیست شناسی می باشد .

 

 مختصری از توضیحات مقاله زیست شناسی

مقدمه : ( Interoduction )
در سال 1994 لویس و ولپرت به این نکته اشاره کرد که بسیاری از سیستمهای رشدی می توانند بوسیله ی تعداد نسبتاً کمی از مفاهیم شرح داده شوند : نقشه های سرنوشت ، تقسیم نامتقارن ، منصوب شدن ، صلاحیت ، اطلاعات موقعیتی ، تعیین و بازداری جانبی این مفاهیم هفت گانه در حالیکه .....(ادامه دارد)

نقشه ی سرنوشت :
مور فولوژی نماتودها و تخمدان ( Fate Maps  )
یک نقشه ی سرنوشت منشا یک سلول را از سلولهای بنیادی یا یک زمینه ی سیتوپلاسمی به سلول تخم ترسیم می کند . دودمان سلولCelegans کامل شده در اصل یک مثال افراطی از یک نقشه ی سرنوشت است (Sulston 1983 , Kimble,Hirsh1979, Sulslon, Horvitz1977 ) ، نقشه های سر نوشت گونه های مختلف نماتودها می توانند تغییراتی که در طول تکامل رخ داده است را بشناسانند . نمادها گستره ی متنوعی از مورفولوژی ......(ادامه دارد)

پس از ریشه کنی DTC ها بازوها دراز نمی شوند و تمام سلوهای جنینی از میتوز خارج شده به میوز وارد می شوند و به صورت گامتها متفاوت می شوند . در مقایسه در نر ها نسل Z1, Z4   بازآیی می شوند و تقارن در گنادهای رشد یافته شکسته می شود (شکل B1 ).
سرانجام دو تا از DTCها در قسمت عقبی و سلولهای بدنی باقیمانده در قسمت جلویی قرار دارد می گیرند جایکه یک سازمان دهنده اختصاصی بازوی جنینی ......(ادامه دارد)

در هرمافرودیتها سلولهای پایه گذار گنادی بدنی (به استثنای DTC ها ) به صورت مرکزی مهاجرت می کنند و برای تشکیل SPها (پریموردیوم ) به هم آمیزند . (شکل 1A ) . در نر ها سلولهای گنادی بدنی به صورت قدامی دسته می شوند برای تشکیل دادن SP های نر (شکل 1B ) . بنابراین موقعیت سلولهای اجدادی سوماتیکی Z1,Z4  ؛ مهاجرت سلولهای دختر بوجود آمده توضیع آنی تفاوت مورفولوژی بین ......(ادامه دارد)

تکامل چشم در ماهیهای ساکن غار در راستای مسیری مشابه شامل اپی ژن ، مسکن سطحی و قرینه هایش می رود . در طول تکامل چشم ، یک انشعاب حفره ی نوری درمیان تغییرات عدسیها رخ می دهد ، سلولهای نوری عدسیها که به طور معمول باریک شده و شروع می کنند به بروز دادن پروتئینهای بلورین که در نهایت تشخیص داده نمی شوند و مقدارزیادی از apoptosis ها مشاهده شده اند .,Jeffery, 1998 Martasian) Yamamoto,Jeffery2000 ) شاید در نتیجه ی فساد عدسیها ، عنبیه ، قرینه و مردمک تکامل صورت .....(ادامه دارد)

 مثالهای بسیاری نشان می دهد که مقدار زیادی از تنوعات زمینه ای درون جمعیتها وجود دارد و عمل می کند برای فرایند های تکاملی Modalate درون یک گونه مثل تشکیل هالتر پرواز (Gibson ، Helden ، Van 1992 ، Gibson و همکاران 1999 ) اختصاصی شدن bristle پرواز (shimizu ، Takano  2000 ) مورفولوژی ماهی آبنوسی (Ahn ،Gibson 1999 و Peichel وهمکاران 2001 ) برای نامگذاری تعداد کمی این تنوع ممکن است اجازه دهد خلقت مسیرهای ژنی جدید و خلقت مکانیسهای اپی استاتیک یا اضافی مشهود طوریکه می تواند انتخاب شود برای تقویت کردن شبکه های موجود ، مخصوصاً .....(ادامه دارد)

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله زیست شناسی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.