فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

موضوعات تحقیقی برای جشنواره ها

اختصاصی از فی بوو موضوعات تحقیقی برای جشنواره ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوعات تحقیقی برای جشنواره ها


موضوعات تحقیقی برای جشنواره ها

در تمامی مقاطع تحصیلی جشنواره های مختلفی برای دانش آموزان و دانشجویان وجود دارد مهم ترین جشنواره های علمی برای دانش آموزان دوره ابتدایی جشنواره جابربن حیان و برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم جشنواره خوارزمی می باشد .

افراد مختلفی تصمیم می گیرند در جشنواره ها شرکت کنند ولی نمی دانند چه موضوعی را برای تحقیق و پژوهش انتخاب کنند .

ما مجموعه ای کامل از موضوعات مختلف تحقیقی را جمع آوری نموده و آن را در دسته بندی های مختلف ارائه داده ایم . دانش آموزان و محققان با توجه به علایق شخصی و توانایی یشان می توانند از بین انبوه این موضوعات ، موضوع دلخواهشان را انتخاب نموده و در مورد آن تحقیق نمایند .

این مجموعه شامل 600 موضوع مختلف بوده که در ۱۳ دسته بندی آورده شده است . معلمان می توانند جهت فعالیت های خارج از مدرسه یا فعالیت های تکمیلی این موضوعات را در اختیار دانش آموزان قرار دهند .

جهت راحتی کار فهرست موضوعات تحقیقی در جداول مختلف به ترتیب حروف الفبا آورده شده است .

فایل این مجموعه شامل 11 صفحه بوده و هم قالب ورد و هم قالب pdf آن وجود دارد، لذا امکان تغییر موضوعات  یا کم و زیاد کردن آنها وجود دارد . موضوعات آورده شده به گونه ای است که تمامی افراد از دوره ابتدایی تا دانشگاه می توانند از آن استفاده کنند .

علاوه بر موضوعات تحقیقی فهرستی از دست سازه ها و مدلهای مختلف که می توان برای جشنواره ها ارائه داد  در این فایل وجود دارد .

برخی از موضوعات آورده شده کلی بوده و می توان با سلیقه خودتان کمی آن را تغییر داده تا موضوع جزئی تر شود .

به عنوان مثال یکی از موضوعات حفر تونل با دست بوده که تقریبا کلی است . شما می توانید با کمی تغییر آن را به موضوعات جزئی تبدیل کرده و در موردش تحقیق کنید .

روش حفر  تونل با دست ،ساخت دستگاه خانگی حفرتونل ، چگونه می توان با کمترین امکانات تونل حفر کرد، در کشورهای پیشرفته چگونه تونل حفر می کنند ، زندانیان فراری چگونه تونل حفر کرده و از آن فرار می کنند .

  

 

 

هدیه این محصول : بانک کلمات کلیدی برای سایت و وبلاگ - مجموعه کاریکاتورهای دانش آموزی با موضوع درسی

 


دانلود با لینک مستقیم


موضوعات تحقیقی برای جشنواره ها
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.