فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت ویژگی های استاندارد و غیر استاندارد یخچال فریزر

اختصاصی از فی بوو دانلود پاورپوینت ویژگی های استاندارد و غیر استاندارد یخچال فریزر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت ویژگی های استاندارد و غیر استاندارد یخچال فریزر


دانلود پاورپوینت ویژگی های استاندارد و غیر استاندارد یخچال فریزر

جهانی استاندارد

 استاندارد کردن و استاندارد از پایه های علم و فناوری است که در پیشرفت صنعت و اقتصاد نقشی به سزا دارد و باید در جهت افزایش سطح کیفیت ها تلاش کرد تا به فناوری پیشرفته تولید هر محصول نایل آمد. اغلب چنین می پندارند که استاندارد فقط برای حفظ منافع مصرف کننده است. البته این نظر تا حدی صحیح است و استاندارد به نیازهای فردی و اقتصادی مصرف کنندگان توجه دارد، اما استحکام صنعت و فناوری را نیز در نظر دارد و می توان گفت که سود حاصل از رعایت استاندارد برای تولیدکنندگان بیش از مصرف کنندگان است، زیرا صرفه جویی های حاصل از کاهش انواع قطعات و مواد اولیه غیرضروری و ضایعات، به قدری چشمگیر است که هر گونه سرمایه گذاری در زمینه استاندارد سازی فرآورده ها و خدمات را برای صاحبان صنایع موجه می سازد، به طوری که آنان در اندک زمان می توانند نتایج محسوس آن را به صورت مبالغ ذخیره شده مشاهده کنند.

با اجرای قوانین و مقررات استاندارد هزینه های انبارداری و ساخت ابزار و  ماشین آلات تنزل می یابد، فرایند تولید منظم می شود، آرایش عملکرد کارخانه ها به نحو متعادلی تنظیم  می گردد، نگهداری اسناد، نقشه ها و طرح های مربوط به تولید محصولات طبق یک نظام دقیق بازیابی سریع، طبقه بندی و بایگانی می شود، همکاری میان واحدهای گوناگون هر سازمان یا کارخانه برای پیشبرد فرایند تولید میسر می شود، تفاهم کارکنان در مسائل فنی تحقق می پذیرد و سرانجام با تولید  کالای کیفیت دار و بسته بندی مطلوب، رضایت مصرف کنندگان نیز جلب می شود و به این ترتیب استاندارد شالوده استواری را برای پیشرفت و توسعه صنعت و اقتصاد فراهم می سازد. در جهان صنعتی امروز همه چیز دست تحول است. در این عرصه استانداردهای جدیدی که به  "مدیریت کیفیت" موسوم است فقط به نتیجه محصول نهایی بسنده نمی کند، بلکه یک خط تولید را از ابتدا تا انتها زیر نظر می گیرد. این مدیریت برنامه ریز و هدفمند زندگی و پویایی را به بخش های سازمانی هدیه  می دهد. سرمایه گذاری در جهت بهبود کیفیت کالاهای تولیدی برای پاسخ گویی به نیازهای  مصرف کنندگان داخلی و راهیابی کالاها به بازارهای جهانی و کاهش واردات، مهمترین اصل در خط مشی توسعه اقتصادی است هر کشور در حل توسعه که افزایش و بهبود ظرافت صنعتی را در رأس برنامه های خود قرار داده باشد، در می یابد که استاندارد کردن شاخص های تولید و خدمات و همچنین سنجش و  کنترل کیفیت محصولات از جمله نکات اصلی در برنامه های توسعه است.

راهنمای خرید یخچال فریزر خانگی

اگر شما قصد خرید یخچال خوب و بادوام را دارید که هر چند وقت یکبار مجبور نباشید با تعمیرکاران یخچال تماس بگیرید و هزینه اضافه پرداخت کنید در مرحله اول کاملا خونسرد باشید و به حرف فروشندهایی که بزور میخواهند یخچال خودشان را بفروشند گوش ندهید

به تبلیغات و اگهی ها هم اعتماد نکنید. در مرحله دوم فقط به زیبایی و ظاهر یخچال نگاه نکنید.یخچال فریزرهای خانگی را باید از لحاظ کیفیت بررسی کرد. یخچالهای اروپایی و امریکایی مثل فریجیدر- جنرال الکتریک - کنمور- وستینگ هاووس و ویرپول از جمله یخچال فریزرهایی هستند که در جهان مقام اول را کسب کردند و از همه مهم تر «نوفراست» بودن انها (بدون برفک) میباشد.این یخچال فریزرها عمری طولانی (بالای 40سال)دارند اگر تمیز نگهداشته شوندیعنی هر 3یا 4 هفته یخچال را از برق در بیاورید زیر ان را جاروبرقی بکشید داخل یخچال را با جوش شیرین و اب سرد تمیز کنید تا بوی ماندگی نگیرد وداخل یخچال فریزر غذای داغ نگذارید.یک مسئله مهم برای یخچال ها این است که برای یخچال فریزرهای اروپایی و امریکایی حتما ترانس فاراتل 2کیلو وات بخرید چون برق تهران دائما نوسان دارد.چنانچه این روزها در پی خرید یخچال فریزر جدید بر آمده اید، نخستین نکته ای که به هنگام خرید به کارتان می آید، دقت کردن به علامت استاندارد ایمنی و بر چسب انرژی است.

▪ اندازه یخچال:

اندازه یخچال فریزر با توجه به تعداد افراد خانواده شما و شرایط زیست محیطی، گرمسیر یا سردسیر بودن منطقه سکونتتان، دوری و یا نزدیکی شما به مراکز فروش مواد غذایی از جمله مواردی است که به هنگام انتخاب یخچال فریزر باید در نظر داشته باشید، به عنوان مثال اگر در منطقه ای سردسیر زندگی می کنیم و امکان خرید مواد غذایی را از نزدیک محل سکونتمان داریم، خرید یک یخچال، فریزر بزرگ که از همه ظرفیت آن در بیشتر مواقع استفاده نشود، انتخاب درستی نخواهد بود.بهترین انتخاب در اندازه یخچال، فریزر آن است که بتوانم از تمام حجم آن استفاده کنیم در غیر این صورت انرژی گرانقیمت را به هدر داده ایم.

▪ کارخانه های متفاوت و یخچال فریزرهای متفاوت:

در انتخاب یخچال فریزر باید چند ویژگی دیگر را مدنظر قرار دهید: مثلاً در بیشتر یخچال فریزرهای جدید سیستم برفک آب کن اتوماتیک وجود دارد، به طوری که خود یخچال فریزر بدون دخالت شما، در زمان لازم برفک ها را آب می کند و بدین ترتیب مصرف انرژی کاهش می یابد. وانگهی به میزان مصرف انرژی یخچال فریزر هم بی توجه نباشید. آزمایش های علمی نشان داده اند، یخچال فریزرهایی با ظرفیت و امکانات همانند اما ساخت کارخانه های متفاوت، دارای مصرف انرژی متفاوتی هستند، به طوری که گاه میزان مصرف انرژی یکی نسبت به دیگری به دو برابر می رسد. به هنگام خرید، ضمن توجه به اطلاعات مندرج در برچسب انرژی ما بد نیست از فروشنده آن نیز درباره مصرف انرژی بخچال فریزر سوال کنید.

شامل 17 اسلاید powerpoint


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت ویژگی های استاندارد و غیر استاندارد یخچال فریزر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.