فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

من ایرانی هستم

اختصاصی از فی بوو من ایرانی هستم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

من ایرانی هستم


من ایرانی هستم

شاید تا الان کتابهای زیادی را خوانده باشید که بیشترشان ترجمه از کتابهای خارجی می باشند. ولی پیشنهاد می کنم این کتاب که ریشه در مردم ایران دارد را یک بار بخوانید چون در زندگی ما ایرانیها تاثیر فوق العاده ایی دارد

اثر زیر برگرفته شده است از تجربیات، قوانین و حقایق زندگی که  نیاکان ما ایرانیها به ما آموزش نداده اند. نویسنده با تحقیق و پژوهش در زندگی اقوام و نیاکان ما ایرانیها ، کسانی که در قدیم شرایط و موقعیت خوبی داشتند ، کسانی که شرایط و موقعیت خوبی نداشتند ، ایرانیهایی که نخبه و سرشناس بودند ، کسانی که زندگی معمولی داشتند ، راه و روش زندگی آنها ، اشتباهات و کارهای درستی که انجام می دادند. این مجموعه را گرد آوری کرده. تا هر ایرانی با خواندن آن به درک درستی از زندگی ، احترام و جایگاه واقعی خود برسد.چون ایران وایرانی شایسته بهترینها است فقط باید اگاهی کامل نسبت به وقایع زندگی پیدا کند حال این تجربیات ، قوانین وحقایق با 25 موضوع مطرح شده که در زندگی توجه به هر یک از این موضوعها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. 

اثرفوق به صورت zip و شامل 42 صفحه میباشد که وقت زیادی برای خواندن نمی گیرد ولی در زندگی ما ایرانیها تاثیر زیادی دارد. مخاطبین این کتاب رده ی سنی 10 تا 60 سال می باشند

 


دانلود با لینک مستقیم


من ایرانی هستم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.